brigittae
Fra : Fam. Jonassen

Dato : 09-01-02 17:35

er der nogle der har oplysninger om denne lilleflotte fisk?
hvis der er så vil vi gerne høre fra jer.

jakob

Fra : Sofie

Dato : 10-01-02 14:54

"Fam. Jonassen" <jap@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der har oplysninger om denne lilleflotte fisk?
> hvis der er så vil vi gerne høre fra jer.
>
> jakob

Hejsa.

Jeg har prøvet at søge en del steder, men
kan overhovedet ikke finde den.

Er du sikker på det er det rigtige navn?

Mvh.
Sofie

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-01-02 16:07

Sofie <villerup@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3d9e53$0$62902$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg har prøvet at søge en del steder, men
> kan overhovedet ikke finde den.
>
> Er du sikker på det er det rigtige navn?

Jo, det er den rigtige navn!
Bortset fra at den ikke hedder Rasboa mere men Boranas brigittae.

Kig engang på http://www.fishbase.org

Siden er meget lang tid om at blive loadet.

Carsten

Fra : Sofie

Dato : 10-01-02 22:21

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kig engang på http://www.fishbase.org
>
> Siden er meget lang tid om at blive loadet.

Hej Carsten.

Jeg har fundet den, men den første gang jeg
søgte på fishbase, kom der intet.
Fandt tilmed et utydeligt billede af den lille fyr.

Mvh.
Sofie

Fra : ole larsen

Dato : 11-01-02 16:32

Carsten Gall skrev i meddelelsen ...

> [...]
>
> Kig engang på http://www.fishbase.org
>
> Siden er meget lang tid om at blive loadet.

Den hedder Boraras brigittae og den tyske mirror, fishbase.de, loader hurtigt

Ole

Fra : Carsten Gall

Dato : 12-01-02 00:47

ole larsen <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5wE%7.13166$aS.1791964@news010.worldonline.dk...

> Den hedder Boraras brigittae og den tyske mirror, fishbase.de, loader
hurtigt

Det var selvfølgeligt en stavefejl!
Det andet mirror, har jeg aldrig hørt om.

Carsten