kan i mærke det?
Fra : Schuberti

Dato : 10-01-02 22:08

kan i mærke det? - det kribler i fingerne
jeg kan mærke det....er lige gået igang med at få grejet opdatet, nu skal
isen bare lige smelte på søerne og jeg skal lige have købt en termokande så
den hjemme.
året første fikse tur- det bliver godt

jeg ville bare lige

god fangst!

mvh schuberti

Fra : Karsten

Dato : 10-01-02 21:16

hvad vil du FIKSE ??
Jeg glæder mig mere en tur sundet som , løber af stablen først i februar
Karsten

Fra : Claus

Dato : 10-01-02 22:50

Held og lykke med "fikseriet"

( jeg kunne ikke dy mig)

M.v.h.
Claus

Fra : Schuberti

Dato : 11-01-02 23:10

Humoren er høj her i gruppen....det er for fedt....jeg er sikker på jeg
reddede en eller andens dag!!

mvh schuberti

Fra : Jorn Moller

Dato : 11-01-02 15:16

Ja, du fiksede også hans dag.

vh Jørn Møller,
det går løs på næste lørdag i sønderjylland når åerne åbner for fikseriet

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-02 19:08

Der er vel kun åben mod øst, ikke?

Fra : Gert Nielsen

Dato : 11-01-02 20:20

Ja nu må aborrene i Randers havn prøves ,hvis de ikke skal være helt
udspilede af rogn.
MVH Gert

Fra : Jeppe

Dato : 12-01-02 22:30

ja, men på onsdag går det løs i Lindenborg å