Pressemeddelelse - Opgør med de tunge arbe~
Fra : Michael Fray

Dato : 03-01-02 20:30

Kokkedal, den 3. januar 2002

Pressemeddelelse

Nu skal det være slut med tunge og besværlige arbejdsgange på
arbejdspladserne.

Den 2/2-2002 startede firmaet LinkUp i Kokkedal. - Med en visionær tankegang
omkring nytænkning og effektivisering af virksomheders oldnordiske
forretnings- og arbejdsgange ved hjælp af IT.

Mange virksomheder er ikke meget for at indrømme, at det de gør, sagtens kan
gøres bedre.

Men når vi begynder at tale om besparelser, og bedre udnyttelse af de
menneskelig ressourcer, så er mange virksomheder alligevel lydhøre overfor
gode konstruktive forslag. F.eks. bør virksomheder overveje hvilke
besparelser, de kan opnå ved at scanne og håndtere indkomne fakturaer og
bilag elektronisk. Nogle virksomheder er blevet forbavset, når de har
erfaret, at de både kunne spare halve og hele medarbejdere.

Nu går LinkUp dog ikke ind for at spare medarbejdere væk. Derimod skal
medarbejderen frigøres fra de tunge og trivielle arbejdsgange, således at
der bliver mere tid, til det der virkeligt er vigtigt. - Nemlig at tjene
penge til virksomheden.

Som alle andre holder LinkUp også udsalg i Januar. Der er gode tilbud på
projektoplæg og rådgivning i denne måned.

Det vigtigste for LinkUp er, at virksomheden skal spare mere end de
investerer i løsningen. På den måde vinder alle.

Få mere information på www.linkup.dk eller på telefon 70 22 42 20.

Fra : The BMA man

Dato : 03-01-02 22:22

On Thu, 3 Jan 2002 20:29:55 +0100, "Michael Fray" <mf@linkup.dk>
wrote:

>Kokkedal, den 3. januar 2002

Bemærk her datoen!

>Den 2/2-2002 startede firmaet LinkUp i Kokkedal.

Og vi bemærker igen!

Hvordan kan man bruge ordet "startede" (der jo som bekendt er
datidsform) i samme sætning som en dato, der ligger ca. 1 måned ud i
fremtiden?

>- Med en visionær tankegang

Ja - de er godt nok visionære

Og så er dette i øvrigt ikke en reklamesøjle, ej heller selv om man
kalder sit indlæg for en pressemeddelelse!

Hvis det er for at diskutere brugen af dokumentscanning i en moderne
virksomhed, så kan det vel til nød gå - men ikke reklame.

Stay loving & keep cool

Brian Madsen

PS. When answering me via email please remove NOSPAM from my email address.

Fra : Michael Fray

Dato : 03-01-02 22:45

Fuldstændig rød i hovedet, må jeg desværre indrømme, at der er indsneget sig
en lille fejl i virksomhedens startdato. Det skulle naturligvis være den
2/1-2002.

Ingen reklamesøjle? Fint nok!

Jeg vil faktisk også meget hellere snakke om EDH (Elektronisk Dokument
Håndtering).

Har du / I nogle erfaringer at dele ?

Jeg selv har adskillige erfaringer med at udvikle og integrere systemerne.
Men vil gerne have en god diskussion, set fra brugernes side. Virker det?
Hjælper det?

Lad mig høre...

Hilsen

Michael Fray

Fra : Peter G C

Dato : 04-01-02 07:31

"Michael Fray" <mf@linkup.dk> wrote in message

[klip]

> Jeg vil faktisk også meget hellere snakke om EDH (Elektronisk Dokument
> Håndtering).
>
> Har du / I nogle erfaringer at dele ?

Ikke når det sker på baggrund af den reklame.

/Peter

Fra : The BMA man

Dato : 04-01-02 07:39

On Thu, 3 Jan 2002 22:45:22 +0100, "Michael Fray" <mf@linkup.dk>
wrote:

>Fuldstændig rød i hovedet, må jeg desværre indrømme, at der er indsneget sig
>en lille fejl i virksomhedens startdato. Det skulle naturligvis være den
>2/1-2002.

Det var jeg jo nok klar over

>Ingen reklamesøjle? Fint nok!

Tak.

>Jeg vil faktisk også meget hellere snakke om EDH (Elektronisk Dokument
>Håndtering).
>
>Har du / I nogle erfaringer at dele ?

Tja, har selv været med til at udvikle og implementere et system, i
første omgang til håndtering af fakturaer, senere også
"delivery-notes" (hvad hedder de på dansk?)

>Men vil gerne have en god diskussion, set fra brugernes side. Virker det?
>Hjælper det?

Ja, det lettede da det daglige arbejde med registrering, godkendelse
og bogføring samt arkivering af disse fakturaer væsentligt. Og jeg
mener da, at det også kostede en "registreringsdame" eller to.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 04-01-02 13:52

"The BMA man" <bmadsen@NOSPAM.image.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> senere også
> "delivery-notes" (hvad hedder de på dansk?)

Du kunne jo overveje at tilføje din BMA en MBA i dansk, inden du forsøger at
arbejde i dansk ordreproducerende virksomhed...

mvh
Bjørn

Fra : The BMA man

Dato : 05-01-02 16:57

On Fri, 4 Jan 2002 13:51:48 +0100, "Bjørn Jørvad"
<ursusmajor@FJERNDETTEpost3.tele.dk> wrote:

>Du kunne jo overveje at tilføje din BMA en MBA i dansk, inden du forsøger at
>arbejde i dansk ordreproducerende virksomhed...

Og hvad var lige den dybere mening med denne lamme kommentar?

Følgesedler må i øvrigt være dagens ord