Problem med lag i IE6
Fra : Rune Glerup

Dato : 13-01-02 21:16

Hej.
Problemet er illustreret på <URI:http://kaboom.dk/temp/fejl/> . IE6 viser
det kun som de 2 andre browsere, når den er i quirks mode.

Hvad har jeg gjort galt?

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Kommentar: <http://kaboom.dk/rodekassen/webdesign/validering/html.dk/>

Fra : Rune Glerup

Dato : 13-01-02 21:37

Kommentar:

Det virker, hvis man giver den yderste <div> css-egenskaben
'position:relative;', men jeg kunne stadig godt tænke mig at vide,
hvorfor det ikke virker med 'position:static'.

Fra : Jonas Voss

Dato : 14-01-02 00:52

Rune Glerup <rune@kaboom.dk> wrote:

> Problemet er illustreret på <URI:http://kaboom.dk/temp/fejl/> . IE6 viser
> det kun som de 2 andre browsere, når den er i quirks mode.
> Hvad har jeg gjort galt?

Nu ved jeg ikke så meget om de forskellige modes IE6 kan operere under,
og en længere skovtur på IE's website gav mig ikke rigtig nogen
forklaring.
Jeg testede dine ting i nogle mac-brusere, der ser de alle fine ude:

http://verture.net/scrambled/kaboom.html

Men det hjælper jo ikke rigtig dig. Måske du kunne skrive doc-typen for
de forskellige IE-modes, så vil jeg gerne prøve igen.

--
//Jonas @ 55.7,12.5
blog | <http://verture.net/>

Fra : Jonas Voss

Dato : 15-01-02 00:30

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> http://verture.net/scrambled/kaboom.html

Flot Jonas, det var et forkert link, det rigtige er:

http://verture.net/kaboom.html