Tower kabinetter - gode råd søges..
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 09-01-02 23:23

Hej,

Jeg er ved at vokse ud af mit nuværende Midi tower kabinet og vil derfor
have et maxi/full tower kab (med plads til mindst 2 3½" drev og 4 51/4"
drev.)

Men, jeg er i syv sind, om jeg skal købe et billigt Logic eller Codegen
kabinet til ca. 500kr, eller betale ca. 1200-1400 for et antec eller
Chieftain kabinet. Hvad får man for de de sidste 7-800 kr?

Jeg har dual-MB og SCSI disk, så gode kølemuligheder er meget vigtige.

VH Thomas Antonsen

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 09-01-02 23:59

Hej Thomas,

Jeg har selv et Antec, og kan kun sige at det er det lækreste kabinet jeg
nogensinde har haft..!
- Kølemulighederne er ekstremt gode kabinettet.

Hilsner

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 10-01-02 00:09

Thomas Antonsen wrote:

> Men, jeg er i syv sind, om jeg skal købe et billigt Logic eller Codegen
> kabinet til ca. 500kr, eller betale ca. 1200-1400 for et antec eller
> Chieftain kabinet. Hvad får man for de de sidste 7-800 kr?

Lige for tiden ser jeg flere indlæg om at (300W)PSU'er i Codegen
kabinetter skaber en del problemer (ustabil comp, rebooter tilfældigt).

Fra : Deaster

Dato : 10-01-02 08:43

"Thomas Antonsen" <baz@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> kabinet til ca. 500kr, eller betale ca. 1200-1400 for et antec eller
> Chieftain kabinet. Hvad får man for de de sidste 7-800 kr?

Jeg ville helt sikkert ofre noget mere på kabinettet, det beholder man tit i
rigtigt mange år, i forhold til indmaden. Mit nuværende, Noise Control
Server kabinet, er på sin 3 indmad, og så har Codegen vist et halvskidt ry,
der er de sygeste skarpe kanter inde i det.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 10-01-02 18:42

Hvis designet ikke betyder så meget er det dette kabinet der styrer for
vildt: http://www.studiedata.dk/product.asp?product=21&page=1

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 10-01-02 21:16

Med mindre, der er nogle, der direkte fraråder det, er dette mit næste
kabinet.

http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDX.htm - det sorte altså!

Det ser rigtig godt ud, koster ca. 1000,-

/TA