Get URL i flash 5.0
Fra : Flare

Dato : 11-01-02 20:45

Hej jeg har et problem med "get URL" som jeg ikke kan få til at virke
ordenligt.

Hvis jeg bruger følgende syntax, altså en absolut sti:

getURL ("http://imv.au.dk/~gram/advokat/bund.htm", window="bund");

virker det fint...

Siden er ser sådan ud med 2 frames
--------------------------------------- |
| top |
----------------------------------------|
| |
| bund |
|--------------------------------------- |

Jeg linker fra toppen og skifter URL i bund....Det virker som sagt fint. Men
nu skal site i først omgang ikke lægge på nettet men på en diskette. hvordan
skriver jeg så URL' en på Flash´sk??????

bruger jeg dette virker det i hvert fald ikke:
getURL ("bund.htm", window="bund");
getURL ("\bund.htm", window="bund");
getURL ("/bund.htm", window="bund");
getURL ("file:///a|/bund.htm", window="bund");

ARGHHH hvordan gør jeg? Alle filer ligger i roden, dvs ingen
underbiblioteker...
håber der er nogen der kan hjælpe :(
Det jeg tror jeg leder efter er en måde at linke relativt, men hjælp filen
giver mig ikke svaret.

MVH
Anders

Fra : Ull@lala

Dato : 11-01-02 23:25

Har du prøvet at indætte din flashting på htm.siden i din editor
(ex.Dreamweaver) og previewe? Så skulle getURL ("bund.htm", window="bund");
gerne virke - og åbne rigtigt i framesettet.

Ulla