Database
Fra : Lars Rohde Olsen

Dato : 06-01-02 21:40

Hej er der nogen der gidder bruget et min på et nok simpelt problem.
Jeg har lavet et vb6.0 program med en database og det fungere efter
hensigten på den maskine som det er udviklet på men når jeg laver en setup
fil og instalare det på en fremmet maskine så giver den mig beskeden "ADO
kunde ikke finde provider"
Jeg er jo nok klar over at det er fordi at programmet ikke kan finde
databasen men jeg har forsøgt at placere den på sammested men uden resultat.
HVA skal jeg lave om på

MVH
Lars R Olsen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-01-02 12:25

Lars Rohde Olsen <lars_rohde@olsen.mail.dk> escribió en el mensaje de
noticias 3c38b6bd$0$89077$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
setup
> fil og instalare det på en fremmet maskine så giver den mig beskeden

Sikre dig at du har installere drivere for den type database du oensker
at aabne.
Proev at komme med noget kode Saa er det nemmere at fejlsoege.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann