råd ønskes. msi-k7T
Fra : nearspace

Dato : 05-01-02 13:48

total newbee til det her men jeg prøver lige :)

jeg har et MSI-K7T på et VIA KT133A jeg har en 700mhz chip i og ville høre
hvor stor en "chip altså mhz" jeg kan sætte i den.og hvilken blæser der
ville være optimal.

venlig hilsen
nearspace

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 05-01-02 15:17

nearspace wrote:

> [...]
> ville høre
> hvor stor en "chip altså mhz" jeg kan sætte i den.og hvilken
<snip>

For lige at få terminologien rettet lidt til, så er det du har
et bundkort der hedder Microstar (MSI) K7T. MSI K7T er baseret
på VIA's KT-133A-chipsæt, og findes i flere forskellige udgaver.
Jeg går her ud fra at det du har er et K7T Turbo,da det er det
mest almindelige. På dette bundkort har du så enten en 700 MHz
Athlon (Thunderbird) eller en 700 MHz Duron.

Hvis du vil opgradere til en hurtigere CPU er der to familier du
kan vælge, enten Athlon (Thunderbird)/ Duron, eller Athlon XP.

Alle Athlon (Thunderbird)/ Duron CPU'er kan bruges uden videre.

Athlon XP kræver en BIOS senere end 3.0, og der understøttes
selv da kun op til Athlon XP 1800+.

Jeg håber det hjalp lidt

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : nearspace

Dato : 05-01-02 16:42

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>snip

jeg siger mange tak for svaret :))

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 05-01-02 17:00

nearspace wrote:

> "Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i
> en meddelelse
>

> jeg siger mange tak for svaret :))

Så siger jeg mange tak for den gode citatteknik

--
MVH
Thomas A. Frederiksen