div-placering
Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 06-01-02 15:31

Hvordan får jeg menuen i venstre side på
http://understroem.dk/fasdab/documentation/ til at fylde hele sidens
længde? Lige nu går den ned til bunden af browservinduet, men hvis man
så scroller nedad, så følger menuen ikke med helt ned til bunden af
siden. Hvordan fikser jeg det? Lige nu har jeg sat bottom til 0px. Jeg
har også prøvet med height: 100% - det virker heller ikke. CSS'en for
menuen ser således ud:

#menu {
position: absolute;
top: 51px;
left: 0px;
bottom: 0px;
width: 200px;
border-right: 1px dotted black;
padding: 5px;
background: silver;
}

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-01-02 17:16

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> skrev

> har også prøvet med height: 100% - det virker heller ikke.

Det kan du kun gøre hvis du lægger din #menu ind i #main.

Jeg har lavet et hurtigt eksempel på
http://www.vebel.dk/test/fasdab/documentation.htm

--
Allan

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 06-01-02 17:33

Allan Vebel skrev:

> "Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> skrev

> Det kan du kun gøre hvis du lægger din #menu ind i #main.
>
> Jeg har lavet et hurtigt eksempel på
> http://www.vebel.dk/test/fasdab/documentation.htm

Tak for rådet. Det ser ud til at virke fint.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/