ErTRENDnet Tw100-router en ok router?
Fra : ThomasT

Dato : 11-01-02 16:57

Jeg har et lille hjemme-netværk med 3-pc'er. Fra den ene pc bliver der kørt
noget FTP. Så jeg har brug for at kunne åbne og lukke forskellige porte. De
2 andre pc'er bliver mest brugt til at internette og spille over internet.
Jeg har TDC-Boomtown 512/512-linie

Så jeg ville lig spørge om denne router er tilstrækkelig:

http://www.trendware.com/products/TW100-S4W1CA.htm

Ellers der andre gode forslag i samme prisklasse?

ThomasT

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-02 17:08

"ThomasT" <thth@pc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.trendware.com/products/TW100-S4W1CA.htm
>
> Ellers der andre gode forslag i samme prisklasse?

Nu ved jeg ikke hvad den koster. Men hvad med:

http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-r/netreth/netusr8000.html

Eller at leje Boomtowns egen router?

Fra : ThomasT

Dato : 11-01-02 17:40

Den koster nemlig kun 1099,-

ThomasT

Fra : Ian Matheson

Dato : 13-01-02 18:42

Jeg har sådan en trendnet router, haft den i ca 4 md.

Den fungerer fint, og er nem at sætte op.

Hvis der er et minus i mine øjne, er det dens grimme grønne gennemsigtige
plastickasse.

Fra : ThomasT

Dato : 13-01-02 22:36

Ok, tak for hjælpen. Så må jeg hellere bestille en så TDC kan få deres
Speedstream 2601 tilbage (ikke noget stort tab). Den må man jo ikke beholde
når man får Boomtown.

ThomasT