Knas med gnome
Fra : Claus Larsen

Dato : 12-01-02 22:23

Jeg får en skrivebordsadvarsel når jeg åbner gnome:

Du bruger i øjeblikket ikke en gnome-kompatibel vindueshåndtering. Gnome
understøttelse af vindueshåndteringen er nødvendig for at
skrivebordsguiden kan virke ordentligt.

Hvordan får jeg fat i en gnome-kompatibel vindueshåndtering?

Hilsen Claus Larsen.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-01-02 23:19

On Sat, 12 Jan 2002 22:22:52 +0100, Claus Larsen wrote:

> Hvordan får jeg fat i en gnome-kompatibel vindueshåndtering?

Ved at skifte til en Windowmanager som understøtter Gnome. Der er
masser. Gnome plejer vist at komme med Sawfish.

Mvh.

--
"Well, I'm a moon around you" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-01-02 07:47

Adam Sjøgren skrev:

> Ved at skifte til en Windowmanager som understøtter Gnome. Der
> er masser. Gnome plejer vist at komme med Sawfish.

Sidst jeg prøvede Gnome brugte den IceWM, det fungerede osse fint,
men jeg er ikke helt klar over om det er noget apt bestemte for mig,
eller om jeg bare selv har valgt det for så lang tid siden at jeg
osse har glemt det igen.

// Klaus