Skærme
Fijala 3554
Apple skærm på pc
Fra : Aagaard

Dato : 10-01-02 20:14

Jeg har en 17" Apple skærm, som jeg gerne vil bruge på en pc.
Findes der en adapter?
Link til forhandler?

Den lokale pc-pusher kender ingen løsning.

Mvh.
Aagaard

Fra : Madsen

Dato : 10-01-02 20:25

Aagaard skrev:

> Jeg har en 17" Apple skærm, som jeg gerne vil bruge på en pc.
> Findes der en adapter?
> Link til forhandler?
>
> Den lokale pc-pusher kender ingen løsning.

En søgning på Google finder bla. følgende:

»Mac Connect.
Connects most Mac monitors including Apple's Multiple Scan
displays to a PC. PC type HD-15 Male to Mac DB-15 Female
connectors. 0262-PCM $16.00

Så alt i alt skulle du kunne bruge din fine 17" Mac-skærm
sammen med din nye pc. Få computerbiksen til at levere
adapteren sammen med din nye pc og fortæl dem, at den ikke
bør koste mere end max. 200 kroner.«

Adapteren ser sådan her ud:
<http://store.drbott.com/drbott/0262-pcm.html>

Madsen.

Fra : Aagaard

Dato : 11-01-02 09:34

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
> sammen med din nye pc. Få computerbiksen til at levere
> adapteren sammen med din nye pc og fortæl dem, at den ikke

Ja, det er sådan en adapter, jeg gerne vil købe, men pc-pusheren vil ikke
skaffe den hjem. Jeg har lige talt med ham.

Er der nogen som ved hvor den kan købes i DK?

Mvh.
Aagaard

Fra : Steen

Dato : 22-01-02 16:07

Jeg har en liggende
/steen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-01-02 11:17

On Thu, 10 Jan 2002 20:14:17 +0100,
Aagaard <skriv@ikke.til> wrote:
> Jeg har en 17" Apple skærm, som jeg gerne vil bruge på en pc.
> Findes der en adapter?
> Link til forhandler?
>
> Den lokale pc-pusher kender ingen løsning.

Computerstore kan nok hjælpe dig. http://www.computerstore.dk

Lige et andet hint. Hvis kablet ikke sidder fast på skærmen,
så kan du pille det af, og skærmen er så sandsynligvis forsynet
med VGA stik. SÅ skal du bare bruge et VGA kabel.

Fra : Louise & Frederik

Dato : 22-01-02 14:34

Jeg ringede i sin tid til Apple i Danmark - de havde dem til ca. 125 kr.
Brinck elektronik på Frederiksborggade i Kbh. har dem garanteret også...

Fra : Aagaard

Dato : 24-01-02 21:46

> [...]
> Findes der en adapter?
> Link til forhandler?
>
> Den lokale pc-pusher kender ingen løsning.

Tak for alle input.

Jeg valgte Poul H. Petersens råd, og købte et VGA kabel. Det fungerer
glimrende. Pris: kr. 65,- hos en lokal prof. leverandør af pc'ere / netværk
til større virksomheder , som jeg faldt over ved et tilfælde.

Mvh.
Aagaard