Nye regler for lystfiskeri på Bornholm
Fra : Webmaster

Dato : 12-01-02 14:36

Der er netop vedtaget en ny lov vedr. rekreativt fiskeri på Bornholm. Af
loven fremgår det nu at havørred i gydedragt er fredet fra 16/9 til 29/2.
Trollingfiskeri er kun tilladt uden for 1 sømil fra kysten.
Læs mere om loven på www.Fluefiskerne.dk under fredningsbælter.

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 25-01-02 21:07

"Webmaster" <webmaster@fluefiskerne.dk> skrev i en meddelelse
> Der er netop vedtaget en ny lov vedr. rekreativt fiskeri på Bornholm. Af
> loven fremgår det nu at havørred i gydedragt er fredet fra 16/9 til 29/2.
> Trollingfiskeri er kun tilladt uden for 1 sømil fra kysten.

Virkelig god nyhed! Jeg har med mine egne øjne set, hvordan ørrederne skal
svømme slalom for at få bakset sig op i åerne

Fra : Kenny Hanberg

Dato : 26-01-02 07:52

Og hvordan skulle det så lige nedbringe antallet af gran i fredningsperioden
?