Ændre skift / font i MAINMENU
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 10-01-02 17:47

Hej

Jeg er ved at udvikle et program, som skal kunne bruges på en Touch skærm.

Mit problem er nu, at TMainMenu ikke giver mig mulighed for, at ændre på
f.eks. skriftstørrelsen.
Det gør så, at det er svært for folk at ramme det rigtige punkt.

Kan man virkelig ikke ændre TMainMenu's skriftstørrelse (og evt. font).

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Michael Vilhelmsen

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 11-01-02 11:25

hej der.....

jo du kan saa...men det du skal gøre det ved at højreklikke paa skrivebordet,
gaa ind i 'udsende'....der kan du ændre paa alverden.......*S*

/finn

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 11-01-02 11:48

Det er selvfølgelig en måde.
Men på den måde styre JEG ikke, hvordan det ser ud, men derimod BRUGEREN.

Det er TVINGENDE NØDVENDIGT, at det er MIG der styrer det

Ellers tak

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-01-02 16:09

Du skal bruge OnDrawItem-eventet.
Her er et link til en artikel som du kan bruge:
http://delphi.about.com/library/weekly/aa100300a.htm?terms=%2Bcustom+%2Bmenu

/Jesper