Q: Mangler råd mht. nyt grafikkort...
Fra : Leon

Dato : 08-01-02 10:15

DAYTONA GEFORCE 2 MX400 AGP 64 MB. RAM - M/ TV-OUT
Max Opløsning: 2048 x 1536 Pixels
Ram: 64MB RAM
Chipset: nVidia GeForce2 MX400
RAMDAC: 350MHz
Type: AGP x2 / x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out

Jeg overvejer at købe nyt Gkort, men gider ikke betale kassen for et hely
nyt, og har derfor fundet dette. Er der nogen der har nogle kommentarer til
om det er værd at investerer i? (Dette er ikke en reklame). Har fundet
kortet til 699,-

--
Pfh. Tak
Mvh. Leon

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-01-02 10:50

Jeg ved ikke hvor du har den pris fra, men den står altså på EDBpriser til
589,- ;) og selvom det ikke er så meget for et gfx kort, så er det jo et
low-end kort. Et 64MB MX400 kort koster mindre end 100 kroner mere. Hvilket
kort har du i forvejen?

Fra : Leon

Dato : 08-01-02 11:04

Per Kristensen skrev
> [...]
> 589,- ;) og selvom det ikke er så meget for et gfx kort, så er det jo et
> low-end kort. Et 64MB MX400 kort koster mindre end 100 kroner mere.

Kortet som jeg har set var vist et 64MB MX400 til 699,-
Jeg har et "NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 Pro", Hvilket Gkort vil du/I ellers
anbefale til max. 1000,- Skal helst kunne købes i butik i Kbh. har desværre
dårlige erfaringer med handel i webbutikker

--
Pfh. Tak
Mvh. Leon

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-01-02 14:00

SNIP
> [...]
desværre
> dårlige erfaringer med handel i webbutikker

Kom over dine dårlige erfaringer og køb et geforce 2 ti200 daytona, se
www.edbpriser.dk koster 1000 kr og er klart det bedste køb ....!!!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-02 20:01

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev:
> Kom over dine dårlige erfaringer og køb et geforce 2 ti200
> daytona, se www.edbpriser.dk koster 1000 kr og er klart det
> bedste køb ....!

Helt sikkert, jeg holder med Santa

Mvh.