Når behovet skal dækkes?
Fra : -Paz-

Dato : 11-01-02 23:25

Hej

Mig og min kæreste kører nu på fjerde år og vi har det da også meget godt
sammen (for det meste) og selvom at vi sagtens kan dyrke god sex og tænde
vildt på hinanden, sker det desværre ikke så tit som jeg godt kunne tænke
mig. Det sker måske engang om ugen - hvis jeg heldig. Og det er altid den
gode gamle traditionelle sex... Hun er ikke engang nede med oralsex (hvilket
jeg mener at en fyr bør ha i ny og næ) og slet ikke analsex.

Jeg er selv ved mit 23nde år og føler selv at jeg gerne vil prøve de her
ting men hvad gør jeg så når min kæreste ikke er til merer? Hun ved godt
hvordan jeg har det med det men det er ikke noget hun gider at gøre noget ud
af... En ting hun tilgengæld ikke ved er at dette kedelige sexliv også
medvirker til at mine følelser for hende langsomt dør hen og det lyder måske
også lidt egoistisk men jeg bliver sgu skuffet når man gang på gang får et
nej i form af en undskyldning. Det at hun bare ikke har lyst til mere skal
jeg da selvfølgelig respektere men det holder sgu bare ikke i længden..

Så hvad kan man så stille op som ungkarl, med kroppen fuld af hormoner og en
mentalitet som vil udforske et bredere sexliv? Jeg er gået så langt som at
overveje at være hende utro, selvom at jeg personligt mener at det er noget
af det værste man kan gøre mod sin kærete og det er da også en løsning som
jeg helst ikke vil tyde til men det kan også være svært når man får tilbud
fra andre søde piger som netop tilbyder disse ting som jeg tænker meget over
i min hverdag...

Takker for opmærksomheden!

-Paz-

Fra : Jie

Dato : 13-01-02 10:40

"-Paz-" <pasion57@hotmail.com> wrote in message
> Hun er ikke engang nede med oralsex (hvilket
> jeg mener at en fyr bør ha i ny og næ) og slet ikke analsex.

Nu har i kendt hinanden i 4 år, hvilket jo er et pænt stykke tid. Burde du
så ikke kunne sætte dig ned, og få en god snak med hende? Fortælle hende som
det er, at det virkelig betyder meget for dig. Det med, at ha' et godt
sex-liv...det er fedt, men det kræver jo også, at man kan snakke om disse
ting :)

> Hun ved godt
> hvordan jeg har det med det men det er ikke noget hun gider at gøre noget
ud
> af...

Har hun nogensinde prøvet det med dig da ?

En ting hun tilgengæld ikke ved er at dette kedelige sexliv også
> medvirker til at mine følelser for hende langsomt dør hen og det lyder
måske
> også lidt egoistisk

Lige netop dette her burde du fortælle hende. Måske det kan få hende til, at
indse at det betyder meget for dig?

> men jeg bliver sgu skuffet når man gang på gang får et
> nej i form af en undskyldning. Det at hun bare ikke har lyst til mere skal
> jeg da selvfølgelig respektere men det holder sgu bare ikke i længden..

Jeg forstår godt, at du bliver skuffet...helt sikkert. Men hvis hun nu
virkelig ikke bryder sig om disse ting? Så er det jo du må gøre op med dig
selv, om det er forhold du ønsker at bygge videre på. For det holder heller
ikke hvis hun skal gøre noget hun ikke har lyst til.

> Jeg er gået så langt som at
> overveje at være hende utro,

Hmm... det ville sq være en dum ting, at gøre..Så hellere sige til hende, at
i stopper mens legen er god :)

> men det kan også være svært når man får tilbud
> fra andre søde piger som netop tilbyder disse ting som jeg tænker meget
over
> i min hverdag...

Hvis du elsker din kæreste, så ville du nemt kunne modstå disse
tilbud...Uanset hvor fristende de måtte være.
Måske du burde overveje om du elsker hende højt nok til, at undvære de ting.
Og hvis du ikke vil undvære de ting, så burde du nok søge nye græsgange :)

/Jie

Fra : EH

Dato : 13-01-02 20:39

"Jie" <nospam@jie.dk> wrote in message news:<3c40d713$0$234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "-Paz-" <pasion57@hotmail.com> wrote in message

> over
>
> Hvis du elsker din kæreste, så ville du nemt kunne modstå disse
> tilbud...Uanset hvor fristende de måtte være.

Nu stoppede tråden der (eller holdt en pause), så alle er måske enige.
Men jeg kunne godt tænke mig at vide om alle andre med det sidste
postulat? Eller om det er en 'kvinde ting' - hvad jeg mener er, det er
klart hvis han/man elsker kæresten, så ønsker han ikke at såre hende -
MEN, den smerte det kan være at måtte afstå (som jeg ikke er sikker på
nogen kvinder kender), den bliver jo ikke mindre af man elsker den
anden? Eller findes der situationer hvor den rent faktisk gør?

Fra : Jie

Dato : 14-01-02 07:01

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> wrote in message

> MEN, den smerte det kan være at måtte afstå (som jeg ikke er sikker på
> nogen kvinder kender), den bliver jo ikke mindre af man elsker den
> anden? Eller findes der situationer hvor den rent faktisk gør?

Må lige give lidt respons på dette indlæg ;)
Er bestemt ikke enig med dig der - Vi kvinder kan da nemt have nogen ønsker,
som vores mænd ikke har.
Det er ikke kun mænd der må afstå.
Ex: En kvinde kan godt tænde på S/M og lign. - hvor manden ikke gør det...og
jeg kunne blive ved med, at nævne ting, som gjorde, at kvinden var den som
måtte afstå ;)

/Jie

Fra : EH

Dato : 14-01-02 15:53

"Jie" <nospam@jie.dk> wrote in message news:<3c41f53f$0$228$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg kunne blive ved med, at nævne ting, som gjorde, at kvinden var den som

Du snakker om at afstå, jeg snakker om "smerte", et meget reelt behov.
Er det et behov som ikke bliver dækket fordi hun ikke får SM?
Umiddelbart ville jeg tro det mere blev slået hen som noget ærgerligt,
men ikke så vigtigt når det kommer til stykket.

Fra : Tomas O.

Dato : 14-01-02 16:53

EH skrev:

SNIP

> [...]
> ikke får SM? Umiddelbart ville jeg tro det mere blev slået
> hen som noget ærgerligt, men ikke så vigtigt når det kommer

Det kunne det være hvis Sm er det der giver nogen kanonorgasmer og
oplevelser som vedkommende ellers må undvære. FOr mig at se kan
man ikke slå Sm hen på den måde du lægger op til her.

Hilsen
Tomas O.

Fra : EH

Dato : 15-01-02 06:13

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns9196AC1A215A7vampyre@teledanmark.dk>...
> [...]
> oplevelser som vedkommende ellers må undvære. FOr mig at se kan
> man ikke slå Sm hen på den måde du lægger op til her.

*ruller øjnene i irritation og holder vejret et øjeblik for ikke at
sige noget grimt*

Ok, der er åbenbart ingen som forstår mig, så jeg burde vel droppe
det, men da jeg vel et eller andet sted har et ønske om at forstå
livet, prøver jeg lige en sidste gang...
Jeg snakker ikke om SM. Jeg snakker ikke om "behov for smerte", jeg
snakker om smerten ved ikke at få dækket et behov! Den oprindlige
besked postulerede "at hvis bare man elsker nok kan man bare slå
seksuelle behov fra" - det jeg var nysgerrig efter at vide var om det
var en enkelstående holdning, eller om alle generelt var enige her.

Fra : Tomas O.

Dato : 15-01-02 14:36

EH skrev:

SNIP

> *ruller øjnene i irritation og holder vejret et øjeblik for
> ikke at sige noget grimt*

UUUps.. sorry.. jeg misforstod dig vist

> [...]
> var nysgerrig efter at vide var om det var en enkelstående
> holdning, eller om alle generelt var enige her.

Da jeg er en der lever meget efter lystprincippet ville det være
forbundet med den smerte du snsker om for mig at skulle 'afstå'
fra at få dækket mine 'behov'. Jeg er generelt ikke enig i at man
bare skal tage et kold brusebad for at dæmpe sine lyster og så
bare blive sammen med den man er i forhold til hvis vedkommende
ikke kan 'dække' ens basale behov.

Jeg bruger citationstegn fordi det heller ikke skal tages helt
bogstaveligt.

I det store hele tror jeg ikke at jeg kunne være sammen med e
kvinde i et længerevarende forhold uden at få afløb for mine
lyster til Sm. Jeg kan lide at dominere og bestemme 'i sengen' og
uden at kunne det bare indimellem, (helst meget ofte) så ville det
ikke fungere for mig. Der ville altid sidde en længsel i mig efter
den leg og den længsel vil udvikle sig til en smerte med tiden og
være som et åbent sår der ikke vil hele. Derfor ville det i sidste
ende nok slå min kærlighed til de person ihjel.

På den anden side set, har jeg også erfaret at hvis jeg er
snotforelsket så er det ligemeget med de leg, da forelskelsen gør
at sex uanset hvor 'tamt' de er virker lige s stærkt¨, som det
mest kinky sex man kan have med en 'fremmed'.

Problemet med forlskelser er jo bare at de ikke holder evigt. Med
tidne skulle en forelskelse gerne forvandle sig til varig
kærlighed og den kan kun holde hvis de behov man nu engang har
bliver opfyldt. Her snakker jeg om behovene for ømhed, nærhed,
intimitet, seksuel leg, flirt og meget andet... Det vil sige at
efter min mening kan man ikke have varig kærlighed uden at alle
ens behov bliver dækket under en eller anden form.

Jeg ved af erfaring at kærligheden ville lide meget kraftigt under
at jeg for eksempel ikke fik opfyldt mit behov for ømhed nærhed og
for seksuel leg udover leverpostej stadiet. Been there done that.

Håber dette var et bedre svar på dit spørgsmål

Hilsen
Tomas O.

Fra : -Paz-

Dato : 15-01-02 15:04

Hej Thomas,

Vel talt, og det er lige præcis den situation jeg står i nu..

Fra : Puk

Dato : 15-01-02 15:31

"-Paz-" <pasion57@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Paz

> Vel talt, og det er lige præcis den situation jeg står i nu..

Det betyder bare stadig ikke, at du blot kan gøre som du lyster
vel?

Som jeg ser det har du faktisk kun 3 valg.
1. Du snakker med hende om det og i finder en løsning sammen.

Den løsning kunne sagtens være, at i hver især gerne må dyrke sex
med andre end hinanden, at i finder en måde at få opfyldt dine
behov jer to imellem eller at du går til en luder.........ja hvad
som helst. Bare det er en fælles beslutning som i to begge kan
leve med.

2. Du undlader at snakke mere med hende (du siger jo at i har
prøvet og at det ikke hjælper) og bliver i forholdet uden at få
dine behov opfyldt.

3. Du går fra pigen og finder med tiden en pige du passer bedre
sammen med.

Utroskab holder bare ikke.

Personligt er jeg stærk fortaler for løsning nr.1. Den er i
hvert fald værd at prøve af inden du tyer til nogen af de andre
løsninger, når du nu elsker hende. Men du skal nok være ikke
alene ultra konkret, når du fortæller hvad du savner. Du skal
sikkert også være hudløst ærlig. Som du siger, har i snakket om
det før uden resultat. Du elsker hende. Er det så ikke mest
fair overfor jer begge, at du fortælle hende hvilken effekt de
manglende resultater har på dig? At hun rent faktisk står
overfor måske at miste dig helt og aldeles, hvis ikke i kan finde
anden løsning. Det er jo muligt, at hun vil kaste nogle flere
kræfter i løsningen af problemet, hvis du formår at få hende til
at se, at hele jeres forhold er på spil i denne sammenhæng.

Kærlighed er ikke nogen handel, men jeg tror ikke det er så
forskelligt fra så mange andre situationer. Mennesker kæmper
hårdere for noget, hvis de står til at vinde eller tabe noget de
holder meget af. Men for at gøre det, er de jo nødt til at være
klar over, hvad der er på spil.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 15-01-02 15:47

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "-Paz-" <pasion57@hotmail.com> skrev i en meddelelse

hej Puk og Paz

> Det betyder bare stadig ikke, at du blot kan gøre som du lyster
> vel?
>
> Som jeg ser det har du faktisk kun 3 valg.

[Snip om nogle valg]
> [...]
> hårdere for noget, hvis de står til at vinde eller tabe noget de
> holder meget af. Men for at gøre det, er de jo nødt til at være

Som jeg ser det, vil han ikke blive tilfreds uanset hvor hårdt hun
kæmper for at tilfredsstille ham med et blowjob - hvis hun
virkelig
ikke kan fordrage det, og det byder hende SÅ meget imod, vil det
aldrig blive en nydelse for ham..........Been There - Done
That....... bare med modsat fortegn.

Men der kan laves aftaler parterne imellem at han får tilladelse
til at få den tilfredsstillelse ude - evt hos en luder, og det vil
være en løsning de begge kan lære at leve med. Hvis det er hvad de
ønsker.

Min erfaring er bare - at hvis man sådan fortløbende skal have
behov dækket ude, så er selve forholdet i meget stor fare for at
dø ud. De få tilfælde hvor jeg har oplevet det holder, er gamle
forhold hvor den ene af parterne måske hurtigere får slukket
lysten - og hvor kærligheden og respekten mellem dem er stor og
gensidig.

Men prøv da at fremlægge tingene konkret..........og se om du KAN
få den aftale med hende, for som jeg læser det du skriver, så
hverken kan eller vil du prøve at efterleve at undvære denne del
af din sexualitet.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Anita

Dato : 15-01-02 16:45

"J¤mfruen)" skrev

> [...]
> ikke kan fordrage det, og det byder hende SÅ meget imod, vil det
> aldrig blive en nydelse for ham..........Been There - Done

Jeg er enig, men jeg tror på at der er en vej ud af det... da jeg også har
været der

Han bør give hende tid og rum til at udvikle sig og overskride de grænser,
som det jo er for hende. Han skal naturligvis gøre klart for hende, hvor
meget det betyder for ham, og så ellers lade hende få tid til at finde ud
af, om hun har mod på at prøve. Jeg forstår godt, at hun ikke har lyst, hvis
han hver og hver anden gang sidder og mukker over, at han ikke får suttet
pik (hvilket enhver mand jo har krav på!?!?!?).

Men som jeg tidligere skrev tror jeg mere på, at han kan få noget ud af at
at han synes det er rart for ham også. Men især være opmærksom på hvilke
vise, at han er MEGET interesseret i at gøre det dejligt for hende, vil hun
også få interesse for at gøre det dejligt for ham. Hun vil måske ligefrem
blive mere nysgerrig og netop turde at overskride nogle af de grænser hun
har.

Jeg kan da ikke garantere at det vil virke, og det er ikke noget der virker
i løbet af en uge - da det tager lang tid at overvinde de ting, der sidder
så dybt. Men jeg vil da mene at det er forsøget værd, da det har virket for
mig. Jeg vil ikke ligefrem påstå at jeg nyder at udføre det, men jeg nyder,
at se hvor meget det tænder ham

Venlig hilsen Anita

Fra : -Paz-

Dato : 15-01-02 22:14

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> han hver og hver anden gang sidder og mukker over, at han ikke får suttet
> pik (hvilket enhver mand jo har krav på!?!?!?).

Det har jeg aldrig sagt!

Fra : Henning

Dato : 17-01-02 15:16

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> får suttet
> pik (hvilket enhver mand jo har krav på!?!?!?).

Ej, det kolidere med med min oprigtige opfattelse af at
enhver har ret og pligt til at sige nej til det, der overskrider
hans/hendes grænser *GGG*

Hellere undværer at få suttet pik, end få sin elskede til
at gøre det trods hendes afsky !

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 18-01-02 15:30

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev

> [...]
> hans/hendes grænser *GGG*
>
> Hellere undværer at få suttet pik, end få sin elskede til

Tak, det var blot det jeg havde brug for at høre! For det kunne da ikke
passe at min kæreste er den eneste, der har taget det totalt afslappet og
givet mig al den tid jeg skulle have, for at kunne overskride den grænse.

Venligst Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 18-01-02 15:25

Anita skrev:

> [...]
> taget det totalt afslappet og givet mig al den tid jeg skulle
> have, for at kunne overskride den grænse.

Det er nemlig lige nøjagtig det der skal til!
Hilsen
Tomas O.

Fra : Anita

Dato : 18-01-02 16:14

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev

> Det er nemlig lige nøjagtig det der skal til!

Netop. Og det prøvede jeg li'som at forklare for fyren, der havde
vanskeligheder ved at få sin kæreste til at dele disse glæder med ham, men
uden held/respons. Derfor tænkte jeg vel nærmest, at der ikke var forståelse
for den kommunikation og tid der er brug for, hvilket er meget ærgerligt for
både fyren og pigen.

Fra : -Paz-

Dato : 15-01-02 22:07

Hej Puk

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message news:S%W08.661

> [...]
> behov jer to imellem eller at du går til en luder.........ja hvad
> som helst. Bare det er en fælles beslutning som i to begge kan

Denne løsning tror jeg ikke jeg personligt tør holde på. For det første har
jeg ingen erfaring i at besøge en luder og jeg tror også jeg er for genert
til at overhovedet at prøve
Og den med at vi dyrker sex med andre, tror jeg heller ikke på i længden.

> [...]
> hårdere for noget, hvis de står til at vinde eller tabe noget de
> holder meget af. Men for at gøre det, er de jo nødt til at være

Lige nu tror jeg mere at jeg står og svæver mellem løsning 2 og 3. Jeg tror
måske at jeg vil prøve at give det mere tid og så tage en snak med hende på
et velvalgt tidspunkt. Om ikke andet så stoppe helt med hende hvis ikke vi
finder en løsning..

Takker for svaret!
-Paz-

Fra : Tomas O.

Dato : 16-01-02 00:27

-Paz- skrev:

> Hej Thomas,
>
> Vel talt, og det er lige præcis den situation jeg står i nu..

Tak Been there myself...

Hilsen
Tomas O.

Fra : EH

Dato : 15-01-02 20:48

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns919794BAFDEC6vampyre@teledanmark.dk>...

> Håber dette var et bedre svar på dit spørgsmål

Ja tak du, tak for dit svar.

Fra : Sott

Dato : 16-01-02 17:57

Hej EH :0)

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> seksuelle behov fra" - det jeg var nysgerrig efter at vide var om det
> var en enkelstående holdning, eller om alle generelt var enige her.

Jeg tror ikke, at man "bare" kan afstå fra et behov - men jeg kan
så heller ikke lige følge dig i den med smerten. Hvis det er en smerte
at måtte afstå, så er den i hvert fald lige gyldig for både mand og kvinde.
Og der er jo ikke tale om at afstå af al sex, kun visse stillinger.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : EH

Dato : 17-01-02 19:08

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message news:<3c45b219$0$62847$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hej EH :0)
>
> Hvis det er en smerte
> at måtte afstå, så er den i hvert fald lige gyldig for både mand og kvinde.
> Og der er jo ikke tale om at afstå af al sex, kun visse stillinger.

Jo, det var det jeg spurgte om - 100% mangel på sex, kærtegn etc.

Fra : Sott

Dato : 18-01-02 15:34

Hej EH :0)

> "Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message

> Jo, det var det jeg spurgte om - 100% mangel på sex, kærtegn etc.

Okay - så det var det du mente med dit spørgsmål, det kunne
jeg ikke lige gennemskue, fordi du tog udgangspunkt i et indlæg,
hvor det drejede sig om specifikke seksuelle ting.

Jeg tror, at skulle man afstå helt og totalt fra sex, kærtegn etc., at så
ville det have en uhyggelig pris. Der er lavet undersøgelser der viser,
at børn der ellers i øvrigt får det de skal have, for at overleve - de dør
uden kropslig kontakt (frit blev det oversat til: at de dør uden
kærlighed).

Jeg ville ikke være i et forhold, hvor behovet for kærtegn, nærhed, nærvær
og også sex ikke blev tilgodeset.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : CeeJay

Dato : 18-01-02 23:45

> [...]

> kærlighed).
>
> Jeg ville ikke være i et forhold, hvor behovet for kærtegn, nærhed, nærvær

Ja det er jo meningen at man skal leve og ikke bare overleve .. jeg vil ikke
holde længe i et nærhedsmæssigt dødt forhold - Jeg er en nærheds/elskovs junkie
... mer mer mer mer mer !

> Tusinde hilsner
> Søs

Tusinde og 1 hilsner
CeeJay

... ses i morgen - glæder mig

Fra : Henning

Dato : 17-01-02 15:07

> [...]

> seksuelle behov fra" - det jeg var nysgerrig efter at vide var om det
> var en enkelstående holdning, eller om alle generelt var enige her.

Et kærlighedsforhold, kan ikke i det lange løb overleve
uden et tilfredstillende sexliv.
Et utilfredsstillende sexliv, er så forbandet destruktivt, at
der ikke bliver plads til andet end focus på dette i parforholdet!
Den der føler hungerens smerte, gennemgår allerhelvedes pinsler,
Alt hvad pågældende gør eller ikke gør i det givne parforhold
er med bagtanke på seksuel behovs tilfredsstillelse og ikke som
en naturlig del af et fællesskab, når det ikke løser problemet,
stresses personen og et helt spekter af pinefulde følelser
gennemleves, lige fra sorg og fortvivelse over vrede og had,
til tanker om mord/selvmord, strækkende sig over et flerårigt
forløb, nu mere man elsker jo sværere bliver det at leve i/med
parforholdet, nu sværere har man ved at opgive håbet om at
det vil blive bedre, at resonere, opgive parforholdet og gå sin
vej.

I starten har man den falske tro, at alle de ting man læser
i damebrevkasser om hvordan mænd skal være, så vil
kvinden få mere lyst og overskud til sex, men nul, selv
om man optræder som et helt rebgøringsselskab, indkøbs-
central og 5 stjernet køkken personale, krydret med børne
pasningsordning, får den elskede ikke mere lyst til sex med
det "godtroende fjols" *cest la vie*

Det der primært betinger lysten til sex, ligger i personen selv!
"beviset" har man fra forelskelses-fasen, hvor himmel og jord
kan stå i flammer, uden at det har indflydelse på lysten til sex!

Men tro nu ikke det er smertefrit at være den, der "ikke har lyst
til sex" ( er det nødvendigt at komme med en udredning om det?)
mindreværd og utilstrækkeligheds følelser er vel nok at nævne?
Men en kvinde vil beder kunne beskrive følelserne end jeg,
ud fra at det i oplægget er sådan, det er, i det givne forhold.

MVH
Henning

Fra : Kong Kurt

Dato : 20-01-02 02:09

On Thu, 17 Jan 2002 15:06:38 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>Men en kvinde vil beder kunne beskrive følelserne end jeg,
>ud fra at det i oplægget er sådan, det er, i det givne forhold.

Applaus !
Den var stærk og sand !
Iøvrigt, goddaw igen. Jeg har været længe væk !

--
Hilsen Kong Kurt

Jeg viser mig gerne som Gud har skabt mig. Mener nogle, at han har skabt lidt rigeligt er jeg da glad for at det tilfaldt mig.

Se Kong Kurt's breve til Holger Danske på
http://www.fyldepennen.dk/

Fra : Henning

Dato : 22-01-02 08:46

"Kong Kurt" <kongkurt@2tykke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Applaus !
> Den var stærk og sand !
> Iøvrigt, goddaw igen. Jeg har været længe væk !

Hej Kurt!
Takker, jeg har godt set at i er på banen igen,
håber i har lyst til at blive her, så man lærer jer
at kende, ikke mindst din form for humor!

MVH
Henning

Fra : Kong Kurt

Dato : 22-01-02 20:15

On Tue, 22 Jan 2002 08:45:35 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>Takker, jeg har godt set at i er på banen igen,
>håber i har lyst til at blive her, så man lærer jer
>at kende, ikke mindst din form for humor!

Se, nu ved jeg jo ikke om jeg skal takke eller skælde ud. (humoren)

Jeg er da skabslæser men blander mig ikke meget.

Fra : -Paz-

Dato : 13-01-02 22:59

> [...]
> det er, at det virkelig betyder meget for dig. Det med, at ha' et godt
> sex-liv...det er fedt, men det kræver jo også, at man kan snakke om disse

Undskyld men det troede jeg at jeg havde forklaret, men jo selvfølgelig skal
man da sætte sig ned og snakke om det og det har vi da også gjort. Heldigvis
har vi et godt nok forhold til at kunne snakke frit om alt så noget men som
sagt er hun ikke særlig frisk på at gå videre..

> [...]
> måske
>
> Lige netop dette her burde du fortælle hende. Måske det kan få hende til,

Som skrevet ovenover så ved hun godt hvad de ting betyder for mig, men at
fortælle hende at det påvirker mine følelser kan jeg ikke sige... Jeg tror
ikke jeg ville kunne uddybe det på en måde så det ville lyde rigtigt : |

> [...]
heller
> ikke hvis hun skal gøre noget hun ikke har lyst til.

I know men det er bare svært når resten af forholdet i det store hele
fungerer fint. Men jeg kunne ikke finde på at presse hende hvis hun ikke
vil - tro endelig ikke det..

> over
>
> Hvis du elsker din kæreste, så ville du nemt kunne modstå disse
> tilbud...Uanset hvor fristende de måtte være.

Jeg vil lige holde en kunstpause og tildele mig selv ros (får jeg HAR
virkelig været en godt dreng ; )

> Måske du burde overveje om du elsker hende højt nok til, at undvære de
ting.
Jah det rigtigt men det er sgu også svært at undertrykke sine behov..

Takker for svaret!
-Paz-

Fra : Henning

Dato : 15-01-02 03:35

"Jie" <nospam@jie.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du elsker din kæreste, så ville du nemt kunne modstå disse
> tilbud...Uanset hvor fristende de måtte være.

Nej ikke nemt, når sex-livet så at sige er en evig
utilfredstillet sult-fornemmelse

> Måske du burde overveje om du elsker hende højt nok til, at undvære de
ting.
> Og hvis du ikke vil undvære de ting, så burde du nok søge nye græsgange :)

Ja nye græsgange, for hun, og hendes lyst-nivo " vinder "
i det lange løb, hun får aldrig mere, mere lyst til sex med
manden.

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 13-01-02 21:59

"-Paz-" skrev
> Hej
Hejsa

> [...]
> vildt på hinanden, sker det desværre ikke så tit som jeg godt kunne tænke
> mig. Det sker måske engang om ugen - hvis jeg heldig.

Tja, det er ofte nok for nogle. Men der er vel to til at få sexlivet til at
blive en del af den 'daglige trumme-rum' og måske dermed en smule triviel og
kedelig? Du kunne jo prøve (i det små) at tage initiativ til at sætte lidt
mere spræl i det?

> Og det er altid den gode gamle traditionelle sex... Hun er ikke engang
nede med oralsex (hvilket
> jeg mener at en fyr bør ha i ny og næ)

Gør han?

> og slet ikke analsex.

Pyha, der takker jeg altså osse pænt nej...

> [...]
> hvordan jeg har det med det men det er ikke noget hun gider at gøre noget

Som flere andre indikerer er samtale kodeordet. Tal om det, og prøv gennem
samtalen at skabe en gensidig forståelse for hinandens situation/problem.
Det er uden tvivl første skridt på vejen, til at skabe et trygt forhold,
hvor man tør, at overskride nogle grænser. Men vær opmærksom på, at det ikke
kommer til at virke som en 'anklage'. Det er i hvert fald noget, der kan få
mig til at stejle og tænke "at så skal han da slet ikke få mig til at synge
efter hans pibe".

> [...]
> jeg da selvfølgelig respektere men det holder sgu bare ikke i længden..

Nej det gør det måske ikke. Men du kan vel være forgangspersonen, der i din
adfærd og handlinger viser, at du holder af hende, at hun kan være tryg hos
dig - og dernæst i sexlivet viser fx. ved at give hende oralsex, at det ikke
er noget væmmeligt noget, men derimod meget dejligt. Så tror jeg også, at
hun med tiden vil være villig til at give dig oralsex. Ikke fordi hun føler
at hun SKAL, men måske fordi hun bliver nysgerrig, og synes det kunne være
dejligt at tilfredsstille dig på samme vis, som du kan tilfredsstille hende.

Tænk på at der er nogle ting inden i hende, der lægger til grund for, at hun
ikke har mod på at afprøve disse ting. Det er gældende for mange, især
kvinder - der har det her ubevidste billede af "hvad pæne piger gør og ikke
gør" og det kan være meget svært at overskride disse grænser.

> [...]
> fra andre søde piger som netop tilbyder disse ting som jeg tænker meget

Hvis du ligefrem overvejer at være utro, vil jeg mene, at du måske i højere
grad burde overveje, om din kæreste er den rette for dig.

Fra : -Paz-

Dato : 13-01-02 23:24

> [...]
og
> kedelig? Du kunne jo prøve (i det små) at tage initiativ til at sætte lidt

Det er jo netop det jeg har prøvet på, men selvfølgelig også på andre
punkter end lige mine egne lyster ; )

> nede med oralsex (hvilket
>
> Gør han?

Jah det mener jeg helt sikkert. Lige så vel som en kvinde fortjener en buket
blomster en gang i mellem, så får hun det måske godt og er glad resten af
dagen fordi at kæresten har gjort lidt for een. Det er en ting som får een
til at føle sig godt tilpas - lidt lissom en kold bajer ; P

> Som flere andre indikerer er samtale kodeordet. Tal om det, og prøv gennem
> samtalen at skabe en gensidig forståelse for hinandens situation/problem.

Jeps vi har snakket en del om det, ingen problemer der.. Jeg tror bare at i
bund og grund ligger det sån at hun ikke går særlig meget op i sex - det gør
jeg...

> [...]
ikke
> er noget væmmeligt noget, men derimod meget dejligt.

Det har jeg gjort nogen gange og hun kan da også godt lide det.. Men det
åbner bare ingen døre..

> Hvis du ligefrem overvejer at være utro, vil jeg mene, at du måske i
højere
> grad burde overveje, om din kæreste er den rette for dig.

Jeg ser ikke utroskab som en løsning men måske mere som det eneste svar hvis
jeg skal holde trit med både behov og kærlighed. Hvis ikke jeg kan sætte de
to ting hos een person, så måske jeg kan fordele de to ting over flere
personer og samtidig forstærke begge ting individiuelt (Hmmm det lød
underligt)

Mvh
-Paz-

Fra : Hanne M

Dato : 14-01-02 15:16

Hej Paz og Anita

> tænde
> tænke

*Snip en hel masse*

> [...]
> dagen fordi at kæresten har gjort lidt for een. Det er en ting som får een
> til at føle sig godt tilpas - lidt lissom en kold bajer ; P

Jeg synes at du overser, at din kæreste kan have sine grunde til ikke at
ville dyrke oralsex, måske kan hun ikke lide det. Hvis det er tilfældet vil
hun
få mindre lyst til sex, hvis hun gør det aligevel kun fordi * en fyr bør
have det i
ny og næ* lysten til sex stimuleres ikke ved at gøre noget man ikke kan lide
tværtimod, så er det langt bedre at styrke det i begge to kan lide. Du
siger jo selv
at i ind i mellem tænder hvildt på hinanden, OK jeres behov er forskellige,
sådan er det
ofte hos par. Man kan ikke altid være der for hinanden 100 % det er vigtigt
at i
nyder det i har og måske flytter i jeres grænser, måske ikke.

> [...]
> bund og grund ligger det sån at hun ikke går særlig meget op i sex - det

Det kan da godt være, at hun ikke går særilgt meget op i sex, det kan da
også
være at hun fornemmer et pres i form af den tydelige utilfredshed der
skinder i
gennem i din beskrivelse af jeres sex- liv. Det ville jeg føle som et pres,
som
kunne køle min interesse af.

> Det har jeg gjort nogen gange og hun kan da også godt lide det.. Men det
> åbner bare ingen døre..

> højere

Der er jeg enig med Anita, så er sex vigtigere end din kærlighed til
kæresten.

> [...]
> to ting hos een person, så måske jeg kan fordele de to ting over flere
> personer og samtidig forstærke begge ting individiuelt (Hmmm det lød

Forestil dig at det var dig der var impotent, og din kæreste måtte * nøjes *
med fingerfisse eller ornani en gang imellem. Ville du så ikke føle, at hun
var illoyial
hvis hun var dig utro, for at få alle sine behov dækket?
Eller tror du at, det aldrig vil ske for dig?

Med venlig hilsen
Hanne M.

Fra : -Paz-

Dato : 14-01-02 23:38

Haj Hanne

* Snip snap snude *
> [...]
> som
> kunne køle min interesse af.

> Der er jeg enig med Anita, så er sex vigtigere end din kærlighed til

Hvis sex var vigtigere end kærlighed, så ville jeg jo ikke sidde her og være
i tvivl, så havde jeg allerede droppet hende for flere år siden. Jeg mener
bare at hvis jeg skal gå igennem et længerevarende forhold, uden at få lov
til at udforske disse "fantasier" på nogen måde, så kan jeg måske rende
rundt med de tanker de næste 10-20 år..

> [...]
> var illoyial
> hvis hun var dig utro, for at få alle sine behov dækket?
> Eller tror du at, det aldrig vil ske for dig?

*SLASK* "Aaav... RING 112!"
Godt argument, den ved jeg faktisk ikke helt hvordan jeg skal svare på,
andet end det er rigtigt nok hvad du siger. Men i det tilfælde så tror jeg
selv at jeg ville gøre det forbi med hende så hun som seksuelt krævende ikke
skulle "lide og undvære" fordi tanken om utroskab ville jeg slet ikke bryde
mig om.. Men som man også siger hvad man ikke ved.... Og på den måde ville
hun også få styr på sit sexliv såvel som kærligheden.

Fra : Leonard

Dato : 15-01-02 10:25

> [...]

>skulle "lide og undvære" fordi tanken om utroskab ville jeg slet ikke bryde

Du vil gerne selv blive i forholdet, hvor du ikke tilfredsstilles 100%
sexuelt, og få din tilfredsstillelse "ude i byen",
men hvis det var dig der ikke kunne tilfredsstille hende, så ville du
ende forholdet, fordi du ikke synes hun skal tilfredsstilles "ude i
byen".
Jeg kan ikke helt se logikken i det her.

--
Leonard

Fra : -Paz-

Dato : 15-01-02 22:30

Hej alle,

Jeg vil bare sige tak til alle som har været med på indlæggene, som altid
har i været gode : )

Som skrevet i posten til Puk, tror jeg at jeg vil give det noget mere tid og
se hvordan det udvikler sig. Og så på et tidspunkt tage en snak med hende
(igen) og virkelig tale ud om det. Om ikke andet så se kendsgerningen i
øjnene og sige at vi bare ikke passer sammen seksuelt og så komme videre i
livet og måske få løbet hornene af mig, så kan det være at jeg på et
tidspunkt vil lede efter andre værdier i et forhold.

Jeg håber ikke at nogen har misforstået mig med mine indlæg, da jeg helst
ikke vil fremstå som et svin der kun tænker på een ting! Jeg agter ikke at
være min kæreste utro og som jeg har sagt fra starten, så mener jeg selv at
utroskab er noget af det værste man kan udsætte sin partner for..

Nu tror jeg at jeg vil vælte tilbage i rækken som "skabslurer" og stadig
følge alle indlæg med stor nysgerrighed.

Endnu engang - Tak for hjælpen!

Godt nytår!
Paz / Patrick ; )

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 16-01-02 07:18

> Hej alle,
>
> Jeg vil bare sige tak til alle som har været med på indlæggene,
som altid
> har i været gode : )
Velbekomme!
> [...]
på et
> tidspunkt vil lede efter andre værdier i et forhold.
Go ide!
> [...]
jeg selv at
> utroskab er noget af det værste man kan udsætte sin partner
Ingen her, tror jeg, betragter dig som sådan - men nogle gange kan
man være så focuseret på egne behov at man "glemmer" at se sagen
fra partneres side af. Ja du har ret med hensyn til Utro, noget
andet er aftalt lovlig sexlig aktivitet med en anden end
partneren.
> Nu tror jeg at jeg vil vælte tilbage i rækken som "skabslurer"
og stadig
> følge alle indlæg med stor nysgerrighed.
Hvorfor dog det, bland dig endelig igen - når du har noget "på
hjerte", det være sig spørgsmål, eller kommentarer til andres
indlæg.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : EH

Dato : 16-01-02 07:58

"-Paz-" <pasion57@hotmail.com> wrote in message news:<a226vs$bdb$1@sunsite.dk>...
> [snip] ... så komme videre i livet og måske få løbet hornene af mig, så kan
> det være at jeg på et tidspunkt vil lede efter andre værdier i et forhold.

Hm... hele det der 'løbe hornene' koncept, det lyder på mig som udtryk
for en holdning som (igen) siger at det der sex pjat bare er en fiks
ide som man burde kunne sætte til side, og ikke et genetisk behov.
Eller er det bare mig igen...?

Fra : Tomas O.

Dato : 16-01-02 08:34

EH skrev:

> [...]
> pjat bare er en fiks ide som man burde kunne sætte til side,
> og ikke et genetisk behov. Eller er det bare mig igen...?

Hehe.. sex er bare noget pjat? Ahhh.. dne holder jo ikke.. og den
med at løbe hornene af sig holder heller ikke.. hvis dne med
hornene var korrekt vile kvinder over 40 jo ikke være så dejligt
vilde med sex vel?

HIlsen
Tomas O.

Fra : høstblomsten

Dato : 17-01-02 01:57

Hej "-Paz-" ~ EH og Thomas O.

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> med at løbe hornene af sig holder heller ikke.. hvis dne med
> hornene var korrekt vile kvinder over 40 jo ikke være så dejligt

Hmm... at "kvinder over 40" er "vilde med sex" kan måske være fordi, børnene er
blevet "store", -at der ikke er planer om flere, og at nogle af os måske oplever
dét som "at være født på ny"?? Kald det bare "den 2. ungdom", endskønt det er
med helt andre bevidste ønsker/ forventninger/ handlinger ...og en aldeles
dejlig "genfødsel" *sms*!!
At sætte sine sexuelle behov til side, kan lade sig gøre for en periode ...for
nogle kan det lade sig gøre "på livstid", og hvor er det dog ærgerligt! Omvendt,
så kan jeg i hvert fald "skrive under på", hvor svært det er at bryde ud af en
"rolle"! ...en "rolle", som man enten har sat sig selv i, eller som man "er
blevet sat i".
Jeg er overbevist om, at det meget handler om, at "give hinanden tid" til
modtage partnerens tanker og ønsker med åbent sind; og i samme åndedrag må jeg
erkende, at det kan være så forbandet svært, når/ hvis man er låst fast i en
eller anden rolle om u-lyst til sex! Jeg fandt det selv meget befriende "at
slippe ud af" denne rolle ...endskønt det ikke var "uden omkostninger"! ...men
"at runde de fyrre" er altså ikke = "færdig"! *S*

Go'e hilsener fra
~høstblomsten~

Fra : Tomas O.

Dato : 17-01-02 09:39

høstblomsten skrev:

SNIP

> [...]
> på ny"?? Kald det bare "den 2. ungdom", endskønt det er med
> helt andre bevidste ønsker/ forventninger/ handlinger ...og

Jamen jeg synes da både det er dejligt og lidt tragisk at så mange
kvinder skal helt op i den alder før de vågner af deres 'mor-
rolle' Tragisk fordi de kunne have haft det sådan hele tiden og
dejligt fordi de i det mindste vågner før dødslejet.

> [...]
> fald "skrive under på", hvor svært det er at bryde ud af en
> "rolle"! ...en "rolle", som man enten har sat sig selv i,

Jeg ved det. Men det er op til en selv at bryde mønsteret, andre
kan ikke gøre det for en selv.

> [...]
> befriende "at slippe ud af" denne rolle ...endskønt det ikke
> var "uden omkostninger"! ...men "at runde de fyrre" er altså

Nope det er det bestemt ikke er du vimmer.. wooooaaaa *G*

Og jeg synes dte er trist at kvinder selv tillader at blive
'puttet' ind i de kasser, men mange kvinder vil selv...?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 17-01-02 15:36

> Og jeg synes dte er trist at kvinder selv tillader at blive
> 'puttet' ind i de kasser, men mange kvinder vil selv...?

Ak ja, og så er ægtemanden "slidt op" efter 20 års kamp
for at få et mere aktivt seksuelt samliv med konen, så han
har kastet sig over fiteali eller TV gloning og er blevet halv-
impotent, så er det ham der har hovedpine, er træt, lige
skal............... etc. etc. *GGGG*(tragikomisk)

Og hun? "Ja men for helvede Alfred! Nu har du jo skreget
på sex i 20 år! hvorfor er du nu pludselig ikke interesseret
mere? Åh din døde murer, det vil jeg ikke stå model til!
nu finder jeg en anden, der vil/kan værdsætte en sexet,
sensuel, voksen kvinde!" *GGG*

MVH
Henning

Fra : høstblomsten

Dato : 18-01-02 02:09

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> impotent, så er det ham der har hovedpine, er træt, lige
> skal............... etc. etc. *GGGG*(tragikomisk)

*GGG.........!!* uhh, hvor kan du sige det!!

> [...]
> mere? Åh din døde murer, det vil jeg ikke stå model til!
> nu finder jeg en anden, der vil/kan værdsætte en sexet,

Naarh, vi lider ikke alle af "storhedsvanvid" eller følelse af at være den mest
perfekte! ...men mindre kan sikkert også gøre det

> MVH
> Henning

Go'e hilsener fra
~høstblomsten~

Fra : høstblomsten

Dato : 18-01-02 02:05

> [...]

> kvinder skal helt op i den alder før de vågner af deres 'mor-
> rolle' Tragisk fordi de kunne have haft det sådan hele tiden

Hmm... nu véd jeg ikke, om du har prøvet "at være far", men selvom vi alle i
vore unger ser "verdens 8. vidunder", så lægger babyer/ små børn beslag på en
ret stor del af forældrenes tid - både dag og nat! (Har du nogen idé om,
hvorfor Dirch Passer's monolog "Op å då....!" blev så stor en succes?? *SS*)

>og
> dejligt fordi de i det mindste vågner før dødslejet.

.....og nogle "vågner" aldrig!!

> Jeg ved det. Men det er op til en selv at bryde mønsteret, andre
> kan ikke gøre det for en selv.

Jeg er aldeles enig!

> Nope det er det bestemt ikke er du vimmer.. wooooaaaa *G*

*S...........*!

> Og jeg synes dte er trist at kvinder selv tillader at blive
> 'puttet' ind i de kasser, men mange kvinder vil selv...?

Vil de???
Bliver mænd ikke også "puttet i de kasser"? ...og affinder sig med et dødt
sexliv?
Jo, de gør! - men som for kvinder, er der også mænd, som "vågner", inden de
ligger på dødslejet!

> Hilsen
> Tomas O.

Go'e hilsener fra
~ høstblomsten~

Fra : Tomas O.

Dato : 18-01-02 02:33

høstblomsten skrev:

> [...]
> forældrenes tid - både dag og nat! (Har du nogen idé om,
> hvorfor Dirch Passer's monolog "Op å då....!" blev så stor en

JO jeg er far Og vores sexliv døde ikke dengang, hverken under
graviditeten eller efter.. først længe efter men det er en helt
anden historie

> ....og nogle "vågner" aldrig!!

I know!

> Jeg er aldeles enig!

> *S...........*!

Har da mødt nogle stykker på min alder og kedelige var de bestemt
ikke *G*

> Vil de???
> Bliver mænd ikke også "puttet i de kasser"? ...og affinder
> sig med et dødt sexliv?

Jo

> Jo, de gør! - men som for kvinder, er der også mænd, som
> "vågner", inden de ligger på dødslejet!

Gudskelov for det da.

Hilsen
Tomas O.

Fra : EH

Dato : 17-01-02 22:07

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns91985775DEC3Avampyre@teledanmark.dk>...

> [...]
> med at løbe hornene af sig holder heller ikke.. hvis dne med
> hornene var korrekt vile kvinder over 40 jo ikke være så dejligt

Men det ved jeg heller ikke om de er Thomas, men hvis du siger det :)

Fra : Tomas O.

Dato : 18-01-02 02:34

EH skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Men det ved jeg heller ikke om de er Thomas, men hvis du
> siger det :)

Uha.. nogen af de er umættelige *GF*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Søren

Dato : 20-02-02 00:50

On 17 Jan 2002 13:07:08 -0800, tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote:

>Men det ved jeg heller ikke om de er Thomas, men hvis du siger det :)

Det er de, det er de virkelig, tro du bare på en gammel gris (43), der
hellere vil have en på 40 end 2 på 20

Knus
Søren