svømmehal ?
Fra : Brian Kristiansen

Dato : 06-01-02 11:02

Hej

Vi plejer at tage i Albertslund svømmehal med vores første baby.

Nu vil vi gerne i svømmehallen igen med baby nr 2

Men vi har lige ringet derned og der er fyldt

Er der andre gode svømmehaller til babyer i kbh (storkbh)

Det er er godt ved albertslund svømmehal, er at badeområdet til babyer er et
lukket rum, med en meget høj varme, så man (baby) ikke fryser uanset om man
er i eller oppe af vandet.

Nogen tilsvarende steder i kbh ?

Mvh

brian

Fra : Nethe

Dato : 06-01-02 12:40

> Nogen tilsvarende steder i kbh ?

Nu ved jeg ikke om det er for langt væk, men Greve svømmehal har et
babybassin.

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 06-01-02 13:25

"Nethe" <nethe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg ikke om det er for langt væk, men Greve svømmehal har et
> babybassin.
>

> Men det er i samme lokale som det store (det jeg efterlyser er hvor
babybassinet er i et seperat opvarmet lokale )

Men tak for svaret

mvh
brian

Fra : mogens henckel

Dato : 06-01-02 20:44

Hej Brian

Prøv Greve Svømmehal. Her er der godt nok ikke speciel rum med babybassinet,
men der er et godt bassin.

Se evt www.gsh.dk for åbningstider osv

mvh
Mogens

Fra : John Witt

Dato : 06-01-02 20:55

On Sun, 6 Jan 2002 11:02:29 +0100, "Brian Kristiansen"
<brian@xxxxx.xx> wrote:

Hej Brian,

> [...]
>lukket rum, med en meget høj varme, så man (baby) ikke fryser uanset om man

Der er i DGI byen. Du ved det der vandkulturhus på Vesterbro lige bag
ved Hovedbanegården.

John

Fra : Rita Gründl

Dato : 06-01-02 22:27

Jeg synes også at Frederiksberg svømmehal er et dejligt sted at tage hen med
børn/babyer.
Der er et separat lokale med baby-pool, hvor der er masser af legetøj,
varmt, stort puslelokale, så man ikke behøver at klæde den lille af og på i
voksen-omklædningen. Og så er der selvfølgelig også en hyggelig lille café.
Dog skal man også helst bestille tid i forvejen.
Til gengæld synes jeg ikke at DGI-byens svømmekomplekset er særlig egnet for
små babyer. Der er kun 2-3 stykker pusleplader i alt (!), og ingen pool, som
kun er forbeholdt børn fra 0-3 år, dvs man kan risikere, at en livlig og
glad 5-årig pludselig kaster med bold og rammer babyen (det skete f.eks. for
mig og min veninde)... Ellers en dejlig svømmehal.

MVH
Rita

--
"All our dreams can come true - if we have the courage to pursue them" -
Walt Disney

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 07-01-02 19:44

"Rita Gründl" <rita@feminin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> mig og min veninde)... Ellers en dejlig svømmehal.

Hej Rita

Tak det var lige det jeg ledte efter ! (den vil vi prøve snart )
(er der en rutchebane ?)

Mvh
brian

Fra : Rita Gründl

Dato : 09-01-02 01:56

> Hej Rita
>
> Tak det var lige det jeg ledte efter ! (den vil vi prøve snart )
> (er der en rutchebane ?)
>
> Mvh
> brian

Der er et par rutchebaner i Frederiksberg svømmehal, men ikke i
babyafdelingen.
Der er 1 stor rutchebane, for større børn (og barnlige sjæle - tihii), og 1
mindre, der ligner dem, der står på legepladserne. De "ender" begge to i
børne-poolen (for børn fra 3 år), som ligger ved siden af voksen-poolen. Det
er kun baby-afdelingen, der er lidt aflukket, og opvarmet.
Der står også et par meget venlige babysvømningsinstruktører ved babypoolen
hele tiden, og giver professionel vejledning i hvordan man lærer babyer
svømme, finder på forskellige sange, lege osv.

MVH
Rita

Fra : Henriette Arup Veltz~

Dato : 06-01-02 22:43

Vi var et par gange i Ishøj svømmehal til babysvømning. Da var det i et
seperat lokale med højere temåeratur, men man skulle igennem den "store"
svømmehal først.

Vi gik på et fast hold, så jeg ved ikke om bassinet er åbent i de
almindelige dagtimer - og jeg husker også vandet som ret dybt, men det var
en rigtig dygtig instruktør.

Henriette

Fra : -=temka=-

Dato : 25-01-02 11:57

Hvad med Taastrup svømmehal, de er godt nok.. mine børn har været glade og
er en dygtige svømmere nu..