Skærme
Fijala 3554
Ridser i skærm.....!
Fra : CyberGeek

Dato : 06-01-02 19:44

Hejsa alle sammen

Jeg er så skide uheldig at min fine skærm har fået nogle ridser på
selve glasset...! Ridserne er ikke dybe eller noget, det ligner at
man har tørret skærmen af med en våd klud og glasset stadig er lidt
vådt.....(sådan ser det ud)

Nogle der har et genialt forslag til, hvordan man kan udbedre eller
helt fjerne disse ridser, da de irretere meget i synsfeltet....!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-01-02 21:16

On Sun, 06 Jan 2002 19:44:17 +0100,
CyberGeek <denmark_cyber@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Nogle der har et genialt forslag til, hvordan man kan udbedre eller
> helt fjerne disse ridser, da de irretere meget i synsfeltet....!

Der er 2 muligheder:
1. voks som fylder dem op
2. tandpasta med slibemiddel

Sidstnævnte bør man dog ikke bruge hvis der er en tydelig
anti-refleks behandling på skærmen, da man så vil få en blank
plet.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 07-01-02 09:18

Hej

CyberGeek wrote:

> selve glasset...! Ridserne er ikke dybe eller noget, det ligner at
>
> Nogle der har et genialt forslag til, hvordan man kan udbedre eller
> helt fjerne disse ridser, da de irretere meget i synsfeltet....!

Et vildt skud i tågen: Måske en bilforhandler som lapper ridser og
stenslag i bilruder?!?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk (also in english - auch in deutsch)