Skærme
Fijala 3554
Hvor sælges Hitachi CM772?
Fra : PT

Dato : 13-01-02 20:04

Jeg har efterhånden opgivet at se min nye monitor før jeg køber den, især da
jeg opdagede at man rent faktisk har 14 dages fuld returret når man
"fjern"-bestiller ting, så det er faktisk ikke så dyrt at returnere en skærm
man ikke kan lide.(Koster kun fragt frem og tilbage, imod feks. 10% af
beløbet i Zitech).
Den eneste shadow mask monitor 19" der kan klare 1600x1200 ved 85hz og som
har fået gode anmeldelser vedr. tekskvalitet og skarphed er så vidt jeg kan
Hitachi CM772.
Det eneste sted jeg kan finde denne monitor er hos www.shg.dk altså
postordre(hvilket faktisk er en fordel jævnfør returretten), hvor den koster
4.700kr, og jeg må indrømme at jeg havde håbet at finde den et sted lidt
billigere.
Er der nogen der kender andre butikker der sælger den?

PS: Lidt irrelevant, men er jeg den eneste der synes der er underligt at jeg
har fuld returret hvis jeg bestiller postordre, men ikke ved butikskøb. Bare
fordi jeg kan undersøge en skærm i butikken, og endda åbne den papkasse jeg
får betyder det jo ikke at jeg kan vurdere den faktiske kvalitet på den
skærm jeg får med hjem.(det er trods alt i de færreste butikker man kan se
præcis den monitor man køber). Loven er underlig nogen gange.

Fra : SlowHand

Dato : 21-01-02 02:29

> [...]
hvor den koster
> 4.700kr, og jeg må indrømme at jeg havde håbet at finde den et

Jeg kan kun anbefale den skærm!!!
købte den selv i september sidste år, af nogenlunde samme grund
som dig.
Fandt faktisk lige ud af at den kan køre 2048x(noget jeg ikke kan
huske) i 60Hz.
Så er der da lidt til blæreværdien :)

Jeg må dog skuffe dig med at du ikke får den billigere, medmindre
du køber brugt.
Har du tjekker edbpriser.dk?
Der var i hvert fald andre end SHG der havde den i september.

/SlowHand