Materiale med vandmærke el. lig. ?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 08-01-02 21:51

Hejsa
Jeg har brug for at få produceret noget papir som ikke kan kopieres.
Jeg tænker selv på noget i retning af et vandmærke, eller sådan en
metal strimmel der er ned over vores penge seddeler (den brede,
synlige af dem)

Er der nogle firmaer der laver den slags, eller kan det overhovdet
lade sig gøre for firmaer at få produceret papir materiale der ikke
kan kopieres ?

/Morten Simonsen

Fra : JørgenE

Dato : 08-01-02 23:48

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle firmaer der laver den slags, eller kan det overhovdet
> lade sig gøre for firmaer at få produceret papir materiale der ikke

Vi får lavet noget protokolpapir med vandmærke hos Malling Beck i Glostrup.
De laver næsten alt, og har et meget højt serviceniveau, som kun kan
anbefales.

Mvh. JørgenE