off-topic ?
Fra : Stratos

Dato : 11-01-02 20:33

Hej i gruppen....

Min kæreste og jeg har ledt efter en *anderledes pornofilm*, forstået på den
måde, at der er alt for meget junk på det marked, så det forekommer helt
uoverskueligt at lede i en butik.

Samtidig ved jeg ikke om det her er stedet at spørge om den slags ? *hrmm*

Så vis det er OK, vil vi gerne høre fra nogen der har lejet / købt en film
der
ikke ligner 98 % af markedet, med de samme 25 aktører.

for en god ordens skyld er det hverken bizarre eller Max Hardcore vi leder
efter - ejheller en af de film der gerne vil ligne en *rigtig film* - pårno
er
pårno...........ik' *s*

Tia Kem.

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-01-02 22:44

On Fri, 11 Jan 2002 20:32:41 +0100, "Stratos" <kem@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>måde, at der er alt for meget junk på det marked, så det forekommer helt

tjaa Topick er det da

slev om jeg nok har lidt svært ved at lokalisere en det markede som du
efterlyser ... men jeg oplever det noget i retning af at i gerne vi
have fat i en anderledes almindelige porno film - så nu er vi ude i
den her minus gange minus e rlig + som jeg i en periode har troede på
men jeg kan mærke den gamle skepsis vende tilbage ....

Det eneste der lige springer i hovedet på mig er at Lars von trier
vist e rbegynd at lave prono film så prøv på zentropa - hans sleskab -
da jeg ikke ced om idden er realiseret ? eller det bare en gen
inspilningerne af morten kock filmene der er på vej ?

men tjaaa hvis det eller skal være noget andet ind - det sædvanelige
der ligner noget iretning af når dte kulminere at man partere en
kylling i en gryde ret ... måske de gamle danske i løvens tegn i
tvilineg tegn med Ole søltoft - der skulle vist til overflod have
noget humor

MvH
Bo