Bibelen på computeren
Fra : Michael Toftdal

Dato : 19-12-00 17:22

Undskyld hvis jeg er OT.

Kan man få Bibelen som en stor ASCII-fil? Og er det i så fald ulovligt?

/Michael

Fra : YEAH !

Dato : 19-12-00 17:53

"Michael Toftdal" <toftdal@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld hvis jeg er OT.
>
> Kan man få Bibelen som en stor ASCII-fil? Og er det i så fald ulovligt?
----------------
Der er copyright på den autoriserede udgave fra 1992. Du kan købe den som
CD-Rom, eller læse den online på www.bibel.dk .

jørgen.

Fra : Vidal

Dato : 19-12-00 21:32

> [...]
> Undskyld hvis jeg er OT.
>
> Kan man få Bibelen som en stor ASCII-fil? Og er det i så fald ulovligt?

http://www.AnswersInGenesis.org/onlinebible

kan du helt gratis og lovligt hente Biblen
med et program til at læse og søge plus
diverse.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Ole Madsen

Dato : 19-12-00 22:03

Hej

Jeg har bibelen på en fil, skal jeg sende den til dig?

5 MB

Ole

Fra : Michael Toftdal

Dato : 20-12-00 11:23

Ole Madsen wrote:

> Hej
>
> Jeg har bibelen på en fil, skal jeg sende den til dig?
>
> 5 MB

Hvilket sprog er det, og er det en god oversættelse.

/Michael

Fra : Michael Toftdal

Dato : 20-12-00 11:33

Michael Toftdal wrote:

> Hvilket sprog er det, og er det en god oversættelse.

Det er et spørgsmål selvom det ikke er særligt tydeligt... :)

/Michael

Fra : Ole Madsen

Dato : 20-12-00 22:56

> Hvilket sprog er det, og er det en god oversættelse.

Dansk

Ole

Fra : N/A

Dato : 22-12-00 00:33

Fra : N/A

Dato : 22-12-00 00:33

Fra : YEAH !

Dato : 22-12-00 00:33

"Ole Madsen" <olemadsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Michael
>
> Her er en link til hvor du kan hente den danske bibel
>
> http://www.lysator.liu.se/runeberg/dkbibel/
------------------
Hvorfor nøjes med den gamle udgave når den nye findes på www.bibel.dk ?

jørgen.

Fra : Michael Toftdal

Dato : 22-12-00 00:43

"YEAH !" wrote:

> "Ole Madsen" <olemadsen@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor nøjes med den gamle udgave når den nye findes på www.bibel.dk ?

Jeg har nogle gange haft problemer med at den fik min browser til at gå
ned. Den Netscape-version der er installeret til Unix her er heller ikke
så vild med al for vilde Java-scripts.

/Michael