norman firewall
Fra : Sørensen

Dato : 08-01-02 16:02

Hej, har netop installeret subj. i forb. med oprettelse af tdc adsl.
Det giver allerede problemer - har netop forsøgt flere gange at sende et
indlæg til "eksperten.dk" , men først da jeg deaktiverede "personal
firewall" lykkedes det.
Jeg mener ikke, den har spurgt mig på noget tidspunkt, om jeg ville
acceptere at sende netop til dèn adresse, men er dog ikke sikker.
Men hvorom alting er: Hvordan kan jeg gå ind og `en gang for alle fortælle
Norman, at jeg GODT vil have lov til at sende og modtage netop dertil!?
Tak/Sørensen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-01-02 04:13

On Tue, 8 Jan 2002 16:02:03 +0100, S rensen wrote:

> [...]
>Norman, at jeg GODT vil have lov til at sende og modtage netop dertil!?

Prøv at kigge i brugerhåndbogen -
http://norman.circuit.no/manuals/dan/npf_1_1.pdf
Her står hvor og hvordan du sætter en regl op til at give
maskinen lov til netop dette!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
My girlfriend says I don't pay attention, or something like that.