Jeg mangler et banner
Fra : Morten Gilarska

Dato : 14-01-02 20:17

Hejsa..

Jeg kunne godt bruge nogle oplysninger om hvordan jeg laver et
banner til min hjemmeside. der må da ligge noget på nettet til at
lave bannere med eller hvad??

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd tak..

Morten Gilarska

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mickey

Dato : 14-01-02 21:34

Morten Gilarska <mgilarska@mail.dk> wrote in

> Jeg kunne godt bruge nogle oplysninger om hvordan jeg laver et
> banner til min hjemmeside. der må da ligge noget på nettet til at
> lave bannere med eller hvad??

du skal i bund og grund bruge to ting:
1. et grafik program, f.eks. Photoshop eller Paint Shop Pro.
2. Din fantasi og kreativitet

- 2'eren finder du næppe på nettet, men du kan da kigge på bannere
og lade dig inspirere

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!

Fra : @ndersen

Dato : 16-01-02 12:49

Morten Gilarska <mgilarska@mail.dk> skrev i en news:a1vaqg$mgd$1@sunsite.dk
> Hejsa..
>
> Jeg kunne godt bruge nogle oplysninger om hvordan jeg laver et
> banner til min hjemmeside. der må da ligge noget på nettet til at
> lave bannere med eller hvad??

Gå ind på http://tucows.opasia.dk/ og søg på "Gif Constructions Set Pro" og
download det.

Mvh
@ndersen

Fra : Anett Laustsen

Dato : 31-08-03 20:37

prøv xara webstyle, der er det meget nemt at lave bannere og andre sjov ting
til din hjemmeside
\\nICEgirl