sandorm/børsteorm i automat i Århus?
Fra : Brian Kristoffersen

Dato : 12-01-02 19:42

Hej gruppe

Er der nogen der ved om man kan købe sand/børsteorm her i Århus om
søndagen/efter lukketid et eller andet sted?

- Jeg skal nemlig af sted i morgen, nok til den Permanente efter torsk- er
der nogen der har prøvet det for nylig eller evt. andre steder?

Vh Brian

Fra : Finn Bech Taabbel

Dato : 13-01-02 13:30

Hej Brian
Lige nu er det nok lidt sent, men ellers er det god hjælp at hente på agern
siden:

http://130.226.106.5/lau/agn/jylland.htm

Håber dette kan hjælpe dig og andre i fremtiden.

Knæk og bræk
Finn

Fra : Pernille Bech Hansen

Dato : 13-01-02 20:21

Hej Brian

Prøv evt. FB Grej på Rosenvangsallé. De har en automat udenfor butikken.

Knæk og bræk i morgen. Lad os høre, hvis du fanger noget.

Venlig hilsen Søren

Fra : Brian Kristoffersen

Dato : 14-01-02 22:31

Hej og tak for tippene, dog nåede jeg ikke at få fat i børsteorm, så vi
fiskede kun med sild. Det gav en skrubbe til min storebror, jeg fangede
intet i de timer vi var der, dvs. 15.45-18.00, måske er vandet for koldt.

mvh Brian

<3c41de16$0$249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...