Lexmark multimaskine
Fra : Anders Kærholm Chris~

Dato : 06-01-02 01:05

Er en Lexmark multimaskine (scanner,printer,kopi) noget værd. Jeg tænker på
modelerne X73 og X83 som i næste uger er på tilbud i henholdsvis Elgiganten
og Bilka.

Fra : ab

Dato : 06-01-02 10:05

I PC-Planets nyeste nr. (nr. 1) er der en test af 7 stk.
"All-in-one"-printere.

Faktisk det eneste større udsving, der er i denne test er hos Lexmarks X73
og X83, idet scannerhastigheden er ca. 5-6 gange så lang, som på øvrige
apparater. Ydelse og tonerforbrug er næsten ens på alle maskinerne.

Jeg har været med til at sælge en del af HP´s maskiner - der kommer ud som
de bedste i testen, men også ser ud til at være noget dyrere. HP´s virker
godt, men programmerne til maskinerne er endnu ikke lavet til XP.

MVH ab