/ Forside / Karriere / Penge / Investering / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Investering
#NavnPoint
DAF_direk.. 3512
refi 2931
Nordsted1 2585
vagnr 1890
jakjoe 1499
o.v.n. 1010
transor 980
granner01 904
e.c 860
10  miritdk 860
Tjene mange penger på verdens beste MLM
Fra : Frode Berg


Dato : 10-01-02 03:15

Hei....

Jeg skriver dette her som alle andre som har vært borti MLM.

Dette konseptet er unikt, har verdens beste bonusplan og kommer garantert til å
blåse dørene av alle andre MLM-konsepter i verden idag.

Vi er helt i startefasen og har hele verden som marked. Det finnes kun 19.000
medlemmer i verden til nå og vi øker raskt. Bare i februar kommer det til å bli
100.000 nye medlemmer.

Vil dere være en av de første som starter med dette i Danmark, så bli med på
dette. Om et år vil du allikevel bli spurt om å bli med av en venn, så her har
du muligheten til å være først ute.

Hva har du å tape? Alt jeg ønsker er å få lov til å sende deg et konseptskriv,
slik at du selv kan avgjøre om jeg har rett eller ikke.

Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du ikke
engang ønsker å lese om dette.

Hilsen Frode



--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

 
 
Christian Andresen (10-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andresen


Dato : 10-01-02 08:58

Kan du fortælle ig hvordan man som den laveste i MLM kan komme til at tjene
penge ?
Ved at bondefange folk på samme måde som du er ved ?
Det eneste dit indlæg har med INVESTERING at gøre, er at du kan tjene penge,
mens andre får negativ indtjening.

Prøv at foreligge dit "forretningskoncept" for aberne/isbjørnene" i ZOO.

christian

"Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> skrev i en meddelelse
news:595c388a0d94b54aa4f2669307caa75b.57509@mygate.mailgate.org...
> Hei....
>
> Jeg skriver dette her som alle andre som har vært borti MLM.
>
> Dette konseptet er unikt, har verdens beste bonusplan og kommer garantert
til å
> blåse dørene av alle andre MLM-konsepter i verden idag.
>
> Vi er helt i startefasen og har hele verden som marked. Det finnes kun
19.000
> medlemmer i verden til nå og vi øker raskt. Bare i februar kommer det til
å bli
> 100.000 nye medlemmer.
>
> Vil dere være en av de første som starter med dette i Danmark, så bli med

> dette. Om et år vil du allikevel bli spurt om å bli med av en venn, så her
har
> du muligheten til å være først ute.
>
> Hva har du å tape? Alt jeg ønsker er å få lov til å sende deg et
konseptskriv,
> slik at du selv kan avgjøre om jeg har rett eller ikke.
>
> Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du ikke
> engang ønsker å lese om dette.
>
> Hilsen Frode
>
>
>
> --
> Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG



Frode Berg (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 11-01-02 04:28

Hallo, Christian.

Dette her er en investering...Du investerer i et MLM-selskap.
Jeg har ikke sagt at du ikke må gjøre en innsats for å få de pengene tilbake.

Men her kan du faktisk investere i et selskap som appellerer til veldig mange
mennesker. Selvfølgelig kommer ikke alle til å bli rike, men de som gjør en
innsats kan tjene veldig mye penger. Inngangsbilletten er veldig lav og
kompansjonsplanen er verdens beste.
Jeg garanterer deg at du før eller siden vil bli spurt av noen venner
om du vil bli med på dette. Kanskje om et år? Hva vet jeg?

Men dette er så bra, at du før eller siden vil komme over det. Hva om du nå
heller blir du som kommer først med dette??? Vil det være en dårlig
investering?

Ikke vær så negativ, kanskje du vil oppdage at dette faktisk er bra. MLM er
faktisk et meget anerkjent markedsføringsverktøy.

Dette produktet som dette konseptet tilbyr er så bra at du ikke vil ha noen
problem med å forstå hvorfor akkurat dette er så bra. Hvis du noen kan skal
lykkes med MLM, så må det være dette. Med andre ord, lykkes du ikke her,
lykkes du ALDRI.

Så...hva er problemet...isteden for å være så tøff, vær tøff nok til å lese
et dokument om dette konseptet.

Jeg er 100 % sikker på at...dersom du leser dokumentet nøye;

1. Du vil ikke sove den natten
2. Du vil heller ikke få sove de påfølgende netter.
3. Du vil gå ut på denne siden å fortelle alle at du tok feil.
4. Du vil i løpet av dette året ha tjent minst 5 millioner kroner.

Tror du jeg tar feil....try me...LES ET DOKUMENT

Så den eneste negative jeg kan se ved å lese om dette..du mister litt
nattesøvn. BIG DEAL


"Christian Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message
news:3c3d4971$0$5464$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kan du fortælle ig hvordan man som den laveste i MLM kan komme til at tjene
> penge ?
> Ved at bondefange folk på samme måde som du er ved ?
> Det eneste dit indlæg har med INVESTERING at gøre, er at du kan tjene penge,
> mens andre får negativ indtjening.
>
> Prøv at foreligge dit "forretningskoncept" for aberne/isbjørnene" i ZOO.
>
> christian
>
> "Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> skrev i en meddelelse
> news:595c388a0d94b54aa4f2669307caa75b.57509@mygate.mailgate.org...
> > Hei....
> >
> > Jeg skriver dette her som alle andre som har vært borti MLM.
> >
> > Dette konseptet er unikt, har verdens beste bonusplan og kommer garantert
> til å
> > blåse dørene av alle andre MLM-konsepter i verden idag.
> >
> > Vi er helt i startefasen og har hele verden som marked. Det finnes kun
> 19.000
> > medlemmer i verden til nå og vi øker raskt. Bare i februar kommer det til
> å bli
> > 100.000 nye medlemmer.
> >
> > Vil dere være en av de første som starter med dette i Danmark, så bli med
> på
> > dette. Om et år vil du allikevel bli spurt om å bli med av en venn, så her
> har
> > du muligheten til å være først ute.
> >
> > Hva har du å tape? Alt jeg ønsker er å få lov til å sende deg et
> konseptskriv,
> > slik at du selv kan avgjøre om jeg har rett eller ikke.
> >
> > Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du ikke
> > engang ønsker å lese om dette.
> >
> > Hilsen Frode
> >
> >
> >
> > --
> > Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Christian Andresen (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andresen


Dato : 11-01-02 09:45


"Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> skrev i en meddelelse
news:d455dc3031dc7fcfbd2b7aab83a5ee84.57509@mygate.mailgate.org...
> Hallo, Christian.
>
> Dette her er en investering...Du investerer i et MLM-selskap.
> Jeg har ikke sagt at du ikke må gjøre en innsats for å få de pengene
tilbake.

Så vidt jeg er informeret er MLM forbudt i DK, siger "Noble House" dig noget
?

>
> Men her kan du faktisk investere i et selskap som appellerer til veldig
mange
> mennesker. Selvfølgelig kommer ikke alle til å bli rike, men de som gjør
en
> innsats kan tjene veldig mye penger. Inngangsbilletten er veldig lav og
> kompansjonsplanen er verdens beste.

Citat: "Selvfølgelig kommer ikke alle til å bli rike, " citat slut

Nej ikke alle, kun bagmændene / dem som er med helt i starten.

> Jeg garanterer deg at du før eller siden vil bli spurt av noen venner
> om du vil bli med på dette. Kanskje om et år? Hva vet jeg?

Jeg er allerede blevet spurgt for 3 år siden, jeg sagde nej, og har aldrig
siden hørt noget fra nogen omkring MLM / pyramidespil før du lavede dit
indlæg.

>
> Men dette er så bra, at du før eller siden vil komme over det. Hva om du

> heller blir du som kommer først med dette??? Vil det være en dårlig
> investering?
>
> Ikke vær så negativ, kanskje du vil oppdage at dette faktisk er bra. MLM
er
> faktisk et meget anerkjent markedsføringsverktøy.
>
> Dette produktet som dette konseptet tilbyr er så bra at du ikke vil ha
noen
> problem med å forstå hvorfor akkurat dette er så bra. Hvis du noen kan
skal
> lykkes med MLM, så må det være dette. Med andre ord, lykkes du ikke her,
> lykkes du ALDRI.

Hvorfor fortæller du ikke hvad det er for et produkt, så vi kan se om dine
flotte ord holder.

>
> Så...hva er problemet...isteden for å være så tøff, vær tøff nok til å
lese
> et dokument om dette konseptet.
>
> Jeg er 100 % sikker på at...dersom du leser dokumentet nøye;
>
> 1. Du vil ikke sove den natten
> 2. Du vil heller ikke få sove de påfølgende netter.
> 3. Du vil gå ut på denne siden å fortelle alle at du tok feil.
> 4. Du vil i løpet av dette året ha tjent minst 5 millioner kroner.

NÆPPE !!!!!!

>
> Tror du jeg tar feil....try me...LES ET DOKUMENT
>
> Så den eneste negative jeg kan se ved å lese om dette..du mister litt
> nattesøvn. BIG DEAL
>

mvh

Christian

PS: Citat fra dit oprindelige indlæg:

Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du ikke
engang ønsker å lese om dette.

citat slut.

Man får ikke folk til at investere ved at kalde dem dumme !!!




Frode Berg (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 11-01-02 12:17

"Christian Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message
news:3c3ea616$0$260$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

>
> Så vidt jeg er informeret er MLM forbudt i DK, siger "Noble House" dig noget
> ?>
NEI. Det er fullt lovlig i alle land, faktisk lovpriset i mange sammenheng.

citat: "Selvfølgelig kommer ikke alle til å bli rike, " citat slut
>
> Nej ikke alle, kun bagmændene / dem som er med helt i starten.

FEIL. IKKE I ET NETTVERK. JEG KAN TJENE MEST AV ALLE, AVHENGIG AV
HVOR JEG MYE JOBBER. JEG HAR FORRESTEN GLEMT Å FORTELLE DEG AT DET PR. IDAG
KUN ER 19.500 MEDLEMMER I VERDEN. NESTE ÅR VIL DET VÆRE MINST 500.000, OG
DA ER JEG FORSIKTIG.

>
> > Jeg garanterer deg at du før eller siden vil bli spurt av noen venner
> > om du vil bli med på dette. Kanskje om et år? Hva vet jeg?
>
> Jeg er allerede blevet spurgt for 3 år siden, jeg sagde nej, og har aldrig
> siden hørt noget fra nogen omkring MLM / pyramidespil før du lavede dit
> indlæg.

MIN GODE VENN. DET FINNES UTALLIGE MLM SELSKAPER. HAR DU IKKE HØRT OM
NICKEN, HERBALIFE, AMWAY, NATURE`S OWN, NSE, ACN OSV,OSV.
FORSKJELLEN FRA DERES KONSEPT OG MITT, ER AT DETTE ER BEST. OG DET FINE ER
DET ER SÅ OG SI INGEN SOM HAR ENNÅ HØRT OM DETTE I DANMARK. DU VIL BLI
EN AV DE FØRSTE I DANMARK.

> Hvorfor fortæller du ikke hvad det er for et produkt, så vi kan se om dine
> flotte ord holder.

HVA ER DU REDD FOR??? TØR DU IKKE MOTTA KONSEPTET I MAILEN. DA KAN DU JO
LESE DET HELE OG KRITISERE ALT.....ER DU REDD JEG HAR RETT?

>
> >
> > Jeg er 100 % sikker på at...dersom du leser dokumentet nøye;
> >
> > 1. Du vil ikke sove den natten
> > 2. Du vil heller ikke få sove de påfølgende netter.
> > 3. Du vil gå ut på denne siden å fortelle alle at du tok feil.
> > 4. Du vil i løpet av dette året ha tjent minst 5 millioner kroner.
>
> NÆPPE !!!!!!

FEIL...DETTE SKJER MED HVER ENESTE PERSON I HELE NETTVERKET SOM FORSTÅR
HVA DE HAR KOMMET UT FOR. FORSTÅR DU KONSEPTET SKJER DETTE MED DEG
OGSÅ.

> Citat fra dit oprindelige indlæg:
>
> Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du ikke
> engang ønsker å lese om dette.
>
> citat slut.
>
> Man får ikke folk til at investere ved at kalde dem dumme !!!

DETTE SKREV JEG FOR Å FOLK TIL Å REAGERE. DET FUNKET JO FINT PÅ DEG IKKE SANT!




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Christian Andresen (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andresen


Dato : 11-01-02 12:45

Hvis konceptet ikke bare er at tage 100 kr for at sende en seddel med et råd
om at få folk til at sende 100 kr for at modtage seddel osv. så send mig
konceptet. du kan sende det på daejml@post7.tele.dk , så kan du da ikke sige
at jeg ikke har læst det.

christian

"Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> skrev i en meddelelse
news:29a0a676c16c9005efee1eb86d32a1df.57509@mygate.mailgate.org...
> "Christian Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message
> news:3c3ea616$0$260$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> >
> > Så vidt jeg er informeret er MLM forbudt i DK, siger "Noble House" dig
noget
> > ?>
> NEI. Det er fullt lovlig i alle land, faktisk lovpriset i mange
sammenheng.
>
> citat: "Selvfølgelig kommer ikke alle til å bli rike, " citat slut
> >
> > Nej ikke alle, kun bagmændene / dem som er med helt i starten.
>
> FEIL. IKKE I ET NETTVERK. JEG KAN TJENE MEST AV ALLE, AVHENGIG AV
> HVOR JEG MYE JOBBER. JEG HAR FORRESTEN GLEMT Å FORTELLE DEG AT DET PR.
IDAG
> KUN ER 19.500 MEDLEMMER I VERDEN. NESTE ÅR VIL DET VÆRE MINST 500.000,
OG
> DA ER JEG FORSIKTIG.
>
> >
> > > Jeg garanterer deg at du før eller siden vil bli spurt av noen venner
> > > om du vil bli med på dette. Kanskje om et år? Hva vet jeg?
> >
> > Jeg er allerede blevet spurgt for 3 år siden, jeg sagde nej, og har
aldrig
> > siden hørt noget fra nogen omkring MLM / pyramidespil før du lavede dit
> > indlæg.
>
> MIN GODE VENN. DET FINNES UTALLIGE MLM SELSKAPER. HAR DU IKKE HØRT OM
> NICKEN, HERBALIFE, AMWAY, NATURE`S OWN, NSE, ACN OSV,OSV.
> FORSKJELLEN FRA DERES KONSEPT OG MITT, ER AT DETTE ER BEST. OG DET
FINE ER
> DET ER SÅ OG SI INGEN SOM HAR ENNÅ HØRT OM DETTE I DANMARK. DU VIL BLI
> EN AV DE FØRSTE I DANMARK.
>
> > Hvorfor fortæller du ikke hvad det er for et produkt, så vi kan se om
dine
> > flotte ord holder.
>
> HVA ER DU REDD FOR??? TØR DU IKKE MOTTA KONSEPTET I MAILEN. DA KAN DU
JO
> LESE DET HELE OG KRITISERE ALT.....ER DU REDD JEG HAR RETT?
>
> >
> > >
> > > Jeg er 100 % sikker på at...dersom du leser dokumentet nøye;
> > >
> > > 1. Du vil ikke sove den natten
> > > 2. Du vil heller ikke få sove de påfølgende netter.
> > > 3. Du vil gå ut på denne siden å fortelle alle at du tok feil.
> > > 4. Du vil i løpet av dette året ha tjent minst 5 millioner kroner.
> >
> > NÆPPE !!!!!!
>
> FEIL...DETTE SKJER MED HVER ENESTE PERSON I HELE NETTVERKET SOM FORSTÅR
> HVA DE HAR KOMMET UT FOR. FORSTÅR DU KONSEPTET SKJER DETTE MED
DEG
> OGSÅ.
>
> > Citat fra dit oprindelige indlæg:
> >
> > Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du
ikke
> > engang ønsker å lese om dette.
> >
> > citat slut.
> >
> > Man får ikke folk til at investere ved at kalde dem dumme !!!
>
> DETTE SKREV JEG FOR Å FOLK TIL Å REAGERE. DET FUNKET JO FINT PÅ DEG IKKE
SANT!
>
>
>
>
> --
> Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG



Kim Ludvigsen (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 11-01-02 20:26

Frode Berg wrote:

>
> DETTE SKREV JEG FOR Å FOLK TIL Å REAGERE. DET FUNKET JO FINT PÅ DEG IKKE SANT!
>


Det virker også på mig. Jeg sidder og ryster voldsomt på hovedet, og jeg
ryster ikke mindre efter dine seneste indlæg.

Sikker en supersælger - det er heeeeelt vildt!

Mvh. Kim Ludvigsen




Frode Berg (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 12-01-02 11:38

"Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> wrote in message
news:3C3F3C3B.1010900@mail.dk...

> Frode Berg wrote:
>
> >
> > DETTE SKREV JEG FOR Å FOLK TIL Å REAGERE. DET FUNKET JO FINT PÅ DEG IKKE SANT!
> >
>
>
> Det virker også på mig. Jeg sidder og ryster voldsomt på hovedet, og jeg
> ryster ikke mindre efter dine seneste indlæg.
>
> Sikker en supersælger - det er heeeeelt vildt!
>
> Mvh. Kim Ludvigsen

Hei Kim!!


Jeg må beklage at jeg har skrevet litt fort og glemt et ord her og der.
Det må nok tilskrives min iver og overbevisning på dette produkt.
Men skal du få folk til å reagere, må du nok en gang iblant skape litt røre.
Kanskje du også vil ha tilsendt et konseptskriv min kjære Kim.

Da har jo du også en mulighet til å lese om dette og sage meg sikkelig...

Mvh Frode Berg




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kim Ludvigsen (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 12-01-02 12:31

Frode Berg wrote:

> "Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> wrote in message
> news:3C3F3C3B.1010900@mail.dk...
>>
>>Sikker en supersælger - det er heeeeelt vildt!
>
> Jeg må beklage at jeg har skrevet litt fort og glemt et ord her og der.
> Det må nok tilskrives min iver og overbevisning på dette produkt.
> Men skal du få folk til å reagere, må du nok en gang iblant skape litt røre.
> Kanskje du også vil ha tilsendt et konseptskriv min kjære Kim.


Det har intet med glemte ord at gøre. Du vil sælge et produkt, som du
ikke vil oplyse hvad er. Det er ikke just en fremgangsmåde, der øger
tiltroen til dit produkt. Faktisk er det så amatøragtigt, at det ikke
burde kommenteres. Dernæst sender du tilsyneladende indlæg i et andet
navn, hvor du støtter dig selv, og endelig sender du et indlæg, hvor du
skriver med store bogstaver, hvilket absolut ikke er velset i
nyhedsgrupperne (det svarer til at råbe højt).

Du er tilsyneladende så ung eller ukendt med danske forhold, at du ikke
genkendte min kommentar, om at det er "heeeeelt vildt". Det var et
udtryk, der blev ganske kendt i Danmark for nogle år siden, da en række
såkaldte sidegadevekselerer franarrede en masse mennesker en masse penge
ved at sælge luft. De ringede til de uheldige investorer og med udtryk
som "Det er heeeeelt vildt, det er nu du skal købe", fik de lokket
investorerne til at poste yderligere penge i sælgernes lommer.

Din fremgangsmåde minder utroligt meget herom. Det betyder, at alle vi
fornuftige mennersker, der normalt færdes i denne nyhedsgruppe ikke
hopper på dit nummer, men jeg skal da ikke afvise, at andre har lyst til
at brænde penge af på dit projekt. Den sidste idiot er vel ikke født endnu.

Mvh. Kim Ludvigsen
P.S. Det eneste positive jeg kan komme i tanke om ved din fremgangsmåde,
er at du trods alt ikke blot har spammet gruppen for aldrig at vende
tilbage, men at du faktisk læser reaktionerne.




Frode Berg (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 12-01-02 16:05

"Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> wrote in message
news:3C401E7B.3030306@mail.dk...

>
Takk for svar Kim.

Jeg lærer stadig....men nå skal jeg avsløre mitt produkt, så kan du selv
avgjøre
om jeg selger luft eller ikke.

Dette er relativt nystartet (apr. 2001) og har pr. idag ca 19.500 medlemmer.

Jeg tør å pastå at de er to industrier som peker seg ut som de største i dag.
Det ene er sex og det andre er det mitt konsept går ut på....kan du gjette hva
det er?

Ja, nemlig spill og gambling.

Og dette er på internett. Internett som forøvring blir tilgjengelig for
flere og flere mennesker for hver dag som går.

Det er et stort multinasjonalt firma fra Australia som står bak lanseringen.

Visjon : Å bli verdens største og beste internettsite på spill og gambling.
Du har kanskje hørt om Centrebet, Expekt, Victorytip osv.
Dette er noe lignende, bare mye bedre.

Denne siten skal ineholde følgende:

* Akjsespill - er oppe og går pr. idag

* Verdensomspennede lotteri - er oppe og går idag

* Casinospill - er oppe og går nå med monopolpenger,
fra slutten av denne mnd også med ekte penger.

* Oddsen - Spill odds på alt - tilgjengelig ca juni/juli i 2002

* Bingo - Er som oddsen underveis

* Lotto - som oddsen

* Trav - spill trav på baner rundt om i verden - som oddsen

* Nettverksspill - Pc-spill kun for lek

* WebCamspill - ring feks opp 4 venner fra siten og spill poker med penger
fra kontoen din. Se dine venner på en splitskjerm,
samtidig som du ser kortene bli utdelt i midten.

Målet er å hele tiden være litt i forkant av spillemarkedet,
hele tilby folk hva de vil ha av spill.

Det som er fint for meg og de som velger å bli med på dette er at de har valgt
MLM og nettverk til å markedsføre og bygge det opp med.

Her har du faktisk mulighet til å bli "medeier" i et tippeselskap og
casinoselskap på en gang. Jo flikere du er jo større andeler vil du ha av
dette.

Dvs. at dersom du som en av Danmarks første med dette, har du faktisk mulighet
til å få veldig mange under deg. Alle som kommer under deg, uansett hvor langt
ned det går, så vil genereres penger til deg hver gang det spilles.

Hadde f.eks det statlige tippeselskapet i Danmark gått ut å gitt dere den samme
mulighetet hadde det blitt ville tilstander.

Her har du akkurat samme mulighet, bare at dette er WORLDWIDE.

Tro meg, dette selskapet vil ha flere millioner medlemmer om noen år.

Så vi kan vel si at jeg tilbyr "litt" mer enn luft.

Mvh Frode Berg





--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kim Ludvigsen (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 12-01-02 17:35

Frode Berg wrote:

> "Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> wrote in message
> news:3C401E7B.3030306@mail.dk...
>
>
> Jeg lærer stadig....men nå skal jeg avsløre mitt produkt, så kan du selv
> avgjøre
> om jeg selger luft eller ikke.

>
> Ja, nemlig spill og gambling.


Jeg er temmelig sikker på, at den slags spilsites er ulovlige i Danmark
(og mange andre lande med for den sags skyld). Og så har jeg forøvrigt
svært ved at se, hvordan MLM kommer ind i billedet - hvis der blot
sælges medlemsskaber, er jeg lige ved at tro, at det også vil blive
betragtet som ulovligt pyramidespil.

Det er vist noget værre noget, du har fået rodet dig ud i. Jeg tror, du
skal besøge dk.videnskab.jura og spørge eksperterne til det lovlige i
den slags arrangementer, inden du smider alt for mange penge og
arbejdstid ud på projektet.

Her kan du sikkert også få at vide, om du kun risikerer en bøde, eller
om du også risikerer fængsel. Men under alle omstændigheder - tænk dig
godt om. Du er nok bedre stillet ved at acceptere at tabe de penge, du
allerede har brugt, end ved at prøve at skubbe aben videre.

Mvh. Kim Ludvigsen


Frode Berg (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 12-01-02 19:11


> Jeg er temmelig sikker på, at den slags spilsites er ulovlige i Danmark
> (og mange andre lande med for den sags skyld). Og så har jeg forøvrigt
> svært ved at se, hvordan MLM kommer ind i billedet - hvis der blot
> sælges medlemsskaber, er jeg lige ved at tro, at det også vil blive
> betragtet som ulovligt pyramidespil.
>
> Det er vist noget værre noget, du har fået rodet dig ud i. Jeg tror, du
> skal besøge dk.videnskab.jura og spørge eksperterne til det lovlige i
> den slags arrangementer, inden du smider alt for mange penge og
> arbejdstid ud på projektet.
>
> Her kan du sikkert også få at vide, om du kun risikerer en bøde, eller
> om du også risikerer fængsel. Men under alle omstændigheder - tænk dig
> godt om. Du er nok bedre stillet ved at acceptere at tabe de penge, du
> allerede har brugt, end ved at prøve at skubbe aben videre.
>
> Mvh. Kim Ludvigsen

Heisan Kim..

Synes det er gøy med slik respons. Men dette kan jeg og har undersøkt
anspektene ved konseptet.

MLM og nettverksbyging er vi enige om er lovlig. Pyramide er ulovlig, det er
vi også enige om.

Hva er en pyramide???

Jo, det er konsept hvor det ikke finnes hverken varer eller tjenester.
Det finnes ingen verdiskaping i en pyramide. Eneste pengene som kommer inn
er penger fra nye som verves. I en pyramide stopper alt opp, så fort noen ikke
gjør sin del.

Blir du medlem av dette konsept, skjer dette:

Du får din egen hjemmeside med 128-bit ssl tilkobling. Du får lodd i lotteriet
for 4 uker, du får aksjer i aksjespillet, du får egen mail, du får en liten
startsum i Casinoet og du får din egen direkte link til banken som selskapet
har valgt til sin samarbeidspartner.

Du kan bli medlem som spiller, det koster deg kun 135,- nok i ENGANGSSUM og
du har da tilgang til alle tjenester. Dog vil du ikke få provisjon av de som
kommer med etter og under deg.

Derimot, har du lyst til å markedsføre firmaet videre og tjene på alt som blir
generert under deg, koster medlemskapet deg i ENGANGSSUM 1600 nok.

Ergo er dette IKKE et pyramidespill. Men jeg skal innrømme at strukturen ser
ut som en pyramide. men i hvilke firmaer ser ikke strukturen slik ut?????
I alle firmaer er det på topp eier, så adm.dir, vise. dir osv, osv. DE tjener
MEST av alle.
Ikke i et binært nettverk, der kan jeg tjene mer enn alle over meg jeg,
alt er avhengig hvor god og flink jeg er.
I et binært nettverk som dette, stopper ikke ting opp. Alle
har de samme interresser og hjelper hverandre med å skaffe folk. Så det vil
stadig dukker opp nye medlemmer under deg selv om du ikke klarer å skaffe noen.
Er ikke det bra?

Er du i tvil, så bli med som spiller. Du har vel råd til å tape 135,- for å
tjene slike summer????

Nei, nå må jeg gå...Kona synes jeg bruker for mye tid med dette, så litt tid
må jeg innrømme at jeg har brukt på dette, men klarer ikke stoppe.
Dette er rett og slett for gøy.

Mvh Frode Berg




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Erik G Christensen (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Erik G Christensen


Dato : 12-01-02 17:50

Frode Berg wrote:

> Ja, nemlig spill og gambling.
>
> Og dette er på internett. Internett som forøvring blir tilgjengelig for
> flere og flere mennesker for hver dag som går.

Tipstjenesten har desværre monopol i danmark på de fleste af de spil
du nævner, de har lige indgivet politianmeldelse på flere udbydere.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy
ICQ # 59294864
Prepare for the worse - always hope for the best

Frode Berg (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 12-01-02 18:15

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> wrote in message
news:3C406941.3CBC9BC4@post1.tele.dk...

> Frode Berg wrote:
>
> > Ja, nemlig spill og gambling.
> >
> > Og dette er på internett. Internett som forøvring blir tilgjengelig for
> > flere og flere mennesker for hver dag som går.
>
> Tipstjenesten har desværre monopol i danmark på de fleste af de spil
> du nævner, de har lige indgivet politianmeldelse på flere udbydere.


Ja, de har monopol i Danmark ja. Men det er ikke ulovlig for dansker å spille
i utlandet. Serveren står ikke i Danmark.

Hvis du feks er på ferie i Las Vegas og du vinner jackpotten, så må du
vel få lov til å få med deg pengene hjem.

Eller????

Mvh Frode Berg


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kim Ludvigsen (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 12-01-02 19:27

Frode Berg wrote:

> "Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> wrote in message
> news:3C406941.3CBC9BC4@post1.tele.dk...
>
>>
>>Tipstjenesten har desværre monopol i danmark på de fleste af de spil
>>du nævner, de har lige indgivet politianmeldelse på flere udbydere.
>
> Ja, de har monopol i Danmark ja. Men det er ikke ulovlig for dansker å spille
> i utlandet. Serveren står ikke i Danmark.


Det kan måske være svært at retsforfølge spilsitet, hvis den slags er
lovligt i det pågældende land, men så kan man jo altid retsforfølge de
danskere, der er involveret i projektet. For sidste gang, og for din
egen skyld, undersøg sagen nærmere! Spørg en advokat eller eksperterne i
dk.videnskab.jura. Og husk forøvrigt, at selvom du bedømmer at
konstruktionen er lovlig, fordi køberne får en vare eller andet af
værdi, så vær opmærksom på, at politiet måske har en anden opfattelse af
værdien af de ting man får.

Mvh. Kim Ludvigsen





Erik G Christensen (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Erik G Christensen


Dato : 12-01-02 19:38

Frode Berg wrote:
klip
> Ja, de har monopol i Danmark ja. Men det er ikke ulovlig for dansker å spille
> i utlandet. Serveren står ikke i Danmark.

Jo, det er svjv forbudt at anoncere i danmark for den slags spil.
Men tjek selv ved evt. at spørge dem. De plejer at svare.
>
> Hvis du feks er på ferie i Las Vegas og du vinner jackpotten, så må du
> vel få lov til å få med deg pengene hjem.

Ja, men da jeg ikke kan spille i LV hjemmefra via I-N, holder din
sammenligning desværre ikke.
Jeg må også gerne spille lotteri i Tyskland, men flytter jeg
gevinsten til DK, er den indkomstskattepligtig.
(Lotteri er udenfor monopol, men ikke omfattet af gevinstafgift
på 15%), så der kan da blive nogle udlandsrejser

Som du ser, er lovgivning meget specifik, så gør som Kim L skriver,
kontakt en dansk advokat, hvis du ikke vil have problemer.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy
ICQ # 59294864
Prepare for the worse - always hope for the best

Frode Berg (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 12-01-02 21:25

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> wrote in message
news:3C40829E.A96B1D34@post1.tele.dk...

> Frode Berg wrote:
> klip
> > Ja, de har monopol i Danmark ja. Men det er ikke ulovlig for dansker å spille
> > i utlandet. Serveren står ikke i Danmark.
>
> Jo, det er svjv forbudt at anoncere i danmark for den slags spil.
> Men tjek selv ved evt. at spørge dem. De plejer at svare.
> >
> > Hvis du feks er på ferie i Las Vegas og du vinner jackpotten, så må du
> > vel få lov til å få med deg pengene hjem.
>
> Ja, men da jeg ikke kan spille i LV hjemmefra via I-N, holder din
> sammenligning desværre ikke.
> Jeg må også gerne spille lotteri i Tyskland, men flytter jeg
> gevinsten til DK, er den indkomstskattepligtig.
> (Lotteri er udenfor monopol, men ikke omfattet af gevinstafgift
> på 15%), så der kan da blive nogle udlandsrejser
>
> Som du ser, er lovgivning meget specifik, så gør som Kim L skriver,
> kontakt en dansk advokat, hvis du ikke vil have problemer.

Hei, igjen.

Jeg har vel ikke annonsert noe sted, jeg har f.eks ikke gitt dere noe navn på
dette. Jeg har kun fortalte dere om konseptet, MLM er personlig markedsføring.
Jeg skriver her for å få dere til å ville høre mer om firmaet. Da henvender jeg
med DIREKTE til de som vil vite mere.

Jeg har heller ikke sagt at dere skal unndra disse pengene. Dere må
selvfølgelig
oppgi disse pengene. I Norge må vi oppgi disse pengene som kapitalinntekt fra
utlandet og vi må betale 28 % skatt på pengene. Det er ikke mulig å investere
noe som helst dersom du ikke gjør det, ikke i Norge ihvertfall.

Og det er ihvertfall ikke ulovlig for dere dansker å spille på utenlandske
servere. Ikke kom å fortell meg at det er veldig mange dansker som spiller,
vinner og taper på nettet, feks Centrebet.

Frode




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Erik G Christensen (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Erik G Christensen


Dato : 12-01-02 21:49

Frode Berg wrote:
klip
> Og det er ihvertfall ikke ulovlig for dere dansker å spille på utenlandske
> servere. Ikke kom å fortell meg at det er veldig mange dansker som spiller,
> vinner og taper på nettet, feks Centrebet.

Tja, jeg er så'n set ligeglad.
Jeg spiller heller ikke i danamrk

Men det er faktisk ikke lovligt i danmark.

Men jeg tror du har trukket tilpas på din godwill, så må du have det
godt.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy
ICQ # 59294864
Prepare for the worse - always hope for the best

Frode Berg (12-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 12-01-02 16:11

"Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> wrote in message
news:3C401E7B.3030306@mail.dk...

> Hei, igjen Kim..

Glemte å fortelle deg en ting. Den personen som heter Mads Østvang er IKKE
meg selv.

Han er min sponsor og jeg gjorde han oppmerksom på denne siden og min
diskusjon.

Vi er nok desverre, for dere tvilere, to personer.

Frode Berg



--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Christian Andresen (14-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andresen


Dato : 14-01-02 10:18

Hvis ens indtægt afhænger af hvor gode de personer man får placeret under en
er, og hvor mange nye "medlemmer" de finder, kan jeg kun se at dette er det
rene fup, og det er kun bagmændene der vil tjene på det.

Jeg tror at Frode Berg er en af dem placeret et stykke nede, og han
indtjening er ikke blevet som han var lovet. Så tænkte han: jeg blev fuppet,
lad mig bare fuppe nogle flere, det kan være at jeg så vil tjene nogle flere
penge / miste færre.

mvh

Christian



Frode Berg (14-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 14-01-02 15:35

"Christian Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message
news:3c42a3a0$0$5462$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvis ens indtægt afhænger af hvor gode de personer man får placeret under en
> er, og hvor mange nye "medlemmer" de finder, kan jeg kun se at dette er det
> rene fup, og det er kun bagmændene der vil tjene på det.
>
> Jeg tror at Frode Berg er en af dem placeret et stykke nede, og han
> indtjening er ikke blevet som han var lovet. Så tænkte han: jeg blev fuppet,
> lad mig bare fuppe nogle flere, det kan være at jeg så vil tjene nogle flere
> penge / miste færre.
>
> mvh
>
> Christian

Ja,ja Christian...

Tydeligvis har du ikke forstått hvilket godt konsept du har kommet over,
synd for deg.

For hvordan tjener man penger i et MLM-selskap???? Man må jo selvfølgelig
få med seg flere som tror på konseptet.
Når du har mulighet til å bli medlemnr 19.000 i et konsept som det GARANTERT
blir flere millioner medlemmer av, da tjener du godt i MLM.

Jeg har ikke blitt lurt. Jeg ble medlem 8.des i 2001 og det kostet meg 1600 nok
å bli medlem. Jeg har tjent i min første mnd 50.000 nok. Synes det er bra jeg.
Dette klarte jeg å tjene i årets dårligste MLM-mnd....DESEMBER..en periode
hvor folk som regel har lite penger ti overs.

ALLE som legger ned en innsats i et MLM-selskap tjener gode penger.
Selvfølgelig kan ikke alle bli rike, det er de som gir opp hvis de ikke klarer
å skape en vekst under seg.

En som vet hva MLM er og har klart å tjene penger på det før, vil gå i fyr og
flamme dersom man visste om dette konseptet.

Dessuten, har man ikke drevet med MLM før, er dette konseptet så bra at man
ikke
trenger å ha vært borti MLM før. Dette kan alle gjøre.

Vel,vel Christan..takker for at du tok deg tid til å lese og at du kom med din
mening. Alle kan jo ikke være enige i alt.

Jeg har klokketro på mitt konsept..du har klokketroen på dine hester.

Jeg ønsker deg lykke til videre.

Mvh Frode Berg

PS! Hvis du ikke tror meg kan jeg godt maile deg mine utbetalinger...




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Jens Gade (14-01-2002)
Kommentar
Fra : Jens Gade


Dato : 14-01-02 18:04

On Mon, 14 Jan 2002 14:35:02 +0000 (UTC), "Frode Berg"
<frodekberg@c2i.net> wrote:

>PS! Hvis du ikke tror meg kan jeg godt maile deg mine utbetalinger...

Bliver de penge tjent på folks spilleri, eller er de tjent på de
indskud som nye medlemmer har betalt?

Har du et link til en af de sider man kan spille på?

--
Hilsen/regards
Jens Gade

Frode Berg (14-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 14-01-02 21:27

"Jens Gade" <jensg@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3c450c7a.2971052@news.inet.tele.dk...

> On Mon, 14 Jan 2002 14:35:02 +0000 (UTC), "Frode Berg"
> <frodekberg@c2i.net> wrote:
>
> >PS! Hvis du ikke tror meg kan jeg godt maile deg mine utbetalinger...
>
> Bliver de penge tjent på folks spilleri, eller er de tjent på de
> indskud som nye medlemmer har betalt?
>
> Har du et link til en af de sider man kan spille på?


Du tjener på hva folk satser når de spiller. Hvor mye du tjener er avhengig
av hvor mye som satses og på hvilket spill.

Når noen blir medlem, får de, som tidligere nevt en egen hjemmeside, lodd for 4
uker i lotteriet, aksjer i aksjespillet og en liten sum til å bruke i casinoet.
Den medlemspakken koster 1600 NOK. Da er du også 100% provisjonsberettighet for
alt som skjer under deg. Uansett hvor mange som bli med.

For hver nye medlem som kommer til på denne pakka, får en engangsprovisjon
av, tilsvarende 135 NOK.

Link til dette kan du ikke få, for det blir kalt SPAM og det vil jeg ikke
ha noe av.

Men jeg kan sende deg konseptskrivet, så kan du vurdere om du synes dette er
bra. Jeg kan også sende deg link til spill/medlemsiden hvor dette er
men da må det bli på din private mailadr.

Mvh Frode Berg







--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

jamera (15-02-2003)
Kommentar
Fra : jamera


Dato : 15-02-03 18:44

ok, send dokumentet til mig jamera@ofir.dk

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Casper_J (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Casper_J


Dato : 24-03-04 14:00

"Christian Andresen" skrev d. 11-01-02 09:45 dette indlæg :
>
> "Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> skrev i en meddelelse
> news:d455dc3031dc7fcfbd2b7aab83a5ee84.57509@mygate.mailgate.org...
> > Hallo, Christian.
> >
> > Dette her er en investering...Du investerer i et MLM-selskap.
> > Jeg har ikke sagt at du ikke må gjøre en innsats for å få de pengene
> tilbake.
>
> Så vidt jeg er informeret er MLM forbudt i DK, siger "Noble House" dig
noget
> ?
>

MLM er ikke forbudt... Det omsætter for 800 mio. kr. årligt i DK. De
selskaber der er medregnet i denne omsætning er godkendt af erhvervs- og
selskabsstyrelsen.

> >
> > Men her kan du faktisk investere i et selskap som appellerer til
veldig
> mange
> > mennesker. Selvfølgelig kommer ikke alle til å bli rike, men de som
gjør
> en
> > innsats kan tjene veldig mye penger. Inngangsbilletten er veldig lav
og
> > kompansjonsplanen er verdens beste.
>
> Citat: "Selvfølgelig kommer ikke alle til å bli rike, " citat slut
>
> Nej ikke alle, kun bagmændene / dem som er med helt i starten.

NEJ!!! Kun dem der er villig til at gøre en indsats indenfor en sådan
forretningsform vil få succes!

>
> > Jeg garanterer deg at du før eller siden vil bli spurt av noen
venner
> > om du vil bli med på dette. Kanskje om et år? Hva vet jeg?
>
> Jeg er allerede blevet spurgt for 3 år siden, jeg sagde nej, og har
aldrig
> siden hørt noget fra nogen omkring MLM / pyramidespil før du lavede
dit
> indlæg.
>
> >
> > Men dette er så bra, at du før eller siden vil komme over det. Hva
om du
> nå
> > heller blir du som kommer først med dette??? Vil det være en dårlig
> > investering?
> >
> > Ikke vær så negativ, kanskje du vil oppdage at dette faktisk er bra.
MLM
> er
> > faktisk et meget anerkjent markedsføringsverktøy.
> >
> > Dette produktet som dette konseptet tilbyr er så bra at du ikke vil
ha
> noen
> > problem med å forstå hvorfor akkurat dette er så bra. Hvis du noen
kan
> skal
> > lykkes med MLM, så må det være dette. Med andre ord, lykkes du ikke
her,
> > lykkes du ALDRI.
>
> Hvorfor fortæller du ikke hvad det er for et produkt, så vi kan se om
dine
> flotte ord holder.

Aner ikke hvilket produkt han snakker om, men forretningsformen er der
intet galt i, hvis der er tale om et selskab der er godkendt af den
stat, hvorfra de driver virksomhed.

>
> >
> > Så...hva er problemet...isteden for å være så tøff, vær tøff nok til
å
> lese
> > et dokument om dette konseptet.
> >
> > Jeg er 100 % sikker på at...dersom du leser dokumentet nøye;
> >
> > 1. Du vil ikke sove den natten
> > 2. Du vil heller ikke få sove de påfølgende netter.
> > 3. Du vil gå ut på denne siden å fortelle alle at du tok feil.
> > 4. Du vil i løpet av dette året ha tjent minst 5 millioner kroner.
>
> NÆPPE !!!!!!
>
> >
> > Tror du jeg tar feil....try me...LES ET DOKUMENT
> >
> > Så den eneste negative jeg kan se ved å lese om dette..du mister
litt
> > nattesøvn. BIG DEAL
> >
>
> mvh
>
> Christian
>
> PS: Citat fra dit oprindelige indlæg:
>
> Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du
ikke
> engang ønsker å lese om dette.
>
> citat slut.
>
> Man får ikke folk til at investere ved at kalde dem dumme !!!

Dette er det ENESTE jeg kan give dig ret i

>
>
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Frode Berg (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Frode Berg


Dato : 11-01-02 12:39

Hallo....mann

MLM er fullt lovlig og i mange sammenheng lovpriset. I alle land.

Hva er det som gnager deg? Er du redd for at jeg har rett???

For min venn, jeg VET jeg har rett. Og du min venn, hvis du er så sikker
på det motsatte...hadde det ikke vært enklere for deg, dersom jeg fikk
sendt deg hele konseptet i mailen???? slik at du virkelig kunne fått muligheten
til å sage meg....

Dessuten min venn, i et nettverk kan jeg tjene like mye og mer enn de som er
over meg.

Dette konseptet har du ALDRI hørt om, for det har ikke kommet til Danmark ennå.

Jeg aner ikke hva du ble tilbudt for 3 år siden, kanskje det var Herbalife
eller
Amway eller noe lign. I hvertfall ikke dette.

Når jeg kalte folk for forutinntatt og (dum) så er det for å skape akkurat det
som har skjedd nå....EN REAKSJON

Du har jo gjort deg opp en mening om en ting du ikke har peiling på hva er, og
i mine øyne er det dumt.

Mvh Frode




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Mads Østvang (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Mads Østvang


Dato : 11-01-02 12:59

"Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> wrote in message
news:595c388a0d94b54aa4f2669307caa75b.57509@mygate.mailgate.org...

> Hei....
>
> Jeg skriver dette her som alle andre som har vært borti MLM.
>
> Dette konseptet er unikt, har verdens beste bonusplan og kommer garantert til å
> blåse dørene av alle andre MLM-konsepter i verden idag.
>
> Vi er helt i startefasen og har hele verden som marked. Det finnes kun 19.000
> medlemmer i verden til nå og vi øker raskt. Bare i februar kommer det til å bli
> 100.000 nye medlemmer.
>
> Vil dere være en av de første som starter med dette i Danmark, så bli med på
> dette. Om et år vil du allikevel bli spurt om å bli med av en venn, så her har
> du muligheten til å være først ute.
>
> Hva har du å tape? Alt jeg ønsker er å få lov til å sende deg et konseptskriv,
> slik at du selv kan avgjøre om jeg har rett eller ikke.
>
> Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du ikke
> engang ønsker å lese om dette.
>
> Hilsen Frode


Hei.
Jeg har sett på diskusjonen ang. MLM i dette innlegget, og synes at det er
merkelig at noen diskuterer et selskap som de ikke vet noe om uten først å
skaffe seg innsikt i hva dette er for noe. Jeg vet hvilket selskap Frode
snakker
da jeg er med i det samme selskapet selv. Dette selskapet er som Frode sier
nystartet på verdensbasis og har verdens beste provisjonsplan. Og - DEN
VIRKER!!
Jeg har nå en ukesinntekt fra dette selskapet som er langt høyere enn min
tidligere månedsinntekt - og jeg tjente godt(da også)....
Å hevde at MLM er forbudt i Danmark har ikke noe med virkeligheten å gjøre.
Pyramidespill er forbudt i alle land som jeg kjenner til, mens MLM er et
anerkjent markedsføringskonsept - også i Danmark. Frode har helt rett i at
dette
kommer til å bli stort. Dette selskapet slår gjeldende verdensrekorder for MLM
etterhvert som det skrider frem, og INGEN MLM-selskaper i verden gir slike
provisjoner.Dette har med produktet å gjøre, og at vi er enerådende med et slik
konsept i verdensmarkedet. Hvorfor ikke ta sjansen på å få mer info om hva
dette
er før man uttaler seg? Førstemann som starter opp i Danmark har her alle
forutsetning til å skaffe seg en inntekt som radikalt kan forandre hele
livssituasjonen. Jeg har allerede fått slike inntekter - så jeg VET at dette
er reellt!!


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Christian Andresen (11-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andresen


Dato : 11-01-02 13:39

Hold da k*** hvor er du dum, lave indlæg i andres navne, for at bekræfte ens
eget indlæg.

Samme domain, samme mailgate, samme sprog, samme stavefejl.......tsk tsk...

Hvor seriøst kan det være ?

mvh

Christian

"Mads Østvang" <mads.oestvang@c2i.net> skrev i en meddelelse
news:d0cc1c74b99a6c869db97a40dd5597d9.59154@mygate.mailgate.org...
> "Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> wrote in message
> news:595c388a0d94b54aa4f2669307caa75b.57509@mygate.mailgate.org...
>
> > Hei....
> >
> > Jeg skriver dette her som alle andre som har vært borti MLM.
> >
> > Dette konseptet er unikt, har verdens beste bonusplan og kommer
garantert til å
> > blåse dørene av alle andre MLM-konsepter i verden idag.
> >
> > Vi er helt i startefasen og har hele verden som marked. Det finnes kun
19.000
> > medlemmer i verden til nå og vi øker raskt. Bare i februar kommer det
til å bli
> > 100.000 nye medlemmer.
> >
> > Vil dere være en av de første som starter med dette i Danmark, så bli
med på
> > dette. Om et år vil du allikevel bli spurt om å bli med av en venn, så
her har
> > du muligheten til å være først ute.
> >
> > Hva har du å tape? Alt jeg ønsker er å få lov til å sende deg et
konseptskriv,
> > slik at du selv kan avgjøre om jeg har rett eller ikke.
> >
> > Jeg vet jeg har rett, spørsmålet er om du så foruttatt (og dum) at du
ikke
> > engang ønsker å lese om dette.
> >
> > Hilsen Frode
>
>
> Hei.
> Jeg har sett på diskusjonen ang. MLM i dette innlegget, og synes at det er
> merkelig at noen diskuterer et selskap som de ikke vet noe om uten først å
> skaffe seg innsikt i hva dette er for noe. Jeg vet hvilket selskap Frode
> snakker
> da jeg er med i det samme selskapet selv. Dette selskapet er som Frode
sier
> nystartet på verdensbasis og har verdens beste provisjonsplan. Og - DEN
> VIRKER!!
> Jeg har nå en ukesinntekt fra dette selskapet som er langt høyere enn min
> tidligere månedsinntekt - og jeg tjente godt(da også)....
> Å hevde at MLM er forbudt i Danmark har ikke noe med virkeligheten å
gjøre.
> Pyramidespill er forbudt i alle land som jeg kjenner til, mens MLM er et
> anerkjent markedsføringskonsept - også i Danmark. Frode har helt rett i at
> dette
> kommer til å bli stort. Dette selskapet slår gjeldende verdensrekorder for
MLM
> etterhvert som det skrider frem, og INGEN MLM-selskaper i verden gir slike
> provisjoner.Dette har med produktet å gjøre, og at vi er enerådende med et
slik
> konsept i verdensmarkedet. Hvorfor ikke ta sjansen på å få mer info om hva
> dette
> er før man uttaler seg? Førstemann som starter opp i Danmark har her alle
> forutsetning til å skaffe seg en inntekt som radikalt kan forandre hele
> livssituasjonen. Jeg har allerede fått slike inntekter - så jeg VET at
dette
> er reellt!!
>
>
> --
> Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408879
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste