Submit en enkelt gang....
Fra : Rene' Godskesen

Dato : 09-01-02 23:34

Findes der et script, der forhindrer mine brugere i at submitte en form
mere end én gang.

Har et problem når folk opretter et indlæg i mit forum og trykker submit 2
gange, hvorved indlægget selvsagt oprettes 2 gange..

Hvad gør jeg??

Rene'
www.toyotaextreme.dk

Fra : Cocktail

Dato : 10-01-02 12:44

Rene' Godskesen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
2
> gange, hvorved indlægget selvsagt oprettes 2 gange..

se fx
http://javascript.internet.com/forms/submit-once-for-frontpage.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne