hvor går grænsen ?
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 17:23

sagen er min elskede skal tæt på polar ciklen ( skagen men jeg er
noget bervøs for trafik uheld og slev om jeg strengt taget er en meget
jaloux mand - ja så slog dte mig egentligt at dte var ok hvis man
kunne bestike et par mand fra forsvaret med et bælte køre tøj til at
køre den blå elefants røde kanin op i det mørke nord og som honorar
kunne tilfredestille sig selv - ved onani ved synet af hendes bryster
... hvad jeg ny syntes er rigemeligt nok - selv om jeg ikke er wild med
tanken - men hvis alternativet er at hun skal ligge hænd som et
forkullet lig imod en el mast på de spejl glatte veje oppe det
mørkeste jylland ( er de asfalteret så langt oppe ? ) - jamen så er
det trods alt er lille pris at betale .. jeg ville selvføleligt helst
hun blev hjemme og ikke skulle blotte sig for lystne mænd fra det
danske forsvar -- man ved jo arldirg havd der sker .... hvordan har i
det - med det der ude ku i gå med til et sådan kompromis og øge
chansen for overlevelse eller ?

MvH
Bo
ps hun har sagt ja så hvis der er nogen der har et bælte køre tøj så
gi lyd

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 07-01-02 17:39

On Mon, 07 Jan 2002 17:22:48 +0100, "Chokmah @lias R@bi@s the dog*"
<chokmah@c.dk> wrote:

>MvH
>Bo
>ps hun har sagt ja så hvis der er nogen der har et bælte køre tøj så
>gi lyd

Der er ikke mere is/sne, og der er asfaltvej hele vejen....

/Dan MOrtensen

Fra : Anita

Dato : 07-01-02 17:56

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" skrev

Hejsa
> [...]
> forkullet lig imod en el mast på de spejl glatte veje oppe det
> mørkeste jylland ( er de asfalteret så langt oppe ? )

Hehe... jaja, der er skam asfalteret heroppe. Og snerydere og saltbiler er
skam også kommet herop Så glat er der faktisk ikke på de større veje. Og
skulle man være lidt smånervøs alligevel, kan man jo vælge at køre lidt
langsommere and flertallet (der alligevel drøner afsted med 130 i timen)
særligt når der er tåget og udsynet forringet.

> [...]
> danske forsvar -- man ved jo arldirg havd der sker .... hvordan har i
> det - med det der ude ku i gå med til et sådan kompromis og øge

Synes det er et fjollet 'kompromis'. Lidt ligesom de folk, der pure nægter
at flyve, nu hvor der har været katastrofen i NY. Hvis min kæreste havde
sådan en overbeskyttende adfærd over for mig, ville jeg nok blive lidt
irriteret. Jeg er typen der kan klare mig selv, og vil gerne behandles som
om jeg kan. Men omvendt har jeg da også forståelse for, at det er din
kærlighed til hende der gør, at du har det sådan. Og det gør man jo ingen
skade i at forklare. Så jeg synes det ville passe bedre på mig som person,
at høre noget i retning af: "Jeg bryder mig ikke om at du tager afsted,
fordi jeg er bange for at der skal ske dig noget. Hvis du alligevel tager
afsted, må du love mig, at passe godt på mens du kører."

> MvH
> Bo
> ps hun har sagt ja så hvis der er nogen der har et bælte køre tøj så
> gi lyd

*G* Nej sådan et har jeg ikke lige i baglommen.

Hygge fra Anita

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 19:09

On Mon, 7 Jan 2002 17:55:44 +0100, "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>
wrote:

HI Anita :)

> [...]
>langsommere and flertallet (der alligevel drøner afsted med 130 i timen)
>særligt når der er tåget og udsynet forringet.

jamen hun skal sgu til skagen det er ikke bare lige uden for nørresund
by - hvor jeg nok kunne forestille mig at dem der kommer ind og slår
på tæven i jomfru anegade - kan presse en gang mark fræs op på en del
km i timen

>Synes det er et fjollet 'kompromis'.

NEJ Anita når det gælder min elskedes sikkerhed så er der ingen pris
der er høj nok hendes bryst kan de få men samleje nix så må hun blive
hjemme !!!

> Hvis min kæreste havde
>sådan en overbeskyttende adfærd over for mig, ville jeg nok blive lidt
>irriteret. Jeg er typen der kan klare mig selv, og vil gerne behandles som
>om jeg kan.

jamen i en hver stor kærlighed ligger der også en naturlig omsorgs
samt det jo ikke bare er hendes verden der går under oppe i mørket -
hvis hun dør så går jeg til ....

> [...]
>fordi jeg er bange for at der skal ske dig noget. Hvis du alligevel tager
>afsted, må du love mig, at passe godt på mens du kører."

hun har sgu ikke køre kort og for det arldirg nogen af os for den sags
skyld - men det er hendes et godt medlem af hendes famillie der har
fåed den rabiate ide .....

>Hygge fra Anita

ja ja nu har hun udskud rejsne men NÅR HUN kommer hjem så vil jeg ...

bedste hilsner
Bo

Fra : Michael Bested

Dato : 08-01-02 03:37

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> wrote in message

> mørkeste jylland ( er de asfalteret så langt oppe ? ) - jamen så er

Hvor er det bare typisk københavnere og andet folk fra djævleøen! ´
- Det skulle ikke undre mig, om det var et seriøst spørgsmål

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 19:04

On Mon, 7 Jan 2002 18:36:57 -0800, "Michael Bested"
<michael@bested.nu> wrote:

>"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Hvor er det bare typisk københavnere og andet folk fra djævleøen! ´
>- Det skulle ikke undre mig, om det var et seriøst spørgsmål

jeg er nu godt nok fra midt jylland - men jeg ser nu noget for mig med
at cicilisationen standeser lidt nord for nørre sund by og der så
ellers er dømt jeap 4 juls trækker på de stor åbne ubeboede vider -
hvor man end ikke med et tdc sim kort kan regne med at fange en sms -
måske man kan finde en halm balle på vej tilbage i mod nørre sundby -
uhh jeg kan sgu komme helt til at gyse - ved tanken om at gå der og
råbe ud i ensomheden vandre i dage uden at vide om man går i ring
imens man møder dyre arter og flora der stadigt ikke er er beskrevet
faglitteraturn .... ja man har da faktisk fundet en dans sump
skildpade race der har gemt sig i 2000 år tror jeg - det er sgu
sikkert der OPPE i mørket ...puhhh... bare hun kommer hjem igen ....
bedste hilsner
en nervøs blå elefant der ser sin røde kanin forsvinde i tågen på den
umætelige hede .... hun burde well strengt taget ha et skyde våben med
- oh ha som jeg er bekymeret min lille freY oppe mellem disse babare &
hedninge om der er nogen overhovedet .... tænk sig hvis hun bliver væk
DER OPPE hun bliver jo arldirg fundet igen :((((

bedste hilsner
den bekymrerede
Bo

Fra : Leonard

Dato : 07-01-02 19:55

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev:

>jeg er nu godt nok fra midt jylland - men jeg ser nu noget for mig med
>at cicilisationen standeser lidt nord for nørre sund by og der så

Måske skulle du prøve at rejse en tur rundt i vores dejlige land?
Der går faktisk tog langt nord for Limfjorden og der er bus helt ud
til det nordligste punkt.
Desuden kommer der så mange turister i det område, at vejene såmænd er
bedre end Nordtyskland, og der er helt sikkert bedre dækning for alle
mobiltlf.-selskaber der end midt på den jyske hede ...
Og som en anden har pointeret, så er det holdt op med at sne, det er
tøvejr i hele landet og der er kun nogle grå/sorte klatter tilbage som
tegn på, at julen næsten blev hvid i 2001.

Derudover synes jeg dit forslag om at hun skulle vise bryster for et
par værnepligtige i en PMV er en udemærket idé, men var det ikke mere
interessant at hun udførte et stripshow foran hovedvagten til Jyske
Dragonregiment?
- det skulle i så fald annonceres et par dage før, så det ikke kun var
vagten der fik noget ud af det ...
--
Leonard

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 20:46

On Mon, 07 Jan 2002 18:54:35 GMT,
thisisnotavalidemailadress@sospamoff.cuba (Leonard) wrote:

>Måske skulle du prøve at rejse en tur rundt i vores dejlige land?

nahh helst ikke jeg bliver nervøs bare jeg kommer til Valby for tog
strejker etc :(

>Der går faktisk tog langt nord for Limfjorden og der er bus helt ud
>til det nordligste punkt.

jamen jeg gasser lidt min mor bor i norget der heder skiverne der
ligger der oppe af .... jeg bliver godt nok kørt til og fra stasionen
(sindal ) når jeg tager der op ....men jeg siger dig man kan modtage
en sms men glem at foretage en mobil samtale inden dørs !

>Desuden kommer der så mange turister i det område, at vejene såmænd er
>bedre end Nordtyskland, og der er helt sikkert bedre dækning for alle
>mobiltlf.-selskaber der end midt på den jyske hede ...

tjaaa hvis du siger det ?

>Og som en anden har pointeret, så er det holdt op med at sne, det er
>tøvejr i hele landet og der er kun nogle grå/sorte klatter tilbage som
>tegn på, at julen næsten blev hvid i 2001.

hmmm vejret forandre sig hurtigt """!!!!

>Derudover synes jeg dit forslag om at hun skulle vise bryster for et
>par værnepligtige i en PMV er en udemærket idé,

den er rædsels fuld det er Kun for rede hendes liv !!!

>men var det ikke mere
>interessant at hun udførte et stripshow foran hovedvagten til Jyske
>Dragonregiment?

bryster max ....og øhh har han en bælte køre tøj ?

>- det skulle i så fald annonceres et par dage før, så det ikke kun var
>vagten der fik noget ud af det ...

ja nu var tanken jo at den værne pligtige aflen skulle have sig en
spiller til synet .... og på ingen måde en større forsamling - du må
jo være klar over at det ikke er med VORES gode vileje hun må gå det
her igenem det er ganske enkelt et spørgsmål om at komme frem i live
!!!
MvH
Bo

Fra : Leonard

Dato : 07-01-02 20:57

>bryster max ....og øhh har han en bælte køre tøj ?

Du ved ikke meget om det danske forsvar?
Jyske Dragonregiment er et af de steder i landet, hvor der er flest
bæltekøretøjer, ligefra små PMVere til de største Leoparder.
--
Leonard

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 07-01-02 21:13

On Mon, 07 Jan 2002 19:56:53 GMT,
thisisnotavalidemailadress@sospamoff.cuba (Leonard) wrote:

>Du ved ikke meget om det danske forsvar?

INTET blev kaseret da de var meget enige med mig i at jeg var for
bindegal til at aftjene værne pligt !!!

>Jyske Dragonregiment er et af de steder i landet, hvor der er flest
>bæltekøretøjer, ligefra små PMVere til de største Leoparder.

jamen så er det sgu da dem vi skal ha fat i !!!!

Tak
MvH
Bo

Fra : Freja Nielsen

Dato : 08-01-02 09:02

"Chokmah Alias Rabias the sun*dog drev c" <Chokmah@c.dk> skrev i en
meddelelse news:590k3u0vjm2c0qsr6ckpmt33532n9dv4vg@4ax.com...

> [...]
> bindegal til at aftjene værne pligt !!!

> jamen så er det sgu da dem vi skal ha fat i !!!!

Hej Bo
Jeg sidder her en dødsyg Tirsdag morgen, Og har lige fået den største griner
Tak
MvH Freja

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-01-02 10:35

On Tue, 8 Jan 2002 09:01:36 +0100, "Freja Nielsen" <Freja@nowhere.com>
wrote:

>Hej Bo

hej FreJa :)

>Jeg sidder her en dødsyg Tirsdag morgen, Og har lige fået den største griner

hæ hæ jow tak men som jeg sneder denne mail der ligger hun og køre op
igenem den mørke og hedensske is glatte jyllnad i en almindelig person
bil - hvor jeg fortsår at Rabiate Bønner uden for Nørre sundby køre
med 130 Km i timen - jeg ser det hele for mig - jeg ser det hele for
mig som i et mareridt - en raplenes foder mester med 2 høns 1 ged og
en halm balle på bag sædet farre i mod min elskede med 170 km i timen
og jeg kan ikke fange hende på mobilen uhh ha ....jeg ser det for mig
ved højtidligheden at min suverænt bedre halvdel er blevet kremerte
sammen med en fodermester 1 høne samt noget af sæde på en fort tanus
:( ...hæren skulle ha været sat ind !!!! og alt nord for nørre sundby
burde ha ligget hænd som fredet område....ja ja....
bedste hilsner
Bo

Fra : Freja Nielsen

Dato : 08-01-02 10:55

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> :( ...hæren skulle ha været sat ind !!!! og alt nord for nørre sundby
> burde ha ligget hænd som fredet område....ja ja....

Jeg kan godt forstå du er nervøs, med dine billeder/beskrivelser, gør du
sq også mig nervøs........Jeg elsker ellers den del af vores lille land, men
har aldrig
tænkt på hvor farligt det kan være uha,uha.......grimme billeder du sender
mig
Men sig' mig hvad blev der af den anden høne og geden, det bekrymre mig da
lidt
hvor f..... de blev af, løber de forvildet rundt, på marker og heder. Så kan
det være de
bliver til vilde høns og geder........nej,nej....det må ende......Jeg giver
dig ret....
Send militæret ind!!!!
De bedste med følene hilsner fra
En noget bekymret Freja

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-01-02 13:48

On Tue, 8 Jan 2002 10:54:56 +0100, "Freja Nielsen" <Freja@nowhere.com>
wrote:SiSoft Sandra Pro

HI Igen FreJa :)

>Jeg kan godt forstå du er nervøs, med dine billeder/beskrivelser, gør du
>sq også mig nervøs........

ja og de er kørt for 5 timer siden og jeg har ikke hørt noget endnu
:(((((

>Jeg elsker ellers den del af vores lille land, men
>har aldrig
>tænkt på hvor farligt det kan være uha,uha.......grimme billeder du sender
>mig

jaaaeee min mor bor i skiverne så helt fremmed er jeg ikke dvs jeg
bliver fragetet til og fra noget der heder skiverne ???? hvor helle
virkner har sommer hus - anyhow - stod der oppe i sommers og kikke ud
på den her lyng og det her sand og tænkte nu gør jeg det sgu og gik
uden for ....det gik sådan set meget godt de første 30 meter så stod
jeg i mose vand til knæene :( der viste jeg med et hvorfor jeg i
grunden er blevet by mand !"

>Men sig' mig hvad blev der af den anden høne og geden, det bekrymre mig da
>lidt

jamen jeg kunne ligesom ikke bære at min elskede skulle møder vor
skaber i selskab med 2 høns og en ged - det var galt nok med en høne
og måske en fartgal forder mester selv om jeg nu tror han ryger den
anden vej !
så Geden og den ene høne overlever på mirakuløs vis !!!

> [...]
>det være de
>bliver til vilde høns og geder........nej,nej....det må ende......Jeg giver

jaaaeeee der ude i det wilde er jo alt muligt jeg vil tro der er en
vil gede stamme som den kan slå sig sammen med og mon ikke hønen kan
gøre par med en fasan ?

>Send militæret ind!!!!

NATO !!!!!

>De bedste med følene hilsner fra
>En noget bekymret Freja

jet takker og gir lyd lige så snart jeg høre nærmer fra ....ja 2
betjente ved min dør eller ? måske min sms går igenem ---Uh ha

bedts ehilsner
Bo

Fra : Freja Nielsen

Dato : 08-01-02 14:25

> [...]
> uden for ....det gik sådan set meget godt de første 30 meter så stod
> jeg i mose vand til knæene :( der viste jeg med et hvorfor jeg i

Nååå....Så er det derfor at man altid ser folk i " Vaders" der oppe omkring,
jeg troede bare det var moden (øøhh...hilsen også en by bo

> [...]
> anden vej !
> så Geden og den ene høne overlever på mirakuløs vis !!!

Det bringer da i det mindste en lille glæde ind i alt den her elendighed,
for hvad var der eller sket med dem??...Hvad skulle ham der fodremesteren i
første omgang med dem i den skide bil ?? For det er vel ikke noget de gør
bare for at hygge om deres dyr er det ??

> jaaaeeee der ude i det wilde er jo alt muligt jeg vil tro der er en
> vil gede stamme som den kan slå sig sammen med og mon ikke hønen kan
> gøre par med en fasan ?

Undskyld....Det giver da lidt sjove billeder, så kan vi om nogle år finde
nye dyrarter
i de omtalte områder "hmm..." Måske alligevel et besøg hver.

> NATO !!!!!

JAAAA

bedste medfølene hilsner fra

> jet takker og gir lyd lige så snart jeg høre nærmer fra ....ja 2
> betjente ved min dør eller ? måske min sms går igenem ---Uh ha

Pyha, pyha....Sveden drypper af min pande i spænding. Mine ben er krydset og
ligedan er mine arme (svært at skrive) .....Nej Nej.....Vi må have fat i
telesleskaberne de må "flusk"
sætte nogen størrer antenner op........DET kan da ikke være så
svært.......Hvad er det man siger " Man kan sende folk til månen" Men at få
en skide lille sms til Skagen !!!!
hvad er det dog for en verden vi lever i ??

Please, lad mig hører hvad der vidre sker.....

MvH
Freja

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-01-02 16:02

On Tue, 8 Jan 2002 14:24:39 +0100, "Freja Nielsen" <Freja@nowhere.com>
wrote:

HI Igen FreJa :)

>Nååå....Så er det derfor at man altid ser folk i " Vaders" der oppe omkring,
>jeg troede bare det var moden (øøhh...hilsen også en by bo

ja det er min fejl jeg har arldrig rigtigt ku det der med moden - en
uskøn blaning af mangel på interesse og ointeringes evne.
men liiiggeee der ku jeg godt ha tænkt mig at være lidt med jeg var i
sandaler :(

>da

>Det bringer da i det mindste en lille glæde ind i alt den her elendighed,
>for hvad var der eller sket med dem??.

ja men selv de mest triste begivenheder må ha derres lys punkter hvor
jeg mister min eksistens grundsten.... at der bliver en ged & en høne
tilbage der vender tilbage til det wilde og frie live på de åbene
ubeboede wilde vider nord for nr sundby ..

>..Hvad skulle ham der fodremesteren i
>første omgang med dem i den skide bil ??

de er binagale ellers boede de der ikke tror jeg ?

> For det er vel ikke noget de gør
>bare for at hygge om deres dyr er det ??

Tjjja sex i mellem landmænd & derres dyr er meget almindeligt , så jeg
tror det er gåed fra bare drift til kærlighed.....( ? )

>Undskyld....Det giver da lidt sjove billeder, så kan vi om nogle år finde
>nye dyrarter
>i de omtalte områder "hmm..." Måske alligevel et besøg hver.

nej det tror jeg ikke det er !!!

>JAAAA

de har sgu styr nok på det i afganistan så det er på tide at flytte
tropperne !!!

> [...]
>en skide lille sms til Skagen !!!!
>hvad er det dog for en verden vi lever i ??

ja det har jeh undret mig over siden jeg var 3 - men nu er der gåed 9
timer ikke et pip fra min lille lyserøde kanin ... så jeg sider på
Google og leder efetr bedemænd - vi fik nu ellers talt ud om i går
hvordan vi helst ville i jorden - nu er jeg jo pompøst anlagt så der
skal både rejses skulpture i sand der skal tages af sandet og mine
retser hældes ud der hvor jeg fried osv- men i sin mangel på
selvoptaget hed så var hun vist nærmest ligeglad - tænk sig hvor
underligt hvis hun rent faktisk sider i det åndelige og følger med i
det her ? gu w om der er flatline i himlen ?

bedste hilsner
Bo

Fra : Leonard

Dato : 08-01-02 20:03

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev:

> - men nu er der gåed 9
>timer ikke et pip fra min lille lyserøde kanin ...

Hun holder såmænd i kø ude ved Ishøj endnu ...
--
Leonard

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-01-02 21:20

On Tue, 08 Jan 2002 19:02:49 GMT,
thisisnotavalidemailadress@sospamoff.cuba (Leonard) wrote:

>Hun holder såmænd i kø ude ved Ishøj endnu ...

ja så tror fan jeg ikke har hørt nærmer efter som hun skulle fra øst
jylland til skagen !

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-01-02 23:12

On Tue, 8 Jan 2002 10:54:56 +0100, "Freja Nielsen" <Freja@nowhere.com>
wrote:

Hi igen FreJa :)

>Jeg kan godt forstå du er nervøs, med dine billeder/beskrivelser, gør du
>sq også mig nervøs........

Ja det har jeg dælme også været men nu er fuglen landet efter 3 timer
havde de kryste tunraen i det høje nord !!!!
og var kommet uskadt frem !

>Jeg elsker ellers den del af vores lille land,

utvilsomt med rette - bare man kommer levene frem :)

> men
>har aldrig
>tænkt på hvor farligt det kan være uha,uha.......grimme billeder du sender
>mig

ja manget og meget er gåed igenem min indre net hinde i dagen der er
gåed men nu ligger hun trygt og viler i en seng i vendsyssel - efter
på det skameligste ta være blevet voldtaget over teleofone af mig :)

nej men spøg til side - jeg tror på en måde en gang i mellem er det
sundt at være ude på kanten og få en fornemelse af hvad det vil sige
at miste en man elsker eller måske sit eget liv ved trafik uheld
sygdom etc.
jeg kender folk som har haft kræft etc og de ser på livet på en anden
måde når de er raske .... og sandheden er jo også at mennesker er ikke
udødelig kærligheden er det i bedste fald ... men på et eller andet
tidspunkt skal man jo fysisk hver til sit .....Så om ikke andet ...jeg
tror ikke man skal tage for skødeløst på sit liv ... den Yberlige har
nok mest af alt givet mig oplevelse af at det er værd at leve !

MvH
Bo

Fra : Freja Nielsen

Dato : 09-01-02 08:33

> [...]
> tror ikke man skal tage for skødeløst på sit liv ... den Yberlige har
> nok mest af alt givet mig oplevelse af at det er værd at leve !

Hej Bo ))
Herligt Herligt, at høre at alt gik vel. Jeg har desværre kun computer på
arbejdet, så jeg måtte pines, hele aften igår
Men en glædelig udgang på vores alle sammens tur i gennem landskabet.
Ja jeg kan forstå at hun lige var en tur over sjælland
Men jeg kan kun give dig ret i at vi skal ind imellem lige stoppe op og værd
sætte det man har, man ved ikke hvornår tingene kan ændre sig
(Gudskelov)....
Nu håber jeg F...... Hun nyder det i det Nordjyske, for vi trænger til et
par afslapnings dage, oven på hendes tur
Mange hilsner fra
Freja

Ps. Tak for oplevelsen .....

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 09-01-02 16:55

On Wed, 9 Jan 2002 08:33:26 +0100, "Freja Nielsen" <Freja@nowhere.com>
wrote:

Hej Freja

>Hej Bo ))
>Herligt Herligt, at høre at alt gik vel. Jeg har desværre kun computer på
>arbejdet, så jeg måtte pines, hele aften igår

jamen sådan kan man da ikke leve ??? hvordan for du da tiden til at gå
når du har fri ??

>Men en glædelig udgang på vores alle sammens tur i gennem landskabet.

Den var MEGET hård og hun måtte ikke en gang ryge i bilen på vej der
op - men da mobilen endeligt fandt en kraftig stander i stavanger og
modtog mine sms og jeg hørte mobilen tage i mod 5 gange i træk - faldt
mangt en tung sten fra mit hjerte ...Puhh.... og tænk sig nu går min
lille freY DEROPPE i stiv kulling minus 43 grader med livet som
indsats for de forbipaserene is bjerege måske i mellem dødsens
farlige leven af overledevede dyr fra før den sidste is tid ....jeg er
glad for hun er fremme men helt tryg er jeg nu ikke før hun er hjemme
igen !

>Ja jeg kan forstå at hun lige var en tur over sjælland

jaeee der var en newbi der ikke havde aktiveret den humoristiske del
af bevistheden der mistede besindelsen og fra uvis kilde begyndte at
trække linjer på Danmarks kortet der på ingen måde var uinteresandt -
før han med fråden om munden kom løbene med en fut som han detsvære
ikke ku sætte der skulle harmonere med en fundas der ikke rigtigt lod
sig lokalisere på en fornuftig måde i ånden med indlæget :)

How many NEWBIES must a man walk down
Before you call him a man?
Yes, 'n' how many years can some people exist
Before they're allowed to be free?
Yes, 'n' how many times can a man turn his head,
Pretending he just doesn't see?
The answer, my friend, is blowin' in the wind,
The answer is blowin' in the wind.

>Men jeg kan kun give dig ret i at vi skal ind imellem lige stoppe op og værd
>sætte det man har, man ved ikke hvornår tingene kan ændre sig
>(Gudskelov)....

JAMEN det ...som lennons sange i sin tid du ved i virkligheden ikke
havd du har før du mister det ....det er nu lidt noget sluder for
selvføligt har vi hianden i den tid der er os beskåret ....men nogen
gange tror jeg at det er godt at mærke ilden under hunden - for at
mine en om hvor vigtigt det er og hvor meget den andet menneske i
virkligheden betyder for en

>Nu håber jeg F...... Hun nyder det i det Nordjyske,

ja hun var jo slevføligt noget træt sulten forkommen oven på rejsen -
men virkede som et par dages søvn og noget mad & drikke ville kunne
bringe hende tilbage

>for vi trænger til et
>par afslapnings dage, oven på hendes tur

ja hun tager jo hjem til øst jylland senest på lørdag så starter det
hele forfra puhh....fame håbe hun ikke skal omkring Ishøj for at nå
fra skagen til Østjylland :( tror fan det tog sin tid !!!!
bedste hilsner
Bo

>Mange hilsner fra
>Freja
>
>Ps. Tak for oplevelsen .....

uhh vent på vol 2

ps helt OT kan det passe du skreb et indlæg i sommeren 1999 ? jeg er
bar så tit faldet over en freja med j når jeg skulle søge på min egen
freYas indlæg

Fra : Sott

Dato : 09-01-02 19:19

Hej Bo og FreJa :0)

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

Kunne I ikke prøve at lægge mærke til, hvornår
tråden bliver til for megen snak og for lidt seksualitet *S*
Så er det nemlig tiden, hvor den bør futtes til snak.snik

Det kan jo smutte - det skidt :0)

Tusinde hilsner
Søs, som leger "net-sherif" - ganske uden at have myndig-
hed til det *S* (håber ikke det gør noget).

FUT: news:dk.snak.snik

Fra : Leonard

Dato : 08-01-02 19:59

> [...]

>igenem den mørke og hedensske is glatte jyllnad i en almindelig person
>bil - hvor jeg fortsår at Rabiate Bønner uden for Nørre sundby køre

1. Der er ikke isglat nogensteder i DK mere.
2. Jeg har lige tilbragt det meste af dagen omkring Kbh. på
motorvejene, og det er eddermame farligt. Kører stille og roligt ca.
110 og bliver konstant presset af gale folk, der ikke aner hvad
afstand til forankørende er. Så et utal af smadrede biler i nødspor og
holdt i kø flere gange for at komme forbi helt friske uheld, hvor
mindst en af de implicerede biler havde kørt en del mere end 110.
3. Du er sygeligt forelsket i den pige, hvis det kan gå dig så meget
på nerverne at hun er lidt hjemmefra.
4. Snak med psykolog.

--
Leonard

Fra : Gitte Beyer

Dato : 08-01-02 20:51

Hejsa

> [...]
>holdt i kø flere gange for at komme forbi helt friske uheld, hvor
>mindst en af de implicerede biler havde kørt en del mere end 110.

Vil bare lige give dig ret, folk kører som sindsyge i Københavnstrup,
jeg er langt mere tryg ved at køre i andre storbyer som fx. Hamborg,
München og Amsterdam. Men på den anden side, hvad kan man forvente af
ø-boere?

MVH
Gitte

Fra : Leonard

Dato : 08-01-02 20:49

gitte@beyer.nu (Gitte Beyer) skrev:

>Men på den anden side, hvad kan man forvente af
>ø-boere?

Tjah, alle i Danmark bor på en ø ...
Men denne tråd er vist ved at være helt off-topic.
Den har aldrig været on-topic, men det er ikke blevet bedre ...
--
Leonard

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-01-02 21:27

On Tue, 08 Jan 2002 19:49:09 GMT,
thisisnotavalidemailadress@sospamoff.cuba (Leonard) wrote:

>Tjah, alle i Danmark bor på en ø ...
>Men denne tråd er vist ved at være helt off-topic.
>Den har aldrig været on-topic, men det er ikke blevet bedre ...

nej men så må man jo være forbiledlig i sin vejledning og ....sætte
fut til relevant forum

fut :
dk.snak.off-topic

Fra : Gitte Beyer

Dato : 09-01-02 08:12

Hejsa

>Tjah, alle i Danmark bor på en ø ...
>Men denne tråd er vist ved at være helt off-topic.

Men ikke nødvendigvis med vores egen gode vilje. Det er jo de der
dumme tyskere, der absolut skulle grave den der kanal, der er skyld i
at vi jyder også er havnet på en ø. De skulle tvinges til at kaste den
til igen, skulle de!

MVH
Gitte

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 08-01-02 21:58

On Tue, 08 Jan 2002 19:51:13 GMT, gitte@beyer.nu (Gitte Beyer) wrote:

HI Gitte

>Vil bare lige give dig ret, folk kører som sindsyge i Københavnstrup,

jeg skal ikke ku sige det ? jeg køre kun i bus & s tog og nogen gange
taxa - men i de 8 år jeg har boed her har jeg nu været herhjemme 99,3
% af den tid jeg har været i byen så jeg skal ikke gør emig til
ekspert på hvordan det i virkligheden er :)

>, hvad kan man forvente af
>ø-boere?

ja jeg havde nu gode erfaringer de 7 år jeg boede på Bornholm - men
menskene og mentalitetnen har jeg set maginalt lidt til - der er de
ting man skal bruge Netto 50 m væk en døgn kiosk 15 meter der er kabel
tv flaline & isdn - ja borste fra når hunden lige skal ned og pisse af
MM jamen hvad skulle jeg dog uden for ? så som sagt jeg ved dte
ikke...

MvH
Bo

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-01-02 21:20

On Tue, 08 Jan 2002 18:58:39 GMT,
thisisnotavalidemailadress@sospamoff.cuba (Leonard) wrote:

>1. Der er ikke isglat nogensteder i DK mere.

jow ved bus stoppe stedet til linje 3 på enghavevej !

>2. Jeg har lige tilbragt det meste af dagen omkring Kbh. på
>motorvejene, og det er eddermame farligt.

det var da også en ringe ide - hvordan kom du på det ?

>3. Du er sygeligt forelsket i den pige, hvis det kan gå dig så meget
>på nerverne at hun er lidt hjemmefra.

Gud er stor - som der står i biblen ingen skal skue mit åsyn og leve
-one same thing :)

>4. Snak med psykolog.

done - søger en teolog

mvh