er der nogen............
Fra : Fam. Jonassen

Dato : 09-01-02 17:37

omkring den 28 dec sendte jeg en mail herind om rasbora brigittae. efter
lidt tid forsvandt den bare.
er der nogen der ved hvorfor?

jakob

Fra : KIM POULSEN

Dato : 09-01-02 19:06

Hej Jakob.
Det indlæg du taler om skulle vel ikke være det der er dateret d. 31.-12.?
Jeg vidste at jeg havde læst det på et eller andet tidspunkt, så jeg spolede
lige lidt tilbage(> Men derudover kender jeg intet til omtalte fisk. Ole
Larsen har derimod skrevet et muligt svar på din forespørgsel.
Hilsen Kim.
Fam. Jonassen <jap@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3c722e$0$89078$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 10-01-02 22:56

Tyder på det er opsætningen af det program du bruger når du læser
nyhedsgrupper.
For her hos mig findes den stadig.
Der er dog ikke kommet noget besvarelser på dit indlæg, så der er sikkert
ikke nogen som har erfaring med den fisk.

Leo Vaeversted
http://www.vaeversted.nu
http://www.ruhnstet.dk
http://www.hobbylink.dk

Fra : Keld Poulsen

Dato : 11-01-02 20:40

Under "funktioner" og "indstillinger" i outlook express findes fanebladet
"vedligeholdelse" her kan du vælge hvor langt tilbage du vil se indlæg.

Jeg tror du vil finde at din newsreader er sat op til at slette indlæg
hentet for mere end 5 dage siden.

Mvh
Keld Poulsen