Style sheet problemer
Fra : Rasmus

Dato : 14-01-02 13:18

Hej er der nogle som kan forklare følgende

Jeg har lave et menu med style sheet - virker fint i IE 5.5 - vises forkert
i IE 6.0

Er det en fejl eller er der indført ændringer til IE 6.0.

Bla. virker følgende style sheet ikke:

..menu
{
font-family: Verdana, Tahoma, Arial;
font-size: 10px;
font-weight: bold;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
}
..menu:active
{
font-family: Verdana, Tahoma, Arial;
font-size: 10px;
font-weight: bold;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
}
..menu:hover
{
font-family: Verdana, Tahoma, Arial;
font-size: 10px;
text-decoration: none;
color: #FFFFFF;

..menu:visited
{
font-family: Verdana, Tahoma, Arial;
font-size: 10px;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
}

..menu:visited:hover
{
font-family: Verdana, Tahoma, Arial;
font-size: 10px;
font-color: #FFFFFF;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
}

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-01-02 13:52

Mon, 14 Jan 2002 13:17:39 +0100, skrev "Rasmus"
<ccc21842@vip.cybercity.dk>:

> [...]
>i IE 6.0
>
>Er det en fejl eller er der indført ændringer til IE 6.0.

Prøv at sætte a. foran dem og lad den første hedde a.menu:link og
så er rækkefølgen også vigtig, skal være
link- visited - hover - active

Der er ikke noget, der hedder font-color: #FFFFFF;, det skal ære
color: ...

Men ellers post en url, så vi kan se på det.

Spørgsmålet hører nok nærmere hjemme i
news:dk.edb.internet.webdesign.html, så jeg sætter fut dertil, så
sar herpå haner der.
--
med venlig hilsen
Knud