stl_s 37026
arlet 26827
als 8951
Occurred: 8 times between 14-01-02 17:06:4~
Fra : ~^V^~

Dato : 14-01-02 17:24

The firewall has blocked Internet access to your computer (ICMP Unreachable)
from 67.201.128.27.

Occurred: 8 times between 14-01-02 17:06:40 and 14-01-02 17:07:02

Er der en venlig sjæl der vil fortælle mig om jeg skal være bekymret?

Jeg havde lige startet min computer op, og ville se efter mail, jeg sad og
læste i en nyheds gruppe da jeg lod mærke til en alert fra min firewall
(zone-pro).

Hvis der er noget i OSSén må i gerne futte mig.

PFT Viggo

Fra : Kent Friis

Dato : 14-01-02 17:44

Den Mon, 14 Jan 2002 17:24:14 +0100 skrev ~^V^~:
> [...]
>
>Occurred: 8 times between 14-01-02 17:06:40 and 14-01-02 17:07:02
>
>Er der en venlig sjæl der vil fortælle mig om jeg skal være bekymret?

Du har otte[1] gange forsøgt at få fat i serveren på
tnt3.frederick.md.da.uu.net (eller et af dens andre navne), og serveren
har været slukket/ude af drift på det tidspunkt.

>Jeg havde lige startet min computer op, og ville se efter mail, jeg sad og
>læste i en nyheds gruppe da jeg lod mærke til en alert fra min firewall
>(zone-pro).

Din mail-server? news-server?

>Hvis der er noget i OSSén må i gerne futte mig.

Det er jeg egentlig ret sikker på at det er, så fut du bare hen og læs
den.

Mvh
Kent

[1] eller et program har lavet "retry" for dig.
--
Nu har jeg arbejdet i 40 år på at opnå den sublime "mærklighed" og så
har jeg da ikke tænkt mig at lave om på det.