Baggrundsbilleder i tabel
Fra : Anne Carstensen

Dato : 09-01-02 22:47

Hej...

Jeg har problemer med mine baggrundsbilleder i mine tabeller...!! Hvis jeg
selv kigger på siden direkte i browseren kan jeg se dem, men så snart jeg
uploader er de væk. Tabellen er placeret inden i flere tabeller og siden med
disse er linket til en iframe. Hvad kan der være galt - umiddelbart synes
jeg jo at stien er rigtig!? Sådan ser det ud...:

bgcolor="#ffffcc">

AC

Fra : scn

Dato : 09-01-02 22:53

"Anne Carstensen" <ac@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c3cb926$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> disse er linket til en iframe. Hvad kan der være galt - umiddelbart synes
> jeg jo at stien er rigtig!? Sådan ser det ud...:

Det ville hjælpe med et link.

men her er et gæt:
stien til billederne er forkert.

mvh Søren

Fra : Jonas Voss

Dato : 10-01-02 00:14

Anne Carstensen <ac@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvad kan der være galt - umiddelbart synes
> jeg jo at stien er rigtig!? Sådan ser det ud...:

> bgcolor="#ffffcc">

Prøv med en / foran billeder.

--
//Jonas @ 55.7,12.5
blog | <http://verture.net/>

Fra : Anne Carstensen

Dato : 10-01-02 01:41

> Jeg har problemer med mine baggrundsbilleder i mine tabeller...!!

Problem løst - men tak anyway!!!

AC