baggrund bag billede??
Fra : Ostekongen

Dato : 05-01-02 02:37

Hej. Kan man have et baggrundsbillede bag et andet billede?

JEg har en masse små billeder som links. Når jeg trykker og får det store
billede frem, er der en hvid baggrund bagved. Jeg kunne godt tænke mig at få
den samme baggrund ind der, som den jeg ellers bruger. Jeg bruger et billede
som baggrund i <BODY BACKGROUND="navn"> på alle mine sider.

Er der nogen der har forstået spørgsmålet...?

Tak, Ostekongen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-02 02:55

Sat, 5 Jan 2002 02:36:54 +0100, skrev "Ostekongen"
<ostekongen@hotmail.com>:

>Hej. Kan man have et baggrundsbillede bag et andet billede?

>Er der nogen der har forstået spørgsmålet...?

Ja, men kan du ikke sende et link til din side?

Eller lave en prøveside, hvor du laver det på samme måde som på
din side.

Ellers bliver det rent gætteri om, hvordan det skal laves, for vi
aner jo ikke, hvordan du har opbygget det.

Om det er frames, tabeller, popupvinduer eller whatever.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ostekongen

Dato : 05-01-02 12:32

Jo, sorry.
Min side er bygget meget simpelt op, da jeg er helt nybegynder inden for
html.
ostekongens.dyndns.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-01-02 14:21

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> skrev

> ostekongens.dyndns.dk

Du er nødt til at lave en html-side til hvert billede for
at du også kan få baggrunden på.

--
Allan