Nyhedsbrev - hvordan?
Fra : Cathrine Mejse

Dato : 12-01-02 15:04

Hej NG

Har muligvis ikke postet dette i den helt rigtige gruppe??

Jeg vil gerne give brugerne på en side, jeg er ved at lave, mulighed for at
tilmelde sig et nyhedsbrev. Jeg har undersøgt sagen og der er tilsyneladende
masser af gratis services derude, MEN så skal man jo have deres
reklamer/logo/farver etc på, og det ønsker jeg ikke.
Findes der er en (relativ) simpel måde at lave denne funktion? Har forgæves
ledt hos min host, der ikke har et script, der kan bruges (ved slet ikke, om
et script kunne gøre det...)
Jeg er ikke den hårde nørd, men har et ok kendskab til html, javascript etc.
Bruger Dreamweaver.

Håber at nogen kan hjælpe mig!

Mvh Cat

Fra : Dennis Hansen

Dato : 13-01-02 02:16

Du skal have gang i noget ASP eller PHP, men der skal du så være sikker på
at din udbyder understøtter disse sprog..

Hvis dette er tilfældet findes der mange steder på nettet hvor du kan
downloade, og realtivt nemt opsætte et nyhedsbrev..
www.viewsource.dk
www.activeserverpages.dk

/trier :)