Lokalt postkontor
Fra : Kim Schwalbe

Dato : 09-01-02 22:08

Hej i gruppen!

Jeg har lavet et lille lokalt netværk og kunne godt tænke mig at vide
om det kan lade sig gøre at sende post/mail til andre brugere af netværket,
evt.
med Outlook

Venlig Hilsen Kim S

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 10-01-02 17:59

Kim Schwalbe wrote:

> [...]
>
> Jeg har lavet et lille lokalt netværk og kunne godt tænke mig at vide
> om det kan lade sig gøre at sende post/mail til andre brugere af netværket,

Ikke uden en mailserver.....

Elmer

Fra : Jan V.

Dato : 11-01-02 08:22

"Jørgen Elmer" <elmermadsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke uden en mailserver.....
>
> Elmer

Nja, man kan godt, det kræver bare et fælles drev.

Så kan man oprette et Microsoft Mail office (en gammelt Win 3.11/95 ting) og
tilføje Microsoft Mail til Serviceprogrammer.

Det er ikke overvældende stabilt, når der er mere end 10-15 brugere på
(taler af erfaring)

Jan

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 12-01-02 20:43