Venezuela, Bonefish!
Fra : Anders Lund

Dato : 06-01-02 22:20

Hej Alle!

Skal til Los Rogues og fiske efter bonefish.
Jeg er interesseret i at høre fra folk, som har erfaring på området.
Fluevalg, grej, flybilletter, overnatning, fiskepladser osv. osv.
Alt har interesse.
På forhånd tak til dem som svarer

Anders Lund

Fra : Redaktionen

Dato : 07-01-02 10:42

Hej Anders

På Webmagasinet Sportsfiskeri på opasia.dk kan du i vores Rejs&Fisk
sektion læse flere artikler om netop Los Rouqes.

Med venlig hilsen
Webmagasinet Sportsfiskeri
http://sportsfiskeri.opasia.dk

Fra : Anne Bordum & Jesper~