Tæller til download
Fra : Mosehuset

Dato : 04-01-02 20:35

hvor kan man få fat i en tæller der registrere hvormange gange en fil er
blevet downloadet fra ens hjemmeside.

vh Bjarne

Dorthe Pihl Petersen & Bjarne Lambrecht Sørensen
mosehuset@wanadoo.dk
http://hjem.get2net.dk/mosehuset

Fra : CHRistian

Dato : 05-01-02 23:56

"Mosehuset" <mosehuset@wanadoo.dk>'s posting:

>hvor kan man få fat i en tæller der registrere hvormange gange en fil er
>blevet downloadet fra ens hjemmeside.

En dødsimpel en på en lige så dødsløv server:
http://c.website.pp.ru/makemydaypunk/doyafeellucky.php?url=home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/operaf.gif&id=chr>

....hvor url= og id= er efter eget valg og
http://c.website.pp.ru/makemydaypunk/ under ens id viser antallet.

--
Prøv dog en webbrowser... http://opera.no
Hvorfor? /Derfor/: http://www.searchengineworld.com/opera/faceoff.htm

http://browserwatch.internet.com/stats/stats.html

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 06-01-02 21:41

D. Fri, 4 Jan 2002 20:35:02 +0100 syntes "Mosehuset" <mosehuset@wanadoo.dk>
at dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide at
<kwnZ7.32$8d7.54421914@news.orangenet.dk>.

>hvor kan man få fat i en tæller der registrere hvormange gange en fil er
>blevet downloadet fra ens hjemmeside.

Det kan den jeg har lavet. Adressen er www.zipstat.dk, og den er gratis.
Den kan også lidt mere, men det kan du jo bare lade være med at bruge

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-01-02 23:23

Simon Mikkelsen wrote in news:tgdh3usi84qnslq8kku2068msa1pnhcmt6@4ax.com:

> D. Fri, 4 Jan 2002 20:35:02 +0100 syntes "Mosehuset"
> <mosehuset@wanadoo.dk> at dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide at
> <kwnZ7.32$8d7.54421914@news.orangenet.dk>.

kan den tælle, hvor mange gange fx. en mpeg-fil er blevet downloadet fra et
website ?
(det er sådan jeg forstår spørgsmålet)

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Gad vide hvor lang tid der går, inden danskerne
finder ud af, at de har købt katten i sækken til valget ...

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 08-01-02 20:06

D. Sun, 6 Jan 2002 22:22:44 +0000 (UTC) syntes Jesper Stocholm
<spam200112@stocholm.dk> at dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide at
<Xns918EEDAD2757spamstocholmdk@192.38.208.81>.

>kan den tælle, hvor mange gange fx. en mpeg-fil er blevet downloadet fra et
>website ?
> (det er sådan jeg forstår spørgsmålet)

Ja.

Det fungerer ved at du i tællleren opretter en såkaldt "kliktæller", til
den adresse mpeg-filen nu ligger på. Så får du en erstatningsadresse, som
du placerer i dit link.

Når folk klikker på linket, beder browseren om erstatningsadressen, som
sender browseren videre til den rigtige fil, og samtidig tælles klikket.

Ulempen er jo at hvis den server tælleren ligger på er nede, så dur dit
link ikke! For ZIP Stats vedkommende er det dog meget lang tid siden
serveren har været nede.

PS. For en god ordens skyld, er det mig der laver, ejer og driver ZIP Stat.