Mød andre danske Flash'ere!
Fra : Michael Peo

Dato : 03-01-02 16:32

Jeg ved ikke hvordan i har det, men jeg kan bruge timer på at beskæftige mig med flash - Det er sku godt
legetøj! Men som med de fleste andre ting, så er det sjovest at lege når man er flere. Var det ikke en idé med
en flash-aften?
Sådan en hyggeaften med flash som hovedemne. Alle tager deres, erfaringer, problemer, idéer, spørgsmål mm.
med, og så for vi en ordenlig sludder for en sladder - Det burde der kunne komme noget godt ud af.

Bolden er hermed givet op - Lad os få sat lidt sving i tingene.
Er du/i interesseret, så besvar denne post, gerne med forslag og idéer, så samler jeg trådene efter en lille
uges tid, og vender tilbage med en mere struktureret plan.

Vi ses!

/peo
www.bandage.dk
www.peo.dk

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 03-01-02 16:44

Det lyder som en rigtig god idé Michael.
Jeg er med!
Jeg vender tilbage hvis jeg får en god idé

Henrik

Fra : Jens

Dato : 03-01-02 18:09

Må helt nye flash´er også komme med ?

(newbie)
Jens

Fra : Michael Peo

Dato : 03-01-02 18:27

> Må helt nye flash´er også komme med ?

Ja! Det er for alle der har lyst.
/peo
www.bandage.dk
www.peo.dk

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 04-01-02 10:02

Ok - her er et forslag til "Flash-party '02" jeg kom på da jeg så et (af
mange) indlæg om forslag til gode bøger:

Kunne man forestille sig at folk slæbte(!) deres Flash-bøger med til dette
arrangement?
Så kunne man få lejlighed til at bladre lidt.
Flere af de bøger der anbefales her i NG'en er nemlig ikke bøger man lige
går ned til sin lokale boghandler og finder.

Henrik