Liste over spyware
Fra : Kim Schulz

Dato : 06-01-02 23:38

hejsa
Jeg har haft en liste over spyware liggende, men den side er
tilsyneladende nede nu. Er der nogen der har et link til en liste, så
jeg kan finde ud af hvilke filer som AdAware sletter?

MVH
Kim schulz

--
[ http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser! ]
[ Seneste artikel: ]

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-02 00:34

Kim Schulz skrev:

>Jeg har haft en liste over spyware liggende, men den side er
>tilsyneladende nede nu. Er der nogen der har et link til en liste, så
>jeg kan finde ud af hvilke filer som AdAware sletter?

Tror måske Ad-search kan hjælpe:
http://www.lavasoftusa.com/software.html#anchor

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Martin

Dato : 07-01-02 01:53

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message

> [...]
> [ Seneste artikel: ]
> [ Network neighbourhood - nu til linux vha. et simpelt script ]

Her er hvertfald en liste over hvilke porte de forskellige "sjove"
programmer
bruger ... måske kan den bruges.

http://www.simovits.com/nyheter9902.html

Ellers også den mere officielle liste over ports :

http://www.iana.org/assignments/port-numbers

mhv

Martin Damberg
www.vejen-net.dk