tampax og Muhammed
Fra : Tornado Olsen

Dato : 05-01-02 20:28

jeg spekulerer på kan de Muhammedanske piger der ikke er gift bruge Tampax,
vil det ikke ødelægge Mødommen.

Hilsen fra Olsen

Fra : TDJ

Dato : 05-01-02 21:24

"Tornado Olsen" <olsen@hotmail.com> wrote in

> jeg spekulerer på kan de Muhammedanske piger der ikke er gift bruge
> Tampax, vil det ikke ødelægge Mødommen.

http://kidshealth.org/teen/question/sex/virgin.html

http://www.submission.org/teenagers/a-c.html [spsm. 5...]

En meget interessant diskussion ("bag sløret") kan læses her:
   http://www.islamway.com/sisters/viewtopic.php?topic=1219&forum=2

... og sorry, det er al'så nemmere at finde noget på englisk end på danisk
:)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-01-02 12:07

"TDJ" <tdjfiles@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Tornado Olsen" <olsen@hotmail.com> wrote in

Måske den kvindlige anatomi burde undersøges nøjere af dig -
mødommen er ikke en "hinde" men en fold, og der er rigelig plads
til tampax. I sjældne tilfælde kan der være tale om, at der ikke
er plads, hvorfor man så klarer den side af sagen ved et
operativt indgreb.

--
ahw

Fra : P.N.

Dato : 06-01-02 13:09

"Arne H. Wilstrup" <ahw@ahw.dk> wrote in message

> "TDJ" <tdjfiles@dk2net.dk> skrev i en meddelelse

> gift bruge

Dr Arne skriver:

> [...]
> til tampax. I sjældne tilfælde kan der være tale om, at der ikke
> er plads, hvorfor man så klarer den side af sagen ved et

Legede du doktorlege da du var ung Arne. Ja jomfruerne har åbenbart din
interesse.

P.N.

Fra : "Trine

Dato : 06-01-02 14:54

ØHHH rigelig plads til tampax..... nej det er ikke hos alle der er det.. Hos
mig har jeg ikke kunnet bruge tampon før jeg mistede min mødom jeg ved ikke
om den sad for langt nede eller hvad...
Jeg tror ikke de islamske piger bruger tamponer hvis der ikke er plads.. for
det er en smertefuld oplevelse når der ikke er plads og jeg kan ikke se
nogen grund til at tvinge den derop når der findes udemærkede hygiejnebind..

Trine

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-01-02 00:11

"Trine <bigmamma>" <Trine@bigmamma.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan ikke se
> nogen grund til at tvinge den derop når der findes udemærkede

Som jeg mere end antydede: der er forskel på folk - spurgte i
mit bagland - ingen problemer her.

Men du har i øvrigt ret i det efterfølgende - ingen grund til at
påføre sig selv unødige smerter af den grund.

--
ahw

Fra : Lyrik

Dato : 07-01-02 10:25

"Trine <bigmamma>" <Trine@bigmamma.dk> wrote in message
> [...]
> det er en smertefuld oplevelse når der ikke er plads og jeg kan ikke se
> nogen grund til at tvinge den derop når der findes udemærkede

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Altså Trine!
Du skal da ikke fortælle mændene hvordan en mødom ser ud og hvor den sidder!
Selv om din sikkert var normal og sidder hvor alle pigers mødom sidder.
Mendene har deres egen mødomsfilosofi som blev fastlagt i tresserne:

"Mødom er et uønsket rudiment som sikkert slet ikke er der, der er rigelig
plads til Tampax, ellers skal en lille operation hvor man fjerner den
uduelige mødom, som er aldeles uønsket for mænd, som ønsker at bolle med
alle piger når de ønsker det."

Realiteterne ser anderledes ud:

"Mødom er et vigtigt indicium, ligesom forseglingen på en champagneflaske.
Den ryger kun en gang og den heldige forlovede der får lov at fjerne
forseglingen, er taknemmelig for at være den eneste ene.
Begivenheden hvor den fjernes, er et alvorsmoment, ofte blodigt, der
understreger det afgørende og forpligtende i forholdet mellem manden og
kvinden.
De har begge forpligtet sig med hinanden og indgået mødommens blodpagt!"

Det er naturligvis ikke den eneste måde man forpligter sig overfor hinanden.
Vi er alle syndere, din mødom er væk, men du skal sikkert have en fast
kæreste alligevel.
Men jeg kunne godt ønske at mødomsbruddet blev holdt lidt mere højtideligt
og mere i den ånd, som omgiver selve begivenheden.

Hilsen
Jens

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 07-01-02 20:14

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

[...]

Tak for kaffe, religiøs opvågen, og dårlig smag i munden over at have en
brugt kæreste... LOL, hvilket år er vi i?

Fra : Lyrik

Dato : 07-01-02 13:15

"Sking aka Crash Override" <i.crashed@mainframen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Tak for kaffe, religiøs opvågen, og dårlig smag i munden over at have en
> brugt kæreste... LOL, hvilket år er vi i?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vi er i genbrugsåret
vi genbruger hinanden
det er fint nok
både for kvinden og for manden
men vi er også i national renæssance
hvor vi gør status
og finder fornuftens balance
vore rødder som folk
og de ting de lod os miste
dem der efterlod os
så uendelig triste
da vi tilsidst stod tilbage
med et land, som de også ville tage

Vi er i genbrugskulturen
vi genbruger forstanden
det er fint nok
både for kvinden og for manden
men vi er også i kulturel rennæssance
hvor vi gør status
og finder etikkens balance
vor etik som nation
og de ting de lod os miste
de der efterlod et tomrum
og endte med at gøre os
så uendelig triste

Hilsen
Lyrik

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 07-01-02 22:37

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:

Så sku' det vist være sat på plads ?

Fra : Lyrik

Dato : 07-01-02 14:10

"Sking aka Crash Override" <i.crashed@mainframen.dk> wrote in message
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> : +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
> [...]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Det her?:

<Tak for kaffe, religiøs opvågen, og dårlig smag i munden over at have en
brugt kæreste... LOL, hvilket år er vi i?>

Hun har vel ligeledes en brugt kæreste?
Jeg er også brugt. Men der er nogle som ikke er brugte endnu, ligesom vi
heller ikke var brugte, før vi blev brugt.
Og dem skylder vi at højtideligholde overgangen fra ubrugt til brugt.
Kvinden begynder karrieren som forseglet pakke. Ligesom en Julegave. Det er
ikke lige meget hvem der pakker julegaven ud vel?
Gaven får værdi ved at være bestemt til en særlig person som pakker den ud.
Den gave kvinden giver ved at lade sin forsegling bryde, er naturligvis
større end en julegave bestående af en kaffemaskine.-Kan vi være enige om
det?
Ligesom en julegave må vente med at blive pakket ud til juleaften, uden at
folk i almindelighed råber:"Vi vil pakke julegaver ud hele året!"- Ligeledes
kunne det godt være ved en særlig lejlighed kvinden forærer sin gave.

Før i tiden var der almindelig enighed om, at forlovelse (fast forhold) var
en god lejlighed.
Hvis man netop kan pakke julegaver ud hele året, så regnes julegaver til
sidst slet ikke for noget!
Og hvis kvinder sælger sig selv til lavestbydende, så regnes de tilsidst
slet ikke for noget, sådan lidt som situationen er lige nu!

Var det en bedre argumentation.

Hilsen
Jens

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 07-01-02 23:35

[...]

Jeg tror desværre tråden har nået et niveau hvor jeg vælger at stå af

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 18:01

On Mon, 7 Jan 2002 13:14:35 +0100, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>men vi er også i national renæssance
>hvor vi gør status
>og finder fornuftens balance
>vore rødder som folk

hvor er det lige de er ?

>og de ting de lod os miste
>dem der efterlod os
>så uendelig triste

hvem ?

>da vi tilsidst stod tilbage
>med et land, som de også ville tage

hvem er det ?

>hvor vi gør status
>og finder etikkens balance
>vor etik som nation

definer omtalte etik

>og de ting de lod os miste

hvad er det lige vi har mistet ?

>de der efterlod et tomrum
>og endte med at gøre os
>så uendelig triste

jeg er ikke trist - er folk i almidenelighed triste ?

MvH
Bo

fut :dk.snak.seksualitet

ps er der sådan et hemligt kodex om man skal enten være retaderet
eller en og samme sag racist for at skrive i nogen af poltik gruppene
?

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 18:18

On Mon, 7 Jan 2002 11:14:29 -0800, "Sking aka Crash Override"
<i.crashed@mainframen.dk> wrote:

>Tak for kaffe, religiøs opvågen, og dårlig smag i munden over at have en
>brugt kæreste... LOL, hvilket år er vi i?

med det eksalerende fremmedhad er vi ingen steder men på vej tilbage
til midel alderens inkvisiosioner og hekse brændninger og dte er som
hele verden går fra forstande ameriaknerne finder endeligt en
præsident man tror det er løgn men han er faktisk mere dum ind Regan -
fremmedhad og intolerrance - det sidste folketings valg blev afhjort
på fremmedhad - jeg ved ikke hvor der kommer fra ....for det var sgu
ikke bare den 11 sep .... men som det en gang var prograsivt at befri
dit liv så er det prograsivt at sige man ikke kan li folk med en anden
religion hudfarve nationalitet etc.. det er sgu sygt det lugter af
1939 - og dte skræmmende ved det er at dem som sgu godt ved den er
gal- de gør sgu ikke noget - folk med bare en nogenlunde etisk og
danelsemæsig bagrund .... nu er jeg vokset op i mellem læger og kender
en del gymnasie lære etc - de har jo ikke den her mening ... men de
gør heller ikke noget jow læger uden grænser ... men det er lidt som
og det er måske i bund og grnd ikke det værste det er ikke racisterne
og ignoranterne - men igen det er dem der VED den er gal og ingen ting
gør - det er af det stof der i sin tid skabte Hitler - jeg mener sgu
man har en etisk forpligtigelse og et ansvar over for fortiden til at
kæmpe med alt hvad man har i mod dette onde denne langsomme gentagelse
af 30 erne der kulminerede i 40 erne

MvH
Bo

Fra : Spindoktoren

Dato : 07-01-02 14:00

> [...]

> kvinden.
> De har begge forpligtet sig med hinanden og indgået mødommens blodpagt!"

Off-topic, men eminent definition - fuld af poesi. Må vi alle møde "den
eneste ene", amen.

(" Tilværelsens inderste princip er ikke kamp, men samspil ")

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 17:35

On Mon, 7 Jan 2002 10:24:31 +0100, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Det er naturligvis ikke den eneste måde man forpligter sig overfor hinanden.
>Vi er alle syndere, din mødom er væk, men du skal sikkert have en fast
>kæreste alligevel.

sådan mener jeg det er han roder med biler

>Men jeg kunne godt ønske at mødomsbruddet blev holdt lidt mere højtideligt
>og mere i den ånd, som omgiver selve begivenheden.

Hmm... ja ..... gælder det for begge køn eller kun for kvinder og skal
den være fysisk til stede eller man for tabt hvis den røg i gymnastik
?
MvH
Bo

Fra : Anita

Dato : 07-01-02 13:00

"Tornado Olsen" skrev
> jeg spekulerer på kan de Muhammedanske piger der ikke er gift bruge
Tampax,
> vil det ikke ødelægge Mødommen.

Hejsa

Jeg kunne forestille mig, at man som muslimsk pige ikke ville tage chancen
(eller risikoen om man vil) for at mødommen skulle gå, ved brug af tampon. I
en kultur hvor mødommen har SÅ stor signalværdi, tror jeg man gør alt, hvad
man kan for at sikre at mødommen er der til den dag, hvor den skal stå sin
prøve.

Det er dog blot et gæt. Men jeg vil da mene at det var 'dumt' at risikere
udstødelse fra sit samfund, blot for at bruge tampon.

Venligst Anita

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 17:50

On Mon, 7 Jan 2002 13:00:09 +0100, "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>man kan for at sikre at mødommen er der til den dag, hvor den skal stå sin

jeg er som privat person umådeligt facineret over hvilke gnisninger
folk gør sig om folk de ikke kender ....jeg har rejst i den msulimske
verden ..... kvinderne på de kanter er jo ikke idioter -- som man
måske kan danne sig indtryg af .... det er rigtigt at dte er
mændendene der viser sig udadtil .... men som den muslimske kaptejn
for de samlede polti styrker i min gode ven sherif .... jeg styre 10
000 polti mand men min kone og børn der er jeg sgu under tomlen og det
var han - eller det var ligesom mange steder her hjemme - det
fungerede man ga sig nogen gange og krævede lidt ekstra nogen gange
alt i alt gik det vist meget lige op og alle var glade

>Det er dog blot et gæt. Men jeg vil da mene at det var 'dumt' at risikere
>udstødelse fra sit samfund, blot for at bruge tampon.

Nu er det jo sådan at manden i regl også skal være jomfru med mindre
der er tale om kone 2 - jeg har perosneligt taget 6 mø domme og har
sgu kun ku mærke forskeld AHH en gang men det ku lige så godt ku ha
været kramper det var ikke sådan hov der gik mødommen så meget for
deflorationen :)

MvH
Bo