css og knapper
Fra : scn

Dato : 07-01-02 21:36

Hejsa

Jeg ved det muligt at bestemme udseenet på
knapper og afkrydsningsfelter, men kan ikke
finde den side hvor jeg så det.

Er der nogle der har et link, eller han give
komandoerne???

mvh Søren

Fra : Rune Glerup

Dato : 08-01-02 06:34

scn skrev:

<klip>
> Er der nogle der har et link, eller han give
> komandoerne???

Der er ingen kommandoer i CSS.

Du kan bruge farve- og baggrundsegenskaber, tekstformatering og box-
egenskaber på alle synlige input- og button-elementer. Dem kan du
opfriske på <http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/> .

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Kommentar: <http://kaboom.dk/rodekassen/webdesign/validering/html.dk/>

Fra : AJBO

Dato : 08-01-02 12:25

scn wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> knapper og afkrydsningsfelter, men kan ikke
> finde den side hvor jeg så det.
>
> Er der nogle der har et link, eller han give

Se eksempelvis www.sctnico.dk og kom evt, tilbage, hvis du vil
vide mere.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : scn

Dato : 08-01-02 12:39

> Se eksempelvis www.sctnico.dk og kom evt, tilbage, hvis du vil
> vide mere.
> Hej

Det var det jeg (bland andet) søgte. Tak.
Men hvad med "radio"-knapper og chech-bokse??

mvh Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-01-02 13:02

De er også af typen input.

Fra : scn

Dato : 08-01-02 13:21

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse news:nrnl3u8cqo4j9d4on722c0ejovpko1qhd4@4ax.com...
> De er også af typen input.

ja, men jeg har set en side hvor "det hvide" ikke var hvidt.
Hvordan gøres dette?

mvh Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-01-02 03:05

f.eks.
INPUT {
   background-color : Fuchsia;
}

Vil ikke virke i andet end de nyeste browsere.