Ny CPU Hvilken?
Fra : Mette

Dato : 10-01-02 23:33

Jeg har et Abit bx133-raid bundkort med en Celeron
633, og et Voodoo3 monteret. Det går efterhånden lidt for langsomt,
så jeg må have ny og hurtigere CPU og grafikkort..
Er her nogle med et godt bud på en CPU/grafikkort kombination? Det
skal være en fornuftig blanding mellem økonomi og hurtighed.
Glem alt om nyt bundkort, da pengene ikke er til det.

Venligst.

Fra : Lasse Elbek

Dato : 11-01-02 00:56

"Mette" <metterindom@mail.dk> wrote in message

> [...]
> skal være en fornuftig blanding mellem økonomi og hurtighed.
> Glem alt om nyt bundkort, da pengene ikke er til det.

Hvad med at overclocke din cel633 til 950 mhz ?
og med et Geforce2 kort. kommer det til at koste omkring 1000 kr :)

/Lasse

Fra : Trickysparrow

Dato : 11-01-02 03:52

"Lasse Elbek" <lasse.elbek.no.spam@get2net.dk> wrote in message

> "Mette" <metterindom@mail.dk> wrote in message

> Hvad med at overclocke din cel633 til 950 mhz ?
> og med et Geforce2 kort. kommer det til at koste omkring 1000 kr :)
>
> /Lasse

Eller købe en Celly 900 til 600 kr og clocke den til 1200 Mhz.

Martin.

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 11-01-02 12:40

> Eller købe en Celly 900 til 600 kr og clocke den til 1200 Mhz.
>

> Martin.

Celly?! Sig mig bruger du din som kæledyr? ;)

Fra : Trickysparrow

Dato : 11-01-02 12:56

"Mikkel Gravgaard" <grav@IHATESPAMklokke.dk> wrote in message

> Celly?! Sig mig bruger du din som kæledyr? ;)

Den var lav

Martin.

Fra : Mette

Dato : 13-01-02 00:07

> [...]
> >
> Hvad med at overclocke din cel633 til 950 mhz ?
> og med et Geforce2 kort. kommer det til at koste omkring 1000 kr :)

Duer ikke er prøvet. Den er ustabil.

Fra : Lasse Elbek

Dato : 13-01-02 03:36

> Duer ikke er prøvet. Den er ustabil.

Også med 1.85 vcore + en god køler ?

/Lasse

Fra : Finn A. Hansen

Dato : 13-01-02 00:20

Den helt billige løsning:

Sæt dit bundkort til 9,5x75=712 mhz eller 10x75=750 og find de nyeste
drivere til dit Voodoo-kort.

Næste trin er at putte en P 3 i maskinen (så hurtig som økonomisk og teknisk
muligt) plus et brugt Geforce-kort samt sælge 633'eren og Voodoo-kortet.
Måske kræver det også ny RAM.

VH
Finn A. Hansen

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 13-01-02 22:32

"Finn A. Hansen" <villalulla@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
teknisk
> muligt) plus et brugt Geforce-kort samt sælge 633'eren og Voodoo-kortet.

Er multiplieren ikke låst på en Celeron633?

Martin.

Fra : Trickysparrow

Dato : 14-01-02 03:25

"Martin K. Henrichsen" <martinknud@hotmail.com> wrote in message

> Er multiplieren ikke låst på en Celeron633?
>
> Martin.

Jo.

En anden Martin.