Baggrundsbillede-?
Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 14-01-02 02:00

Er der nogen der ved om man kan hente baggrundsbilledet fra brugerens
(klientens) computer?

I så fald vil jeg meget gerne vide hvordan..

mvh Kenneth

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 14-01-02 02:02

Ups, sorry - jeg fandt lige ud af det selv!

Fra : Jesper Schlæger

Dato : 14-01-02 17:20

"Kenneth Brun Nielsen" <s001372@student.dtu.dk> wrote

> Ups, sorry - jeg fandt lige ud af det selv!

Så er det normalt kotume at du er flink nok til at skrive svaret på dit
spørgsmål, så andre kan få glæde af det

--
Med Venlig Hilsen

Jesper Schlæger
http://home20.inet.tele.dk/schlager
ICQ: 130657518

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 15-01-02 22:17

Ja, det kender jeg godt. Men jeg synes ærligt talt, det var for simpelt til
at gøre det store nummer ud af det. Men så skidt da:

ex:
background="c:\sti..\baggrundsbillede.jpg"

mvh Kenneth