bin-filer
Fra : Michael Knudsen

Dato : 14-01-02 08:37

Hej,

Jeg erindrer, at jeg engang i tidernes morgen forsøgte at brænde en bin-fil
på en CD-ROM i Linux. Det lykkedes mig aldrig, og jeg brugte Windows i
stedet. Nu står jeg i den lykkelige(?) situation, at jeg helt har fjernet
Windows fra min computer. Er der nogen, der har erfaringer med brænding fra
bin-filer i Linux?

-> Michael Knudsen

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 14-01-02 13:05

Michael Knudsen wrote:

> [...]
> helt har fjernet Windows fra min computer. Er der nogen, der har
> erfaringer med brænding fra bin-filer i Linux?

Du har formentlig også en .cue-fil (eller .toc), så? I så tilfælde,
skal du have fat i cdrdao.

Du skal selvfølgelig have brænderen sat korrekt op - det står altsammen
beskrevet i CD-RECORDING-HOWTO (jeg kan ikke huske det præcise navn på
HOWTO'en).

Rasmus

Microsoft is to operating systems & security ....
.... what McDonalds is to gourmet cooking

Fra : Michael Knudsen

Dato : 14-01-02 17:28

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Du har formentlig også en .cue-fil (eller .toc), så? I så tilfælde,
> skal du have fat i cdrdao.

Jeg fandt programmet bchunk, som virker upåklageligt, men ellers tak for
hjælpen.

-> Michael Knudsen