død nokia 6210
Fra : soren

Dato : 09-01-02 07:16

hej

efter jeg har prøvet at unlock min 6210 er den gået helt død, bl.a. fordi
jeg lagde en backup ind, som ikke indeholdt noget data.. så nu har tlf'en
ingen imei nummer mm.

nogen der ved hvor man kan sende den hen for at få den "genoplivet" ?
ved en nokia service forhandler? eller?

på forhånd tak

/soren51[removethis]@hotmail.com

Fra : Henning S Christians~

Dato : 09-01-02 12:51

hvis du ved fra hvilken adresse og til hvilken du har flashet den så beder
du bare en anden med samme tlf OG software udg tage en backup til dig og så
flasher du det i

Fra : Jens Karstoft

Dato : 09-01-02 13:27

> hvis du ved fra hvilken adresse og til hvilken du har flashet den så beder
> du bare en anden med samme tlf OG software udg tage en backup til dig og

> flasher du det i

Ja og nej, det kommer sandelig an på til hvilken adresse!!
Man må ALDRIG overskrive 005FA000-00600000 på en 6210 med software fra en
anden telefon. Dette vil smadre den, så end ikke serviceværksteder kan lave
den. Dette skyldes at i dette område ligger EEprommen, som aldrig må
overskrives.

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk