Fred med Gud
Fra : YEAH !

Dato : 16-12-00 21:12

Har du fred med Gud, eller er Gud en fjende eller uven for dig ?

Fordi den kristne er retfærdiggjort ved tro har han fred med Gud. Det er dog
ikke altid man føler og oplever denne fred med Gud, og derfor har man brug
for at blive påmindet denne store nåde det er at have fred med Gud, fordi
ens synder er tilgivet og man lever under nåde.

Jeg har fred med Gud, ikke fordi jeg lige føler det sådan, men fordi det er
et faktum i forsoningsværket. Fred med Gud er et resultat af at blive gjort
retfærdig.

jørgen.