Tekst oven på billede
Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 11-01-02 16:44

Hvordan kan jeg få en tekst placeret oven på et billede?
Jeg har en ramme, som jeg gerne vil putte en tekst i, og
teksten må ikke være en del af billedet. Men teksten flyder hele
tiden uden om.

pft
Kåre

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 11-01-02 17:06

"Kåre Kjeldsen" <eva.kaare@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg få en tekst placeret oven på et billede?
> Jeg har en ramme, som jeg gerne vil putte en tekst i, og
> teksten må ikke være en del af billedet. Men teksten flyder hele
> tiden uden om.

Du skal bruge z-index til formålet:
http://html.dk/tutorials/css/lektion15.asp

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 12-01-02 15:34

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse

> "Kåre Kjeldsen" <eva.kaare@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du skal bruge z-index til formålet:
> http://html.dk/tutorials/css/lektion15.asp

Det vil jeg prøve.
Iøvrigt vil jeg da lige lave min første hjemmside om, så den bruger css,
efter at have læst tut'en.

Kåre

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 16-01-02 21:33

Kåre Kjeldsen <eva.kaare@get2net.dk> skrev:
> Det vil jeg prøve.
> Iøvrigt vil jeg da lige lave min første hjemmside om, så den bruger css,
> efter at have læst tut'en.

Men nu må du fortælle om du fik svar på dit spørgsmål eller om vi
misforstod dig.

--
Gunnar Vestergaard

Demokrati: To ulve og et lam der stemmer om
hvad de skal have til middag.