Tinnitus
Fra : YEAH !

Dato : 18-01-01 16:50

Jeg har desværre udviklet tinnitus som følge af at jeg har brugt ørepropper
i et par år. Det er ikke noget lægerne kan gøre noget ved, derfor beder jeg
til Gud at Han vil fjerne/helbrede dette meget generende problem. Jeg beder
flere gange om dagen, og har gjort det siden det begyndte for et par måneder
siden. Jeg synes jeg har problemer nok i forvejen, i form af anden svaghed
og sygdom, og jeg evner ikke at se fremtiden i øjnene, min økonomi bliver
også overbelastet som følge af huskøb.

Tingene synes bare at blive værre og værre. Lidt forbøn fra andre kunne
måske hjælpe, bortset fra det er jeg af den opfattelse at jeg ikke kan
tvinge Gud til at hjælpe mig, ejheller overtale Ham - jeg kan kun lægge mine
ting frem for Ham, og så er det op til Ham om Han vil hjælpe, og i så fald
hvor meget og hvordan. Jeg kan huske at Luther et sted har sagt : "vi er
blot tiggere", og sådan føler jeg mig også hver dag, en tigger, læsset med
byrder jeg ikke orker at bære.

jørgen.

Fra : Ole Madsen

Dato : 18-01-01 22:24

Hej Jørgen

Gå ind på http://www.auningforjesus.dk og under forbøn, så vil en menighed
tage dig med på bønnemødet, jeg skal også nok selv bede for dig

Ole

Fra : YEAH !

Dato : 19-01-01 00:03

"Ole Madsen" <olemadsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jørgen
>
> Gå ind på http://www.auningforjesus.dk og under forbøn, så vil en menighed
> tage dig med på bønnemødet, jeg skal også nok selv bede for dig
-------------
Mange tak, jeg har været inde på siten og lægge mit bønneønske. Det er en
stor hjælp i sig selv, at vide man ikke er alene med sine problemer, og at
vi har en stor Gud vi altid kan komme til. Jeg fandt en lidt tilsvarende
site som også har noget med bøn at gøre og hvor man bla. kan få en
bedepartner.
http://www.jesuscafe.org/

Guds fred - jørgen.

Fra : B. Jensen

Dato : 18-01-01 22:44

"YEAH !" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg er sikker på at Gud vil helbrede dig. Du kan jo begynde med at læse de
kapitler i bibelen der handler om helbredelse . bøn og hvad du ( VI ) er i
Jesus Kristus.

--
Med kærlig hilsen.
B. Jensen

Fra : anderspj

Dato : 18-01-01 23:56

YEAH ! <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9473bl$nhq$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg har desværre udviklet tinnitus som følge af at jeg har brugt
ørepropper
> i et par år.

(klip!)

Det var pokkers! Jeg troede netop at ørepropper BESKYTTEDE imod tinitus?

--
Mvh.
Anders

Fra : YEAH !

Dato : 19-01-01 00:11

"anderspj" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det var pokkers! Jeg troede netop at ørepropper BESKYTTEDE imod tinitus?
------------
Ja, men når man så stopper med at bruge dem, er ørene for følsomme og så
sker det (uden jeg er ekspert). Det startede for to, tre måneder siden, ca.
en måned efter jeg holdt op med at bruge dem (fordi jeg flyttede i
campingvogn ). Nuvel, Gud kan helbrede det, og jeg er i fortrøstning at Han
er med mig og vil hjælpe på en eller anden måde. Problemet er også at jeg
ikke kan udsætte mig selv for høje lyde nu, da det bare bliver værre, og det
betyder eks. at jeg ikke kan gå til gudstjeneste da lydtrykket der er for
højt. Så det er lidt af et problem, der handicapper mig noget.

jørgen.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 19-01-01 00:54

"YEAH !" <brothers_bisp@hotmail.com> mælte sligt:

>og det betyder eks. at jeg ikke kan gå til gudstjeneste da lydtrykket
>der er for højt. Så det er lidt af et problem, der handicapper mig
>noget.

Det bedrøver mig at høre. Men kan du ikke gå til gudstjeneste, såfremt
du bruger ørepropper?

--
=-=-=-= "Kæmp for alt, hvad du har kært; dø, om så det gælder =-=-=-=
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Leif W Nilsen

Dato : 26-01-01 11:42

On Thu, 18 Jan 2001 16:49:31 +0100, "YEAH !"
<brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

> [...]

>blot tiggere", og sådan føler jeg mig også hver dag, en tigger, læsset med

Hei Jørgen. Jeg skal be for deg. Håper du finner trøst og krefter i
dine bønner og i dine bønners svar. Husk at Han hjelper oss på veien
gjennom smertene - ikke utenom dem. Gud velsigne deg.

--
Leif Wikøren Nilsen, Aarstadgaden 4B, 4370 Egersund, Norway
leiwn@stud.misjonshs.no www.misjonshs.no/~leiwn