Intimbarbering kvinder
Fra : Lene

Dato : 13-01-02 00:07

Hejsa med jer....

Der er et spg. der nager mig. Jeg nyder den glæde at jeg er foruden mit
kønshår(glatbarberet). Jeg nyder det og har været det i snart 3 år konstant.

Mit problem er det at når jeg er i svømmehallen, har jeg endnu ikke mødt en
ligesindet, det gør at jeg føler mig en smule forkert, samt at jeg føler at
de andre kvinder kigger en del på mig, som om hun må være en "billig luder".

Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men hvorfor
går i ikke i svømmehallen med det.

Knus fra Lene

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 13-01-02 00:50

"Lene" <lhj26@hotmail.com> wrote in message
: Hejsa med jer....

Hejsa.. Nu er jeg jo ikke kvinde ... Men svarer dog alligevel

: Der er et spg. der nager mig. Jeg nyder den glæde at jeg er foruden mit
: kønshår(glatbarberet). Jeg nyder det og har været det i snart 3 år
konstant.

Det var vist også en fejl fra de højere magters side at tildele os kønshår,
thi vi får hår i munden

[...]

Jeg tror ikke man tænker sådan.. hvis jeg så en fyr i svømmehalen som ikke
har hår på fyren, så ville jeg sq kun synes det var frisk gjort, og bestemt
ikke tænke at han var anderledes.

: Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men
hvorfor
: går i ikke i svømmehallen med det.

Mange er vel bange for netop, at føle sig som en billig tøs? Jeg tror nu
ikke kvinder tænker så meget anderledes end mænd på det punkt, og jeg kan
ikke se hvorfor et par koner skulle få ondt i røven over at du er helt bar ?

Håber det hjalp lidt på vej, selvom jeg hverken er glat, eller kvinde

--
C/O
'The World Is a Hoax'

Fra : Tomas O.

Dato : 13-01-02 00:54

Sking aka Crash Override skrev:

SNIP

> [...]
> på det punkt, og jeg kan ikke se hvorfor et par koner skulle
> få ondt i røven over at du er helt bar ?

Misundelse over et spændende sexliv som en intimbarbering måske
kunne antyde?

Janteloven er en grim ting.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 13-01-02 01:15

:
: Misundelse over et spændende sexliv som en intimbarbering måske
: kunne antyde?
:
: Janteloven er en grim ting.
:

Ja, vi lever jo trods alt i Jantelovens højborg, desværre :/

Fra : Puk

Dato : 13-01-02 13:37

"Lene" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Lene

> [...]
jeg føler at
> de andre kvinder kigger en del på mig, som om hun må være en

Hvorfor tror du de gør det?
Jeg kan jo se, at de andre som svarer dig også går ud fra, at det
er sådan de andre kvinder tænker om dig, men hvorfor tror i
egentlig det?

Det er vel muligt, at de andre ganske enkelt kigger, fordi du
skiller dig ud uden dog at have nogen negative tanker om dig af
den grund.
Har du tænkt på, at det kunne være din egen forestilling der
giver dig en ubehagelig fornemmelse?
Og endelig......hvorfor betyder det noget, hvad de andre tænker
om dig?

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Ib Palle Krabbenhøft

Dato : 13-01-02 19:26

"Lene" <lhj26@hotmail.com> wrote in

> Hejsa med jer....
>
> Der er et spg. der nager mig. Jeg nyder den glæde at jeg er foruden mit
> kønshår(glatbarberet).

Det gør din evt. fyr/(pige?) garanteret også *S* Den heldige kartoffel...

> Mit problem er det at når jeg er i svømmehallen, har jeg endnu ikke
> mødt en ligesindet

Du skulle prøve at smutte forbi "the shaver's forum" på
    http://www.shavedsluts.com/wwwboard/

... det er et hyggeligt sted hvor folk "kender" hinanden, udveksler både
billeder (links) men også tit erfaringer, gode råd og trøstende ord.
Stemningen er lidt som her.

Der er mange fra især USA - og der er det vist ret almindeligt at være
glat.

Prøv at se forumet igennem, og kig evt. også i arkivet, hvor mange
gode debatter er gemt.

Siden er helt ukommerciel og ganske gratis !
(selvom hovedsiden er kommerciel).

> Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men
> hvorfor går i ikke i svømmehallen med det.

Tja, der er jo den "klassiske" fordom med at kvinder gør det for at ligne
10-årige, med deraf følgende konklusioner. Og helt tilsvarende begrundelse
med hvorfor mænd elsker kvinder uden hår der. En gang vrøvl! Som om man(d)
ikke også elsker personen, men hjernen bag kroppen. Tag dig ikke af den
slags argumentation.

Som de siger i forumet: KISS (keep it super smooth)

Mvh.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-01-02 17:08

"Ib Palle Krabbenhøft" wrote:

> Der er mange fra især USA - og der er det vist ret almindeligt at være
> glat.

Fra hvad jeg har læst og hørt, så opfatter USAnerne vores (=euro-
pæiske) piger som *voldsomt* pelsede.

> Tja, der er jo den "klassiske" fordom med at kvinder gør det for at ligne
> 10-årige, med deraf følgende konklusioner. Og helt tilsvarende begrundelse

Det mænd flest bruger, til at kende forskel på 10-årige piger
og piger der er gamle nok, er tilstedeværelsen af *bryster*.

....Ikke desto mindre er det da tankevækkende at piger bruger
så meget tid på at komme til at se yngre ud, og forskeren
og forfatteren David Brin har gjort sig nogle gode tanker
om begrebet neotoni.

> med hvorfor mænd elsker kvinder uden hår der. En gang vrøvl! Som om man(d)
> ikke også elsker personen, men hjernen bag kroppen. Tag dig ikke af den
> slags argumentation.

Alt andet lige, så er en upelset pige altså mere tiltrækkende.

--
Peter Knutsen
(ej zoofil)

Fra : Gitte

Dato : 14-01-02 09:58

On Sun, 13 Jan 2002 00:06:33 +0100, "Lene" <lhj26@hotmail.com> wrote:
Hejsa

> [...]
>de andre kvinder kigger en del på mig, som om hun må være en "billig luder".

Kender det godt lidt fra mig selv. Men jeg er nu efterhånden lidt
ligeglad, hvis folk vil tænke noget om mig, så værsgo - bare de ikke
forventer at jeg har tid/lyst til at tage mig nærmere af hvad de
tænker!

>Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men hvorfor
>går i ikke i svømmehallen med det.

Tja, jeg er også altid glat, men går sjældent i svømmehallen. Men de
to ting har intet med hinanden at gøre. Jeg har aldrig brugt
svømmehallen særligt meget (bortset fra en kort periode i
12-13-årsalderen, hvor jeg rendte der et par gange om ugen). Inden for
de sidste 2 år har jeg nok været i svømmehallen ca. 8 gange, og det
høje tal skyldes udelukkende at min søn har gået til babysvømning (med
sin far), og at jeg for hyggens skyld er taget med nogle gange. Før
sønnen kom til, hed det vist 2 x svømmehal og 2 x badeland (i Fårup
Sommerland) i løbet af 5½ år! Det der med meget vand og op over
hovedet og den slags, har aldrig sagt mig det helt store, og det er
altså grunden til at jeg ikke går i svømmehallen, og altså ikke at jeg
"tilfældigvis" også er glat.

MVH
Gitte

Fra : Mirian

Dato : 14-01-02 20:09

> [...]
>
> Der er et spg. der nager mig. Jeg nyder den glæde at jeg er foruden mit
> kønshår(glatbarberet). Jeg nyder det og har været det i snart 3 år

Der er jeg med på vognen!

> [...]
at
> de andre kvinder kigger en del på mig, som om hun må være en "billig

Jeg har tit oplevet det samme når jeg er i svømmehallen, at kvinder kigger
misbilligende på min glatte trekant!
Jeg tror ikke at de andre kvinder tænker på mig som en billig luder, men
mere er stødt over at man ligner et barn sådan groft sagt.
Man efterligner jo hvordan et barn ser ud mellem benene, ikke at jeg selv
har den tanke da jeg synes at det er pænt/erotisk og hygiejnisk at være
glatbarberet, men jeg tror at ældre kvinder især bliver stødt over det pga
ligheden med et barn.

> Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men
hvorfor
> går i ikke i svømmehallen med det.

Nok pga blikkene!
MVH Mirian

Fra : Ib Palle Krabbenhøft

Dato : 14-01-02 22:17

[cut]
> Jeg har tit oplevet det samme når jeg er i svømmehallen, at kvinder
> kigger misbilligende på min glatte trekant!

*LOL*
(har du selv tegnet det op som var med en tusch ;))

Fra : John Smith

Dato : 14-01-02 20:40

> [...]
luder".

> Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men

Jeg er en mand, der som du selv er glatbarberet. Jeg havde det i starten på
samme måde som dig, hvor jeg følte mig overbegloet når jeg skulle i bad
(motionscenter).
Der gik et lille ½ års tid inden der var en der kom over og spurgte hvordan
det var at være barberet, jeg svarede ham efter bedste overbevisning og
fortalte også at det ikke var mig selv der barberede, men det var min
kæreste der "tog hævn" for de gange jeg havde barberet hende. Det satte
faktiste en størrer diskution i gang og det endte med at cirka ½-dele af
mine "lidelsesfæller" fra motionscentre mødte mere eller mindre "korthåret"
op.
Det viste sig at grunden til jeg var "anderledes"(og derfor mål for deres
skæve blikke) var at jeg havde "modet" til at ture gøre det og da der var en
der kom over og viste interesse for det og der kom en dialog i gang, var der
faktisk mange der gerne ville prøve det, men bare ikke turde gøre det. I dag
har jeg det fint med at være barberet og tager mig ikke længere af at folk
kikker skævt til mig, da det nok skyldes misundelse over at jeg tør og de
ikke gør.

Håber mit indlæg hjælper dig lidt med at overvinde "de skæve blikke".

-=John=-

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 10:06

"John Smith" <colaen@icqmail.com> skrev :

> [...]
>kikker skævt til mig, da det nok skyldes misundelse over at jeg tør og de

Nu ved jeg ikke om du har læst Puks svar til Lene, men jeg kunne da
godt tænke mig at stille de samme spørgsmål til dig, som hun stiller
Lene.

Hvorfor tror du at du føler at folk kigger skævt til dig? Hvorfor tror
du at folk er misundelige? Og endelig: kan det tænkes at det kun er
noget *du* føler, og at folk i virkeligheden bare 'kigger og
konstaterer' uden at de iøvrigt føler noget særligt ved at du er
barberet?

Og forresten, hvordan konstaterer du, og Lene for den sags skyld, at
alle andre *ikke* er barberede? Det gør I formentlig ved at *kigge*,og
så kunne det jo tænkes at folk såmænd bare kigger igen, og måske
tilmed undrer sig over den interesse I viser for deres nedre regioner.

Og en allersidste ting: her i gruppen har vi yderst sjældent, hvis
overhovedet, haft indlæg fra folk der undrer sig over at andre folk
går glatbarberede (i svømmehallen) men vi har haft adskillige indlæg i
stil med Lenes. Så at dømme efter indlæggene i denne gruppe, udviser
de glatbarberede langt større interesse for de ubarberede, end
omvendt.

--
Freya

Fra : Sanne Hansen

Dato : 15-01-02 17:03

> [...]
>
> Der er et spg. der nager mig. Jeg nyder den glæde at jeg er foruden mit
> kønshår(glatbarberet). Jeg nyder det og har været det i snart 3 år

Jeg har kun været glatbarberet i 2 år, og jeg har fortrudt en dag at jeg
gjore det!

> [...]
at
> de andre kvinder kigger en del på mig, som om hun må være en "billig

Kender godt fornemelsen i baderummet efter sport. Jeg spiller håndbold og
går til gymnastik. Til gymnastik var jeg den eneste som var barberet da vi
startede i september 2001. Nu er vi da 3 helt glatte og 2-3 som er det på
skamlæberne, men de 2 første måneder alene var ikke sjove.

> Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men
hvorfor
> går i ikke i svømmehallen med det.
>
> Knus fra Lene

Vand er bedst under bruseren eller i spáen. Jeg hader at have hovedet under
vand.

Søde tanker fra
Sanne Hansen

Fra : Lene

Dato : 15-01-02 23:14

> går til gymnastik. Til gymnastik var jeg den eneste som var barberet da vi
> startede i september 2001. Nu er vi da 3 helt glatte og 2-3 som er det på
> skamlæberne, men de 2 første måneder alene var ikke sjove.

Ja jeg har selv spillet en del håndbold og her hvor det er yngre piger er de
fleste da trimmet mere eller mindre, de fleste ihvertfald til bikinilinien.
Det er mest, som der bliver sagt lidt ældre kvinder som kigger lidt skævt på
sådan en ung tøs(26) der vover at gå i svømmehallen med en barberet mis.

Det skal siges at jeg er single, så det er ikke noget en kæreste har tvunget
mig til, men jeg gør det af ren og skær int.og nyder at kunne følge med i
hvad der sker dernede, og at det ikke drukner i hårpragt det hele.
Hår er noget man har på hovedet

knusser fra Lene

Fra : Sanne Hansen

Dato : 15-01-02 23:43

> [...]

> mig til, men jeg gør det af ren og skær int.og nyder at kunne følge med i
> hvad der sker dernede, og at det ikke drukner i hårpragt det hele.

Hej Lene

Jeg er 24 år og har ikke prøvet det med at ældre kvinder kigger på mig, men
det er nok fordi de ikke har haft chancen. Alle mine veninder er da barberet
mere eller mindre. Jeg synes simplethen, at det er for ulækkert når håret
stikke ud i bikinilinien.

Jeg har p.t. heller ikke nogen kærste. Jeg barbere mig dog alligevel, da jeg
synes det føles bedst!

--
Søde tanker fra
Sanne Hansen

Fra : Tomas O.

Dato : 16-01-02 00:32

Sanne Hansen skrev:

SNIP

> [...]
> i bikinilinien.
>
> Jeg har p.t. heller ikke nogen kærste. Jeg barbere mig dog
> alligevel, da jeg synes det føles bedst!

Hej Piger

I skal da ikke tro I er alene.. jeg har altid glatbarerede kugler
også selvom jeg nu er single på 3. år Desuden studser jeg da
hårpragten dernede så den er omkring 2 cm maksimum.. det er bare
en del af det at gå i bad ligesom at barbere sig i ansigtet.

Hilsen
Tomas O.

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 10:19

"Sanne Hansen" <sanne@doyouloveme.dk> skrev :

>Jeg er 24 år og har ikke prøvet det med at ældre kvinder kigger på mig, men
>det er nok fordi de ikke har haft chancen.

Jeg tror slet ikke at andre mennesker har så travlt med at glo og
fordømme, som I tror. Måske hvis I lod være med at glo så meget efter
om andre er barberede eller ej, så ville I heller ikke selv føle jer
begloede?

SÅ revolutionerende er det altså heller ikke at være glatbarberet.
--
Freya

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 10:33

"Lene" <lhj26@hotmail.com> skrev :

>Jeg er dog sikker på at vi er mange piger som holder os glatte, men hvorfor
>går i ikke i svømmehallen med det.

Jamen start dog en selvhjælpsgruppe, hvis det er så stort et problem
at det ligefrem kræver indlæg i et offentligt debatforum.

Jeg er sikker på at mange glatbarberede har det lissom dig, og måske
føler sig udstødt i diverse svømmehaller. Så hvis I nu fandt sammen,
så I lissom alser du ved, kunne støtte hinanden i svømmehallens barske
miljø, så kunne I sammen kæmpe for jeres ret til at være ubegloede
glatbarberede. Idé?

Ej, seriøst, så synes jeg det var mere hensigtsmæssigt om I arbejdede
lidt med jeres selvværd, og prøver at fordøje tanken om at andre måske
slet ikke er så interesserede i om I har hår mellem benene, eller ej.
Og, som Puk skriver andetsteds, prøv at tænke over, hvorfor det har så
stor betydning hvad andre tænker om jer.
--
Freya

Fra : Anita

Dato : 17-01-02 12:37

"FreYa" skrev

> Jamen start dog en selvhjælpsgruppe, hvis det er så stort et problem
> at det ligefrem kræver indlæg i et offentligt debatforum.

Det var da noget af en kommentar at give igen. Hun sagde da ikke at det var
et STORT problem, hun undrede sig vel bare over, at hun ikke havde set andre
glatte på sine ture i svømmehallen.

> [...]
> så I lissom alser du ved, kunne støtte hinanden i svømmehallens barske
> miljø, så kunne I sammen kæmpe for jeres ret til at være ubegloede

Ironi er nu en dejlig ting

> [...]
> Og, som Puk skriver andetsteds, prøv at tænke over, hvorfor det har så
> stor betydning hvad andre tænker om jer.

Jeg mener ikke at jeg er typen, der bekymrer mig over hvad andre tænker, men
jeg kan da ikke sige mig fri for at føle mig lidt sært tilpas de første
gange jeg skal bevæge sig ud i offentligheden og vise det, jeg ellers kun
har delt med kæresten. Men ellers vil jeg da give dig ret i, at det kan være
mangel på selvværd der giver den slags spekualtioner. Men alligevel er der
noget der siger mig at disse kvinder må have en del selvværd siden de har
haft mod til overhovedet at intimbarbere sig. Hvis de var totalt bange for
hvad andre ville tænke (i håndboldklubben eller svømmehallen) havde de vel
aldrig barberet sig?

Venlig hilsen Anita

Fra : FreYa

Dato : 17-01-02 12:52

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Det var da noget af en kommentar at give igen.

Som man råber i skoven får man svar.

Hvis man mener at ældre kvinder glor misundeligt på en når man er i
svømmeren, så har man efter min mening et problem. Hvis man mener at
ældre kvinder ikke glor misundeligt på en, fordi de ikke har fået
chancen (vorherre bevares) så har man et større problem.

Ja, jeg er sikker på at langt de fleste glatbarberede kvinder i
landets svømmehaller har et udmærket selvværd, og derfor skriver de
heller ikke om svømmehaller og kønshårsbarbering i denne gruppe.

--
Freya

Fra : Henning

Dato : 17-01-02 14:20

"FreYa" <freya@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> landets svømmehaller har et udmærket selvværd, og derfor skriver de
> heller ikke om svømmehaller og kønshårsbarbering i denne gruppe.

Hvor er det egentligt pudsigt, da min kone og jeg gik
til fødsels-forberedelse, himlede 20-25 kvinder op i
protest, da de fik at vide, at de af hygiejniske årsager
skulle have fjernet kønsbehåringen på hospitalet i
forbindelse med fødslen.
Jeg kan altså ikke betragte det at fjerne kønsbehåring
for sin "fornøjelses skyld" som andet og mere end
en trend, som man egentlig ikke behøver at forsvare,
føler man sig overbegloet eller hvad ellers, så er det
måske fordi man ikke er helt afklaret med de
ting man lægger frem til skue for offentligheden og
på et eller andet plan måske føler at man gør noget uetisk-
amoralsk i forhold til sig selv og sine omgivelser, måske
overskrider egne/andres grænser

Herre gud, har man ikke andet at gå op i end sit og
andres udseende, så er livet sku for let og indholdsløst
efter min mening, det er hvad enten, det drejer sig om
kønsbehåring eller størrelsen på bryster, fedt-depoter,
selv om fedme jo i sig selv er livstruende i værste fald.

MVH
Henning

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-01-02 22:06

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> protest, da de fik at vide, at de af hygiejniske årsager
> skulle have fjernet kønsbehåringen på hospitalet i

Wha'??? Den må du altså længere ud på lamdet med.

Min kone har født 3 gange, senest for 2 år siden, og der har da aldrig være
noget som helst omkring barbering eller ej (desværre

Måske var det bare underviseren til jers fødselsforberedelse der ønskede at
pådutte sine egne ismer på en større gruppe af kvinder, for der er i hveert fald
ingen anden grund til dette.

Lars

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 18-01-02 14:02

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3c473c65$0$95353$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
aldrig være
> noget som helst omkring barbering eller ej (desværre

Det med at barbere kvinden før fødslen, var "in" dengang jeg fik
min datter i 79 men ikke længere normen da jeg fik sønnikken i
85........og mener stadig ikke det er norm ..........så tror i
måske i er "for unge" til at ha oplevet dette fænomen.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)